omarklah 21.01.2006 15:41:42 | |
---|
Talu mulle - jess! Tää sit sanois tälleen... |
manjaana 21.01.2006 15:49:15 | |
---|
Talu mulle - jess! Hehhe, tättärää soivat voiton fanfaarit.. ;o) - Varmuuden vuoksi, niin kuin nunnalla nännit. |
omarklah 21.01.2006 16:23:41 | |
---|
Hehhe, tättärää soivat voiton fanfaarit.. ;o) No kun kaikki on jossain - niin otin, kun oli tyrkyllä :o) Tää sit sanois tälleen... |
poppamies 21.01.2006 21:04:38 | |
---|
Tiisselissä on tärkeetä myös kaks asiaa: Ilmanputsari on vaihettava väh. 20tuh välein ja polttoainesuodatin ennen talvee. paraiten oon pärjännyt noitten kanssa kun ajaa ilman lisäaineita tankissa. Ei olis huonompi homma tyhjentää ja huuhella se mesen polttoaine tankki, siellä on varmaan vuosien aikana vedensekasta sössöö kertynyt riittämiin. Niitä polttoaine suodattimiakin voi olla useita. Tiisselit on minusta melkein "huoltovapaita". En ole koskaan murehtinut näitä suotimia sun sellaisia. Vaihdettu joskus. Useimiten jäänyt vaihtamatta vuosiksi. Aina on autot kumminkin pelanneet. Ei ole yksikää dieleli jättänyt tielle tähän mennessä. Olen ajanut dieselillä n. 20v. Edellinen maasturi oli mulla 12 v. Nykyisellä olen ajanut 7 - 8 v. Minulla on se filosofia ennaltaehkäisevän huollon suhteen että "if it ain't broke, don't fix it". Moottoriöljyn suhteen olen toki vanhanaikainen. Vaihdatan öljyt 5000 km välein. G-strings are for strippers |
Ukko 21.01.2006 21:52:11 | |
---|
Talu mulle - jess! Vähästä tulet onnelliseksi :) |
omarklah 21.01.2006 22:18:27 | |
---|
Vähästä tulet onnelliseksi :) Silloin tarvii juhlia, kun varsinaiset taluesat ei oo paikalla :o) Tää sit sanois tälleen... |
EP 21.01.2006 22:23:43 | |
---|
Silloin tarvii juhlia, kun varsinaiset taluesat ei oo paikalla :o) Missähän ne muuten on? Kai ne kattelee Reetua nauhalta.. :) |
omarklah 21.01.2006 22:24:31 | |
---|
Missähän ne muuten on? Kai ne kattelee Reetua nauhalta.. :) Oiskohan keikalla... Tää sit sanois tälleen... |
faith 21.01.2006 22:25:01 | |
---|
Oiskohan keikalla... Niin kai..... *huoh* Elämä on sellaista - yhtenä päivänä olet pulu ja toisena patsas. |
poppamies 21.01.2006 22:27:45 | |
---|
Oiskohan keikalla... Eiku me kaikki kaotiin uutisvuotoa. Tarja ja Sauli nääs... G-strings are for strippers |
EP 21.01.2006 22:28:12 | |
---|
Oiskohan keikalla... Ethän sääkään oo.. Vai ookko? :) |
EP 21.01.2006 22:29:40 | |
---|
Eiku me kaikki kaotiin uutisvuotoa. Tarja ja Sauli nääs... Äh, mä olisin voinu kattoo jos olis ollu Tanja ja Sauli :)) |
omarklah 21.01.2006 22:29:59 | |
---|
Ethän sääkään oo.. Vai ookko? :) Enni - nyt on keikkatauko ja reenataan loppuvuodelle uusia biisejä... Tosin vasta huomenna - äsken tulin saunasta... Mut miehän oonkin amatööri... Tää sit sanois tälleen... |
pekkajau 21.01.2006 23:03:00 | |
---|
Kyllä nykyään tuo presidentti touhu ja siihen virkaan pyrkiminen on mennyt ihan naurettavaksi pilipali hommaksi. Kauheeta nuolemista! Ei ennen sillon Kekkosen aikana tämmöstä sontaa ollut! Ällöttää! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
omarklah 21.01.2006 23:04:47 | |
---|
Kyllä nykyään tuo presidentti touhu ja siihen virkaan pyrkiminen on mennyt ihan naurettavaksi pilipali hommaksi. Kauheeta nuolemista! Ei ennen sillon Kekkosen aikana tämmöstä sontaa ollut! Ällöttää! +++ En vois olla enempää samaa mieltä... Tää sit sanois tälleen... |
EP 21.01.2006 23:10:05 | |
---|
Kyllä nykyään tuo presidentti touhu ja siihen virkaan pyrkiminen on mennyt ihan naurettavaksi pilipali hommaksi. Kauheeta nuolemista! Ei ennen sillon Kekkosen aikana tämmöstä sontaa ollut! Ällöttää! Joo, oli hyvä kun vähän aikaa sitten tuli UKK:n puheen pätkä TV:stä:"Hyvät kansalaiset, lama-aika on maassamme päättynyt.." Oli se kova jätkä.. Hyvä Urkki!! :) |
pekkajau 21.01.2006 23:13:21 | |
---|
Urkilla kihahti vaan valta hattuun niin ei raaskinut luopua sillon kun ois jo pitänyt! Soli vähän Suomi sillon semmosessa jamassa kun semmonen bändi jolla on "työkyvytön" solisti ja keikkaa vaan sen takia jos se työkyvytön solisti on keikalla laulamassa! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
Tankero 22.01.2006 04:56:25 | |
---|
Kyllä nykyään tuo presidentti touhu ja siihen virkaan pyrkiminen on mennyt ihan naurettavaksi pilipali hommaksi. Kauheeta nuolemista! Ei ennen sillon Kekkosen aikana tämmöstä sontaa ollut! Ällöttää! Silloinhan se vasta nuolemista olikin. Toisinpäin vain. Silloin nuoleskeltiin Kekkosta. Se jos mikä on kuvottavaa. Poikkeuslait ja muut. Varmasti, vissiin. |
Tankero 22.01.2006 04:57:36 | |
---|
Joo, oli hyvä kun vähän aikaa sitten tuli UKK:n puheen pätkä TV:stä:"Hyvät kansalaiset, lama-aika on maassamme päättynyt.." Oli se kova jätkä.. Hyvä Urkki!! :) varsinainen demokraatti ja parlamentaristi. Hyi saatana Varmasti, vissiin. |
poppamies 22.01.2006 07:57:56 | |
---|
varsinainen demokraatti ja parlamentaristi. Hyi saatana No mutta Kuhilas! "Maalta olet tullut ja maanalle olet palava". Kyllä asia oli niin että ei suomen maaseutu ole koskaan voinut paremmin kuin silloin Kekkosen aikana. Parlimetistä ja demokraatista en tiä hevonvittua. G-strings are for strippers |