Aihe: Oudointa, mitä olette tauolla tehneet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Sertzo S
04.12.2005 08:36:00
100! talu
Lennu
04.12.2005 08:40:41

Olihan tuo kerran ainakin saanut akaltaan.

Mistäs tiiät?

Oon mäkin hakenut keittiöstä kahvia. Taisin ottaa leipääkin.
"kun kitara soi, ei itkeä saa, ei meluta saa, joku voi tulla ikkunan taa"
Sertzo S
04.12.2005 08:42:01
Mistäs tiiät?

Oon mäkin hakenut keittiöstä kahvia. Taisin ottaa leipääkin.

Minäkin olen saanut torttua jopa.
Toivoj
04.12.2005 11:59:44
Tämä juttu liittyy oikeastaan jo tauon jälkeisiin tapahtumiin. Tää on se sama urkuri, joka polki pyörällä tauolla sinne Shellin Baariin keskikaljalle. Tanskalaissyntyisenä hän puhui vähän hoono soomi, eikä hän oikein vapaampaan juomakulttuuriin tottuneena aina ymmärtänyt 70-luvun ankaria anniskelurajoituksiamme tanssilavoilla ja ravintoloissa. Kerran hän toi keikalle mukaan kuusi alkon siideripulloa ja laittoi ne siistiin riviin urkujen päälle. Järjestysmies tuli tietenkin heti vihaisena sättimään,että ei tänne tuommosia saa tuoda. Urkuri viattoman näköisenä vaan totesi, että"Minä itse ostanut, minä itse juoda, ei haitta soitto." Basistilla oli sitten jäänyt housujen vetoketju auki, kun oli käynyt taolla tarpeillaan. Lavan etureunalla istuskelleet tyttöset huomasivat aukinaisen vetoketjun ja vähän siinä hihittelivät ja osoittelivat basistin jalkoväliä. No, tämä huomas asian ja yritti sitten toisella kädellä kesken biisin laittaa vetskaria kiinni, niin urkuri huusi:" Anna olla, hyvä mainos, ei haitta soitto." Sertzokin sai kerran kuulla kunniansa, kun muutakin kuin postimerkkejä nuollulla kielellään, piti öisellä keikaltapaluu matkalla juttua yllä. Urkuri kivahti puoliunestaan, että:"Ole saattana perkkele hilja, minä tahdon nukku, minu vaimo raskaana." Että semmosta.
Music was my first love.
mack the knife
05.12.2005 10:25:12
mietin ensin että en tätä kertoisi, mut taidan nyt avautua kuitenkin...

tapahtui satulinnassa kerran niin, että kun alettiin tauolle, niin eikös perkele siinä samassa se takaovi lennähtäny auki ja sisään tuli helevetillisen huudon kanssa ite dänny. se juoksi suoraan mun kaulaan ja hyppäsi syliin, just niinku naiset elokuvissa tekee.
no, mä olin tietysti ihan suu auki siinä että mitä helvettiä!?!?
dännyllä kun vähän henki tasaantui, niin se avautu ja sano että se on aina kattellu mua sillä silmällä ja minähän tietysti olin ihan otettu. että ihan dänny ja että minua kattellu... olin ihan mehuissani, tietysti.
noh, siinä sitten alko pyöriä kaikkee muutakin väkee kun ne oli kuullu että dänny on paikalla, eli se meidän herkkä hetki loppu sitten siihen.
mut en mä sitä kauaa ehtiny siinä surra, kun jo alko kuulua hirmu huohotusta, kun lehmäesa vöyri likemmäs.
se oli saanu jostain päähänsä, että me oltais muka kännissä keikalla. vitun hullu! mehän oltiin töissä siellä.
no se vaan intti että varmana ootte juonu jotain ja blaa blaa blaa...
vähän aikaa sitä siinä kuuntelin ja ajattelin että kohta tulee nenään. aloin siinä jo kääriä hihoja ja syljeskelin kämmeniin, niin eikös se perkele menny vielä enemmän sekasin. se heitti siinä pari kärrynpyörää ja teki sen karatekid-asennon ja sanoi että älä nyt poika hermostu, tossa on joka jätkälle tonni pimeenä ylimäärästä, kun onhan se helvetin raskasta olla keikalla kännissä.
eihän siinä muuten mitään olis ollu ihmeellistä, mutta ku meillä oli 15 miehinen orkesterinirvikuva.
tommosta ei ole ennen tapahtunu tauolla, eikä varmaan tapahdu.

