uruttaja 23.06.2006 19:41:46 (muokattu 23.06.2006 19:42:05) | |
---|
Meleko päissään pittää tehdä floodaus. |
Martso 23.06.2006 19:47:48 | |
---|
Meleko päissään pittää tehdä floodaus. Jäbä on ihan spede! Eiku juhannuksen kunniaksi sanotaan, että jäbä on ihan Jakke!! |
uruttaja 23.06.2006 19:56:52 | |
---|
Jäbä on ihan spede! Eiku juhannuksen kunniaksi sanotaan, että jäbä on ihan Jakke!! Olen sekoittanut jo monta päätä. |
DVD 23.06.2006 21:10:05 | |
---|
Mie olisin just tuossa tilassa, mutta pittää sääliää rouvaa. Tulee kohta hoitamasta kehitysvammaisia ja menee aamuksi uudestaan. Ei viitti kotona olla samanmoinen. Mulla vaimo kanss samanlaisessa hommassa. Lähden kohta hakemaan ja sitten meren äärelle. |
baron 24.06.2006 00:21:34 | |
---|
Sviddu, mä oon maailman tyhmin jätkä! Minkä pirun takia mä en ventovieraassa jengissä kehtaa olla oma itseni. vaan leikkiä viinan kanssa toimeentulevaa sen sijaan että vetäisin itseni perusluenteeni mukaisesti räkäkänniin. Toisaalta sain myytyä itselleni keikan ensi vuoden vastaavaan tilaisuuteen: Halusivat, että mä vuoden kuluttua tulen soittamaan jatsia juhannusaattona keskelle metsää, lupasivat hoitaa roudaukset ja kaikki! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
p0tikka 24.06.2006 00:34:45 | |
---|
Sviddu, mä oon maailman tyhmin jätkä! Älä leuhki, mie se oon! Minkä pirun takia mä en ventovieraassa jengissä kehtaa olla oma itseni. vaan leikkiä viinan kanssa toimeentulevaa sen sijaan että vetäisin itseni perusluenteeni mukaisesti räkäkänniin. Omassa seurassa viihtyy parhaiten! "I drink alone" Toisaalta sain myytyä itselleni keikan ensi vuoden vastaavaan tilaisuuteen: Halusivat, että mä vuoden kuluttua tulen soittamaan jatsia juhannusaattona keskelle metsää, lupasivat hoitaa roudaukset ja kaikki! Muista valita keikkapaikka ihan muista kuin roudausteknisistä näkökulmista katsellen, mieluummin flyygeli. tättärää |
uruttaja 24.06.2006 00:55:46 | |
---|
Eihän se ole KehäIII:n ulkopuolella? |
baron 24.06.2006 09:35:43 | |
---|
Huomenta. Kun tulin takaisin mökille, join ne mitä juhlissa en kehdannut ja nyt olo mitä parhain. Kohta varhaisperunan nostoon. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
isojussi 24.06.2006 10:14:04 | |
---|
Tähän menessä on mennyt aivan ilman viinaa koko Jussi - menkööt sitten loppukin. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
baron 24.06.2006 11:04:40 | |
---|
Ja mähän en usko mihinkään krapulaan. Se on samanlainen taruilmiö kuin joulupukki tai pääsiäiskukko, joilla lapsia peloitellaan ja yritetään saamaan ne olemaan kilttejä. Kun ei se mun eilisellä viinamäärällä tullut niin ei tule kyllä millään! There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
Martso 24.06.2006 11:15:25 | |
---|
Ja mähän en usko mihinkään krapulaan. Se on samanlainen taruilmiö kuin joulupukki tai pääsiäiskukko, joilla lapsia peloitellaan ja yritetään saamaan ne olemaan kilttejä. Kun ei se mun eilisellä viinamäärällä tullut niin ei tule kyllä millään! Minä onnistui taas paremmin, ku toivoinkaan. Huhuh. Pitänee käydä kattomassa kaapista onko nexiumia vielä jäljellä. |
baron 24.06.2006 11:34:52 | |
---|
Timoperunat oli mahtavan kokoisia ja satoisia, parin varren perunoilla aion ruokkia mökillisen. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
