paice60 27.07.2006 23:28:28 | |
---|
Tähän vaan sellanen kommentti WW:lle että aika harvoin käydään tansseissa, ei kauheesti jaksa lähteä kuuntelemaan jotain Huovilaa tai muuta vastaavaa. Mutta kun mennään niin mennään. Ja sitäpaitsi ei se tanssiminen mulle mikään ykkösaihe ole, mutta kyllä mä tykkään vaimon kanssa touhuta kaikea. Ja temmot lähtee vaikkei tanssiskaan, että revi siitä TANAN turilas. :) Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
markkut4 29.07.2006 08:14:37 | |
---|
No tossa tilanteessa saa jo nauraa, eiss... ;D Versio kaksi. Pappi sanoi: maasta olet sinä tullut. jolloin raviradan kovaäänisistä kuului: lähtö hyväksytään! Tapahtumapaikkana Lamminpään kappeli, jonne Teivon raviradan kovaääniset kuuluvat hyvin. |
R.Syke 29.07.2006 08:23:23 (muokattu 29.07.2006 08:23:54) | |
---|
Versio kaksi. Pappi sanoi: maasta olet sinä tullut. jolloin raviradan kovaäänisistä kuului: lähtö hyväksytään! Tapahtumapaikkana Lamminpään kappeli, jonne Teivon raviradan kovaääniset kuuluvat hyvin. Pitäskö ruveta ottamaan ohjelmistoon lähtövalssi? Alussa Vermon tai Pilvenmäen kuulutuksia: 'Lähtö onnistui'. omb-hemmot ne varmaan on jo sämplänny... Sitten mollivoittoinen hidas valssi päälle tyyliin 'Paljon tinasit, paljon pilasit, viimein kolvis kylmeni'. |
Aune 30.07.2006 16:25:27 | |
---|
Muuten olisin ollut innostunut kommentistasi, mutta jälkimmäisestä kommentista johtuen, todennäköisesti tuikkaisin haitariasi kultaisella ruiskulla ja toivoisin sen homehtuvan siihen.. Auts. Kynnet piiloon, kisuli. The Kurtisaani. |
Ukko 30.07.2006 21:30:16 | |
---|
Ehei, mulla kyllä taittuu tanssiminen. Viimeksi juhannuksena kokeilin. Ja lähes selvinpäin. HAH HAH HAH HAH ! |
Ukko 30.07.2006 21:32:33 | |
---|
Mutta edelleen;naurettavan lapsellinen väite on tuo että soittajan pitäisi osata tanssia tietääkseen mitkä tempot mihinkin lajiin kuuluvat?! Ja sinfoniaorkesterin kapellimestarin täytyy osata soittaa kaikki johtamansa orkesterin soittimet ennenkuin voi alkaa johtajaksi :/ |
riff 30.07.2006 21:36:41 | |
---|
Ehei, mulla kyllä taittuu tanssiminen. Viimeksi juhannuksena kokeilin. Ja lähes selvinpäin. Joo, vesiputousselvänä;-) Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
Tankero 30.07.2006 22:14:24 | |
---|
Joo, vesiputousselvänä;-) No periaatteessa olin. Varmasti, vissiin. |
Tankero 30.07.2006 22:15:17 | |
---|
HAH HAH HAH HAH ! Eläkä naura. En muistaakseni sua hakenut. Tai sinä mua. Varmasti, vissiin. |
Aune 31.07.2006 15:40:36 | |
---|
Jep...laitettais silleen kivasti "kova kovaa vasten"-osastot pystyyn,HOHO!!! Mutta edelleen;naurettavan lapsellinen väite on tuo että soittajan pitäisi osata tanssia tietääkseen mitkä tempot mihinkin lajiin kuuluvat?Soittajan pitää kyetä hahmottamaan oikeat tempot esmes levyiltä,ja kyllä asiaa auttaa sekin että on soittanut erilaisissa ryhmissä ja vuosikausia,jopa eri soittimia,myös sitä bassoa!
Onhan se naurettavan lapsellinen väite, ihan yhtä naurettava kuin että kokin pitäisi jostain syystä maistella erilaisia ja eritapaan valmistettuja ruokia. Kyllähän jokainen pystyy kirjasta lukemaan mitkä tempot mihinkin lajiin kuuluu, samoin keittokirjasta löytyy ohjeet miten sopat tulee maustaa. eeveeveekoo |
R.Syke 31.07.2006 15:54:43 (muokattu 31.07.2006 15:55:50) | |
---|
Onhan se naurettavan lapsellinen väite, ihan yhtä naurettava kuin että kokin pitäisi jostain syystä maistella erilaisia ja eritapaan valmistettuja ruokia. Kyllähän jokainen pystyy kirjasta lukemaan mitkä tempot mihinkin lajiin kuuluu, samoin keittokirjasta löytyy ohjeet miten sopat tulee maustaa. Jaa. Että kirjasta pitää lukea, miltä valkopippuri maistuu. HOHO. Joku kirjanoppinut kokki, jolla oli vaikeuksia pehmeän ja kovan t:n kanssa, laittoi soppaansa 2 dl suolaa. Maistui. |
manjaana 31.07.2006 16:02:59 | |
---|
Jaa. Että kirjasta pitää lukea, miltä valkopippuri maistuu. HOHO. Joku kirjanoppinut kokki, jolla oli vaikeuksia pehmeän ja kovan t:n kanssa, laittoi soppaansa 2 dl suolaa. Maistui. HOHO, no taatusti joo ;) = Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. = |
Rokkimamma75 01.08.2006 11:27:03 | |
---|
Onhan se naurettavan lapsellinen väite, ihan yhtä naurettava kuin että kokin pitäisi jostain syystä maistella erilaisia ja eritapaan valmistettuja ruokia. Kyllähän jokainen pystyy kirjasta lukemaan mitkä tempot mihinkin lajiin kuuluu, samoin keittokirjasta löytyy ohjeet miten sopat tulee maustaa. No tämähän nyt on ihan hillitöntä tuubaa. Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |
Aune 01.08.2006 11:41:10 | |
---|
No tämähän nyt on ihan hillitöntä tuubaa. Joo, sitä kutsutaan sarkasmiksi. eeveeveekoo |
R.Syke 01.08.2006 11:43:43 | |
---|
Onhan se naurettavan lapsellinen väite, ihan yhtä naurettava kuin että kokin pitäisi jostain syystä maistella erilaisia ja eritapaan valmistettuja ruokia. Kyllähän jokainen pystyy kirjasta lukemaan mitkä tempot mihinkin lajiin kuuluu, samoin keittokirjasta löytyy ohjeet miten sopat tulee maustaa. Oli tossa tontyyppinen kokki. Se ei maistellut. Ainoa, mitä se maisteli olivat ruokaan tarkoitetut viinit. |
R.Syke 01.08.2006 11:44:33 | |
---|
Joo, sitä kutsutaan sarkasmiksi. Sarkaimet ovat tärkeitä tekstinkäsittelyssä, joo. Niitä voi asettaa jopa omia. |
Rokkimamma75 01.08.2006 22:22:01 | |
---|
Joo, sitä kutsutaan sarkasmiksi. näinon! =) Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon! |