Aihe: laivabändit
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
paice60
28.04.2006 14:35:42
TALUN paikka. HÖHÖHÖHÖ.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
vatta
28.04.2006 16:08:51
Mikä sen Stenforsin bändin nimi olikaan, nekin on olleet.

Eikös se ole juuri tuo Velvetstream, jos ollaan samassa Stenforssissa...
"enköhän mä ny oo jo kohta bhoolini bhoolitellu?"
uruttaja
28.04.2006 17:11:11
Eikös se ole juuri tuo Velvetstream, jos ollaan samassa Stenforssissa...

On se varmaan, siinä on patelanpoikaa enemmänkin mukana.
WanhaWetäjä
28.04.2006 22:47:35

Minusta tanssimuusikon pitää osata tanssia, on sitte vähä tietoa miten se soitto olis mahd. tanssittavaa.Ite en edes tunne muusikoita jotka EI osais tanssia. ja kyllähän se tempokin on välistä aika tärkeä juttu ja pienestä kiinni...Tietää paremmin ku tanssii.(kunhan ei aina kuuntele niitä neljää paria jotka on käyny 2 kertaa tanssikursseilla ja valittaa et täs cha chassa ois pitäny olla tempo 117.8!!)kiitos. Aina humpat hiukan ylitempolla!! :)

Uskallan olla asiasta täysin eri mieltä....tietoa asiasta löytää vaikka mistä,ja kokemuskin tuo sitä?Mä tunnen onneksi vain muusikoita jotka eivät tanssi,no toi Paice60 oli kyllä aika järkytys,että sinäkin???...Why???

Miksi pitäs harrastaa jotain vapaa-ajalla josta luulisi normaali ihmisen saavan ihan tarpeekseen jo työn puitteissa???"Kun vaimo haluaa"...?

Lahjakas,tai edes jonkinmoiset korvat omaava soittaja varmasti omaksuu nopsaan oikeat tempot,varsinkin jos laulaa itse,sillä helevetin usein hyvä tanssitempo on sama kuin hyvä laulutempo?Turakaisten tempo/rytmitajusta taas voi olla vain yhtä mieltä....hyvä jos sen ykkösen hiffaavat?

Maailma on täynnä levytettyä tanssimusaa joissa tanssitempot on paremmin kohdillaan kuin yhdelläkään trioforresterilla missään...joissain bändeissä kun tuppaa esmes humpat/foxit oleen sellasta rallia notta ihan wituttaa vetää joskus...

Miksi se henkilö,joka laskee tempot,ei vaivaudu ottamaan selvää,mikä on kulloisenkin tanssilajin oikea,ideaali tanssitempo???Pistää vaikka lapulle ylös,ottaa metronomin käyttöön,jos ei muuten taitu?En mä käsitä että sen takia pitäs mennä tanssikursseille,häh????

Turakaiset tanssii,soittajat soittaa,siitä lähdetään?
Ostan Casion kun täytän 50v...
uruttaja
28.04.2006 22:50:11
Voishan tuon sitten kuvata niin, että vi..tun hyvä tanssija on vi...tun hyvä soittaja,tai päinvastoin.HOHO. Ei oo mitään tekemistä toistensa kanssa.
EP
28.04.2006 22:50:49
Uskallan olla asiasta täysin eri mieltä....tietoa asiasta löytää vaikka mistä,ja kokemuskin tuo sitä?Mä tunnen onneksi vain muusikoita jotka eivät tanssi,no toi Paice60 oli kyllä aika järkytys,että sinäkin???...Why???

Miksi pitäs harrastaa jotain vapaa-ajalla josta luulisi normaali ihmisen saavan ihan tarpeekseen jo työn puitteissa???"Kun vaimo haluaa"...?

Lahjakas,tai edes jonkinmoiset korvat omaava soittaja varmasti omaksuu nopsaan oikeat tempot,varsinkin jos laulaa itse,sillä helevetin usein hyvä tanssitempo on sama kuin hyvä laulutempo?Turakaisten tempo/rytmitajusta taas voi olla vain yhtä mieltä....hyvä jos sen ykkösen hiffaavat?

