EP 08.02.2006 13:29:29 | |
---|
Eikö aukee?.. 3 p vihje: Saman niminen humppakin on. Tiedetään! |
Musiikkia korville 08.02.2006 13:29:58 | |
---|
Johan kesti. Olen hidas mutta tyhmä |
EP 08.02.2006 13:30:50 | |
---|
Johan kesti. Mä oon kanssa hämeestä.. :) |
Musiikkia korville 08.02.2006 13:36:55 | |
---|
Jess!!!! Mä olin joskus 1.5 vuotta kuuntelees niitten keikkaa ja haitaristi veti midillä kyllä niin hienon jazz-pianosoolon, että haitari sai paljon anteeksi. Midillä... Tästä sais taas hyvän kimmokkeen... Olen hidas mutta tyhmä |
EP 08.02.2006 13:41:32 | |
---|
Kuitenkin liiaks... Siinä bändissä on solisti ihan statistin roolissa. Jaa, IHMETTELEN, en oo niitä kyllä keikalla aikoihin kuullutkaan, mutta solisti hyvä. |
Musiikkia korville 08.02.2006 13:45:09 (muokattu 08.02.2006 13:45:59) | |
---|
Jaa, IHMETTELEN, en oo niitä kyllä keikalla aikoihin kuullutkaan, mutta solisti hyvä. Oli kuinka hyvä tahansa, niin statistin roolissa se on. Se vaan laulaa... Fonisti jopa kiittää aina biisien jälkeen. Mielestäni vähintään se homma kuuluis sille, joka on ollu soolosoittajana/-laulajana kyseisessä biisissä. Edit: eli siitähän ei ollu kysymys, onko se hyvä vai huono. Olen hidas mutta tyhmä |
mack the knife 08.02.2006 13:49:24 | |
---|
Oli kuinka hyvä tahansa, niin statistin roolissa se on. Se vaan laulaa... Fonisti jopa kiittää aina biisien jälkeen. Mielestäni vähintään se homma kuuluis sille, joka on ollu soolosoittajana/-laulajana kyseisessä biisissä. Edit: eli siitähän ei ollu kysymys, onko se hyvä vai huono. Joo, hahhaa, tuo on muuten totta. Laulaja lopettaa laulun ja toinen mestari kiittelee. |
Musiikkia korville 08.02.2006 13:51:25 | |
---|
Joo, hahhaa, tuo on muuten totta. Laulaja lopettaa laulun ja toinen mestari kiittelee. Varsinainen mestari... :D Parasta mun mielestä on se, että se menee niin sumeilematta läpi, että nää ottaa yleisön huomioon. Sehän on ihan kusetusta koko juttu... Olen hidas mutta tyhmä |
EP 08.02.2006 13:52:18 | |
---|
Oli kuinka hyvä tahansa, niin statistin roolissa se on. Se vaan laulaa... Fonisti jopa kiittää aina biisien jälkeen. Mielestäni vähintään se homma kuuluis sille, joka on ollu soolosoittajana/-laulajana kyseisessä biisissä. Edit: eli siitähän ei ollu kysymys, onko se hyvä vai huono. Juu, ei ollu. :) Tuntuu vaan niin kummalliselta...No, mitäs se mulle kuuluu. :) |
KoskPaavo 08.02.2006 14:10:49 | |
---|
Johan kesti. Lahden Starkilla (rautakauppa) on tuonniminen kundi töissä. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
EP 08.02.2006 14:24:37 | |
---|
Lahden Starkilla (rautakauppa) on tuonniminen kundi töissä. Luulisin, että ovat täyspäiväisiä soittajia, en tiiä onko kaikki? |
Musiikkia korville 08.02.2006 14:27:38 (muokattu 08.02.2006 14:34:22) | |
---|
Luulisin, että ovat täyspäiväisiä soittajia, en tiiä onko kaikki? Nyt olikin kyse tuosta: Johan Kesti e: Mut eiköhän nuo XXX -bändin ukot oo ihan täysin keikoilla leivän saavia Olen hidas mutta tyhmä |
