jjussila 19.04.2006 08:53:02 | |
---|
...YÖTALUN. JIHUU JABADADUU. Että se taluhulluus iski nyt sitten sinuunkin, voi prkl... ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
v_m_kangas 19.04.2006 15:27:52 | |
---|
...YÖTALUN. JIHUU JABADADUU. Eikä edes ollut hyväksyttävä liiallisen floodauksen vuoksi. Jep, kyllä Johanna Piipposen ilta-asu sai vanhemman pumpun melkein pysähtymään. Piti tiukasti seurata lappuja, ettei katse harhaile :) Humppaa tai soita humppaa |
Ukko 19.04.2006 16:40:22 | |
---|
Karmaiseva totuus tulee ilmi kun aamulla heräät meikittömän tangokuningattaren vierestä ja säikähdät niin, että puret oman käsivartesi poikki, joka on tuon tuhisevan kuningattaren pään alla! Lähtiessäsi vielä huomaat, että se olikin Risto Nevala! HOHO! Sellaista sanotaan susikauheaksi. Susihan myös saattaa järsiä oman käpälänsä poikki jäätyään ansaan. |
Ukko 19.04.2006 16:42:03 | |
---|
...YÖTALUN. JIHUU JABADADUU. Tätä ei kukaan voi liiallisen herutuksen vuoksi hyväksyä. |
EP 19.04.2006 16:45:36 (muokattu 19.04.2006 16:47:47) | |
---|
Eikä edes ollut hyväksyttävä liiallisen floodauksen vuoksi. Jep, kyllä Johanna Piipposen ilta-asu sai vanhemman pumpun melkein pysähtymään. Piti tiukasti seurata lappuja, ettei katse harhaile :) Ja paskat.. Alkoiko "syke" kiihtymään? Ei ainaka sleepannu.. 8) |
manjaana 19.04.2006 17:20:13 | |
---|
Sellaista sanotaan susikauheaksi. Susihan myös saattaa järsiä oman käpälänsä poikki jäätyään ansaan. Ai pahus, se olikin susi, miten muistin et kettu.. ;/ Ihanasti lihava.... |
Pula-Aho 19.04.2006 20:03:01 (muokattu 19.04.2006 20:03:27) | |
---|
Saija Tuupanen on siinä kaunis tangokuningatar. Vitsi on perin vanha mutta menkööt, kun sopii aiheeseen. Saija oli lähtenyt marjastamaan ystävättärensä kanssa, mutta kuinka ollakaan tytöt eksyivät toisistaan. Hätääntyneenä ystävätär alkoi huutamaan: "Tuupaneeeen, Tuupaneeen....". Ja eipä mennyt kuin hetki, kun metsästä kuului hirvimiehen vastaus: "Tullaan, tullaan." Vastaava sattumus tapahtui Liisa Kulhialle, mutta silloin tapahtumapaikkana oli Lapin tunturit. Ystävätär huuteli: "Kulhia, Kulhia" ja poromies vastasi jotta "tulhaan, tulhaan". -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
manjaana 19.04.2006 20:48:18 | |
---|
Vitsi on perin vanha mutta menkööt, kun sopii aiheeseen. Saija oli lähtenyt marjastamaan ystävättärensä kanssa, mutta kuinka ollakaan tytöt eksyivät toisistaan. Hätääntyneenä ystävätär alkoi huutamaan: "Tuupaneeeen, Tuupaneeen....". Ja eipä mennyt kuin hetki, kun metsästä kuului hirvimiehen vastaus: "Tullaan, tullaan." Vastaava sattumus tapahtui Liisa Kulhialle, mutta silloin tapahtumapaikkana oli Lapin tunturit. Ystävätär huuteli: "Kulhia, Kulhia" ja poromies vastasi jotta "tulhaan, tulhaan". -G- Hih, pitänee harkita vakavasti nimen vaihdosta :o))) Ihanasti lihava.... |
manjaana 19.04.2006 23:35:42 | |
---|
Jari on kuningatar! Tomi on kuningas... MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
Musiikkia korville 20.04.2006 09:19:15 | |
---|
Kyllä ne seksikkyys ja kauneus on useimmiten eri asia, mun mielestä... Seksikkäin kuningatar on mielestäni Johanna Pakonen. Kauneudesta taasen esimerkkinä Arja Koriseva. Taavitsainen... Ei. Olen hidas mutta tyhmä |
KoskPaavo 20.04.2006 10:26:35 | |
---|
Kyllä ne seksikkyys ja kauneus on useimmiten eri asia, mun mielestä... Seksikkäin kuningatar on mielestäni Johanna Pakonen. Kauneudesta taasen esimerkkinä Arja Koriseva. Taavitsainen... Ei. Tatjana Taavitsainen onkin daideilija. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
riff 20.04.2006 20:46:15 | |
---|
Tatjana Taavitsainen onkin daideilija. HOHO! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
mannerheim666 20.04.2006 21:58:09 | |
---|
mä en tajua mitä vikaa siinä taavitsaisessa on...on se vissiin aika imelä tapaus. en mä näistä jutuista tiedä paljon mitään. aikas queeniltä se näyttää...joku vois hieman valaista asiaa.... tosiaan täytyy nyt kyä sanoa että tuo piipponen on kyl ihan tajuton megabeibe. enkelin kasvot ja paholaisen kroppa |
jmercy 21.04.2006 01:32:18 | |
---|
mä en tajua mitä vikaa siinä taavitsaisessa on...on se vissiin aika imelä tapaus. en mä näistä jutuista tiedä paljon mitään. aikas queeniltä se näyttää...joku vois hieman valaista asiaa.... tosiaan täytyy nyt kyä sanoa että tuo piipponen on kyl ihan tajuton megabeibe. enkelin kasvot ja paholaisen kroppa Mulle tulee Taavitsaisesta aina semmonen fiilis, että laulaa se mitä tahansa, niin se on orgasmin kynnyksellä -> en tykkää; orgasmista kyllä, mutta... Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä... |
jmercy 21.04.2006 01:48:47 | |
---|
Eija Kantola Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä... |
KoskPaavo 21.04.2006 10:15:06 | |
---|
Mulle tulee Taavitsaisesta aina semmonen fiilis, että laulaa se mitä tahansa, niin se on orgasmin kynnyksellä -> en tykkää; orgasmista kyllä, mutta... Se näyttelee sen, siis sen kynnyksen. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
pekkajau 21.04.2006 11:07:06 | |
---|
Taina Kokkonen on ihana! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
uruttaja 21.04.2006 11:07:32 | |
---|
Taina Kokkonen on ihana! Tainalla on ihanat. |
Tankero 21.04.2006 12:44:20 | |
---|
HOHO! Sillä on ollu hyvät personal treinerit. Varmasti, vissiin. |