Maailma on täynnä levytettyä tanssimusaa joissa tanssitempot on paremmin kohdillaan kuin yhdelläkään trioforresterilla missään...joissain bändeissä kun tuppaa esmes humpat/foxit oleen sellasta rallia notta ihan wituttaa vetää joskus...

Miksi se henkilö,joka laskee tempot,ei vaivaudu ottamaan selvää,mikä on kulloisenkin tanssilajin oikea,ideaali tanssitempo???Pistää vaikka lapulle ylös,ottaa metronomin käyttöön,jos ei muuten taitu?En mä käsitä että sen takia pitäs mennä tanssikursseille,häh????

Turakaiset tanssii,soittajat soittaa,siitä lähdetään?

Jostai syystä rumpalit ei tykkää käyttää metronomia, mikähän siinä on?
manjaana
28.04.2006 22:52:03
Voishan tuon sitten kuvata niin, että vi..tun hyvä tanssija on vi...tun hyvä soittaja,tai päinvastoin.HOHO. Ei oo mitään tekemistä toistensa kanssa.

Just noin, mie en ainakaan osaa soittaa, ja sehän kyllä korpee...
MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit
uruttaja
28.04.2006 22:52:28
Jostai syystä rumpalit ei tykkää käyttää metronomia, mikähän siinä on?

A: Eivät tiedä mikä se on.

B: Eivät osaa käyttää.
uruttaja
28.04.2006 22:52:46
Just noin, mie en ainakaan osaa soittaa, ja sehän kyllä korpee...

Mene terapiaan.
manjaana
28.04.2006 22:55:24
Mene terapiaan.

Voih, taasko....
uruttaja
28.04.2006 22:56:03
Voih, taasko....

Ihan miten vaan.
manjaana
28.04.2006 23:14:04
Ihan miten vaan.

Otan mielummin tota mehua vaan.. :o)
Ukko
29.04.2006 10:58:45

Ei niin. Olen v.. huono soittaja ja v... huono tanssija. Kyllä minä rytmissä osaan keinutella mutta viemisestä ei ole puhettakaan ja jostain syystä en osaa kääntyillä kuin vasemmalle päin. Vaihtoaskeleet, mitä ne on ? Daamin varpaille oaan kyllä tallata :)
jjussila
29.04.2006 10:59:56
Ei niin. Olen v.. huono soittaja ja v... huono tanssija. Kyllä minä rytmissä osaan keinutella mutta viemisestä ei ole puhettakaan ja jostain syystä en osaa kääntyillä kuin vasemmalle päin. Vaihtoaskeleet, mitä ne on ? Daamin varpaille oaan kyllä tallata :)
mutta... totahan sen tanssaaminen on....
... ja kyllä jämpti on näin!?..
Sertzo S
29.04.2006 11:00:18

Vaihtoaskeleet: esim. kahdeksasosia. ;)
Ukko
29.04.2006 11:24:58

mutta... totahan sen tanssaaminen on....

Siis tarkoitatko että osaan sittenkin ? Tarttisko tästä lähteä naistentansseihin. Vaikka mitäs minä siellä kun naisethan ne vaan siellä tanssivat 8p
manjaana
29.04.2006 11:30:25

Tuota noin, tanssipiireis sanotaan notta daamin vika jos jarpaat menöö lyttyyn... :)
jjussila
29.04.2006 11:33:13
Siis tarkoitatko että osaan sittenkin ? Tarttisko tästä lähteä naistentansseihin. Vaikka mitäs minä siellä kun naisethan ne vaan siellä tanssivat 8p
Ukko, parkettien parta...vesi: totta v..ssa=> naistentanssit kohteeksi uudelleen..
... ja kyllä jämpti on näin!?..
Tankero
29.04.2006 15:21:26
A: Eivät tiedä mikä se on.

B: Eivät osaa käyttää.

Ei tartte.
Varmasti, vissiin.
Tankero
29.04.2006 15:22:38

Minä taas olen päinvastoin. Mahtava soittaja ja uskomattoman hyvä tanssija.
Varmasti, vissiin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)