KoskPaavo 08.02.2006 15:14:32 | |
---|
Nyt olikin kyse tuosta: Johan Kesti e: Mut eiköhän nuo XXX -bändin ukot oo ihan täysin keikoilla leivän saavia Vaimo kerran soitti tuohon rautakauppaan ja jonotusääni soi kai jotain 10 minuuttia ja sitten :"Johan Kesti" Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
KoskPaavo 08.02.2006 15:16:57 | |
---|
Nyt olikin kyse tuosta: Johan Kesti e: Mut eiköhän nuo XXX -bändin ukot oo ihan täysin keikoilla leivän saavia Kerran oltiin Maestrossa päiväbändinä ja illalla oli xxxx-bändi. Oltiin oltu juuri kaks viikkoa laivassa niin "Sharpin" tenorifonin tuuttaukset kuulostivat ihan laivan sumutorvelta. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
v_m_kangas 08.02.2006 15:40:19 | |
---|
Varsinainen mestari... :D Parasta mun mielestä on se, että se menee niin sumeilematta läpi, että nää ottaa yleisön huomioon. Sehän on ihan kusetusta koko juttu... Ei mee kaikille läpi, osa porukasta kiroaa ja noituu jos joka välissä kysellään, että minkä nimistä tangoa haluatte seuraavaksi jne... Kyllä oli viime rempassa melko ponnetonta menoa tuolla mestari porukalla. Takuuvarmasti voi todeta, että biisejä tältä vuosituhannelta ei juuri tullut, jos edes viime vuosisadalta. Humppaa tai soita humppaa |
R.Syke 08.02.2006 16:10:46 (muokattu 08.02.2006 16:11:04) | |
---|
Tiedän bändin, joo. Se on Neljä Ruusua - ov koos! Mahtava. |
manjaana 08.02.2006 16:13:35 | |
---|
Tiedän bändin, joo. Se on Neljä Ruusua - ov koos! Mahtava. Jou, tulisia ja punaisia niinku immen lempi... ;o) Tarkkaa hommaa, kuin kirpun nainti: Milli pieleen ja se on silmässä. |
half 08.02.2006 16:28:21 | |
---|
Jou, tulisia ja punaisia niinku immen lempi... ;o) Kireitä niinku immen pimppi. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
EP 08.02.2006 16:35:52 | |
---|
Oli kuinka hyvä tahansa, niin statistin roolissa se on. Se vaan laulaa... Fonisti jopa kiittää aina biisien jälkeen. Mielestäni vähintään se homma kuuluis sille, joka on ollu soolosoittajana/-laulajana kyseisessä biisissä. Edit: eli siitähän ei ollu kysymys, onko se hyvä vai huono. Tjaah..Hmm.. Herää kysymys, mistä on kysymys? HO HO! 8)) |
Tankero 08.02.2006 16:59:40 | |
---|
Perhana, sama meininki kuin yhdessä toisessa bändissä... Älä Jmercy suutu. :) Mitä siitä syntyykään, jos ottaa sieltä kolmannesta setistä biisin kesken kaiken. Sehän on aivan sekaisin. Minkä ihmeen sinne laittaa tilalle. Ja mistä setistä. Ja muistaako sen sitten, että sieltä toisesta on lainattu. Ja jos sinne kolmannen setin toisen parin kakkoseksi ei kerta kaikkiaan käy mikään muu. Ja entäs jos vahingossa kuitenkin spiikkaa sen uudestaan siellä oikealla paikallaan. Ei, ei kannata tehdä uhkarohkeita muutoksia, siinä käy köpelösti. Voi käydä kuin yhdelle kerran säestämällemme pystölle. Ehdotettiin yhtä biisiä ja se sanoi, että ei voi vielä tässä setissä vetää, tai kaatuu ohjelmisto. Niin juuri! Kaikkeen se haitekki yltääkin. Varmasti, vissiin. |