dänny kyllä lupas soitella, mut ei ole kuulunu mitään... *snif*

Hohhoo!
Voe helevettiläenen!
Vai vielä lehmäesa heittää kärrynpyörää. Siinä sitä olis näkemistä...
Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty.
mack the knife
05.12.2005 10:25:49
Minä oon pannu tauolla.
Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty.
uruttaja
05.12.2005 10:26:26
Minä oon pannu tauolla.

No se on niin yleistä, että se ei ole edes outoa, vaikka panisit itseäsi:)
baron
05.12.2005 10:31:12

Minä oon pannu tauolla.

Mä oon jäänyt ilman.
Se oli mun mielestä tosi outoa.
My name is Baron, Sir Baron.
Sertzo S
05.12.2005 10:48:29
Mä oon jäänyt ilman.

Sinut jotenkin tuntien en ihmettele ollenkaan. ;)
manjaana
05.12.2005 12:30:45
Mä oon jäänyt ilman.

HOHO, kuis nyt tolleenon tökänny... ;o))
Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain.
Tankero
05.12.2005 12:31:29
HOHO, kuis nyt tolleenon tökänny... ;o))

Et vissiin ollu paikalla? ;)
RockDesk
05.12.2005 12:33:12
Olen masturboinut. Ei ole kykyjä naisten pokaamiseen niin jotainhan sitä on keksittävä...
-I Walk The Line-
manjaana
05.12.2005 12:34:10
Olen masturboinut. Ei ole kykyjä naisten pokaamiseen niin jotainhan sitä on keksittävä...

Mitähän outoa tuossa sitten... ;oO
manjaana
05.12.2005 12:34:29
Et vissiin ollu paikalla? ;)

Taisin olla siellä sun luona.....
Tankero
05.12.2005 14:00:22
Taisin olla siellä sun luona.....

Niinhä taisit ollakin. Se oli se anonyymien nymfomaanien pikkujoulu missä oltiin vetämässä.
manjaana
05.12.2005 14:02:53
Niinhä taisit ollakin. Se oli se anonyymien nymfomaanien pikkujoulu missä oltiin vetämässä.

Jou, siis sie vetelit ja muut kahteli ja sitä paitti se oli siveydensipuli-iltamat...
Tankero
05.12.2005 14:03:43
Jou, siis sie vetelit ja muut kahteli ja sitä paitti se oli siveydensipuli-iltamat...

Sillä nimellähän te olitte, kun olette anonyymejä.
manjaana
05.12.2005 14:08:34
Sillä nimellähän te olitte, kun olette anonyymejä.

Eihän siinä nimee tarvii.. ;o)
pekkajau
05.12.2005 18:46:20 (muokattu 05.12.2005 18:48:02)
Olihan tuo kerran ainakin saanut akaltaan.

No kun sekkään asia ei tainnut olla ihan täysin selevä siinä perheessä! Huhu kertoi että siellä kotona ol yhtä paljon kävijöitä kun Linnanmäellä kun ukko aina oli reissussa!
Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia.
RockDesk
06.12.2005 14:08:11
Mitähän outoa tuossa sitten... ;oO

Mutta kun jokaisella tauolla... ja tauokotilana ravintolahenkilökunnan kanssa yhteinen pukuhuone.
-I Walk The Line-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)