baron 24.06.2006 12:14:20 | |
---|
Brunssi: Oman maan varhaisperunat Smetanasilli Graavilohi Saaristolaissilli Keitetty kananmuna Vaaleanpunainen kuohuviini Tilkka jääkylmää kossua. Oli tarkoitettu krapula-aamiaiseksi, mutta ei mökiltä krapulaisia löytynyt, mutta maistui ilmankin. Kyllä mä tiedän, mitä sanotaan kuohuviinien ja snapsin yhteensopivuudesta, mutta mikä mun suussa on hyvää, on hyvää. Jotkut perfektionistit tarjoavat alkupalojen kanssa pelkkää vettä, jos snapsit on tarjolla. Se on pelkkää puppua, vaikka olisi kuinka runsaat snapsit, kyllä mä veden ja viinin toisistaan erotan. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
DVD 24.06.2006 14:01:02 | |
---|
Ja mähän en usko mihinkään krapulaan. Se on samanlainen taruilmiö kuin joulupukki tai pääsiäiskukko, joilla lapsia peloitellaan ja yritetään saamaan ne olemaan kilttejä. Kun ei se mun eilisellä viinamäärällä tullut niin ei tule kyllä millään! Kyllä se tulee se krapulakin kun putki loppuu... |
riff 24.06.2006 14:19:24 | |
---|
No niin. Nyt pitäis lähtee vetaseen toinen juhannuskeikka. Eilen olikin riehakasta yleisöä, mm. itse Kuhilas kunnioitti läsnäolollaan Humpan purskuttamisen upeata olemusta. B G taisi pysyä kolossaan...? Kiitokset Kuhilaalle minttuverneristä! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
baron 24.06.2006 14:39:09 | |
---|
Kyllä se tulee se krapulakin kun putki loppuu... Ei niin, kyllä mä pistäydyn selvänä ennen uutta aloitusta. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
isojussi 24.06.2006 14:56:15 | |
---|
Brunssi: Oman maan varhaisperunat Smetanasilli Graavilohi Saaristolaissilli Keitetty kananmuna Vaaleanpunainen kuohuviini Tilkka jääkylmää kossua... Ei huono. Tossahan on tyyliä. Hyvä, jos jollekin maistuu - mulla ei oo viunanmaittia nyt ollenkaan. Selvistäpäin on oltava. Mikä ei oikeestaan oo huono sekään. Illalla ajateltiin saunoo ja sen jälkeen istuskella grillin ääressä puhtaasti grillimakkaran parissa. Ettei koko ajan kokolihaa. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
R.Syke 24.06.2006 15:05:17 (muokattu 24.06.2006 15:06:25) | |
---|
Brunssi: Oman maan varhaisperunat Smetanasilli Graavilohi Saaristolaissilli Keitetty kananmuna Vaaleanpunainen kuohuviini Tilkka jääkylmää kossua. On tossa turhiakin aineksia. Pelkistäisin näin: 1)Omasta maakellarista kaivettu kossupottu ;) 2) Schmetanaa kossun kanssa. 3) Graavilohi, jota maistellessa suurin osa kossusta kuluu. 4) Kysymys: Jäiks sinne maakellariii yhtää sitä anopin tuomaa vaalenpunaista kuohuviinii? |
baron 24.06.2006 16:36:08 | |
---|
On tossa turhiakin aineksia. Pelkistäisin näin: 1)Omasta maakellarista kaivettu kossupottu ;) 2) Schmetanaa kossun kanssa. 3) Graavilohi, jota maistellessa suurin osa kossusta kuluu. 4) Kysymys: Jäiks sinne maakellariii yhtää sitä anopin tuomaa vaalenpunaista kuohuviinii? 4. Ei, vaaleanpunainen juotu loppuun, enää valkoista jäljellä. There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
uruttaja 24.06.2006 16:38:29 | |
---|
4. Ei, vaaleanpunainen juotu loppuun, enää valkoista jäljellä. M Amerikkalaista rommia olen nautiskellut, ei nouse aggressiot ollenkaan. Perseestä koko mikstuura. |