Sertzo S 02.02.2006 13:02:29 | |
---|
No kun ei kelpaa, niin 100! |
asdfg 02.02.2006 13:18:38 | |
---|
Löytyisikön mitään kuvaa petkeleestä? http://www.hirspek.fi/seppa.htm Tuolla on listalla kuvassa perinteinen malli, siihen kun kuvittelee itse varren jatkoksi. Meilläkin oli joskus tuollainen, kuulemma jostain keskiajalta. Muuten alkuperäinen, mutta ensimmäisessä remontissa oli vaihdettu varsi ja toisessa terä... Ettei menisi ihan kokonaan metsätalouden puolelle, niin kannattaa tarkistaa petkeleen kuvat myös osoitteesta http://www.petkele.fi |
Eddy 02.02.2006 14:02:35 | |
---|
Kysymys kuuluu : Miten selluliitti lähtee ? Jos mies haluaa päästä eroon selluliitistä, niin muutaman kuukauden kun dokailee, eikä osallistu kodin/lasten hoitoon, niin tässä vaiheessa yleensä selluliitti lähtee ja vie vielä lapsetkin mennessään... Koskettelen soittimia... |
half 02.02.2006 14:11:05 | |
---|
Jos mies haluaa päästä eroon selluliitistä, niin muutaman kuukauden kun dokailee, eikä osallistu kodin/lasten hoitoon, niin tässä vaiheessa yleensä selluliitti lähtee ja vie vielä lapsetkin mennessään... Kutakuinkin 100 %:sti. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Tankero 02.02.2006 17:44:36 | |
---|
Ei vitu. Kuorimarauta on se bumerangin näköinen terä, jossa on kahvat molemmissa päissä. Kuorimarauta eli parkkuurauta. Löytyy liiteristä edelleenkin. Petkelettä käytettiin myös parkkuuseen. Nyt sillä voi esim. hakata keväällä jäätä porraseestä. Varmasti, vissiin. |
Tankero 02.02.2006 17:46:24 | |
---|
Aika hauska elfa oli se Fletch hän elää. Pääsosassa Chevy Chase. Missäs Chevy Chase muuten lienee? Varmasti, vissiin. |
aisa 02.02.2006 21:00:06 | |
---|
Korjattu, satna! Katso allekirjoitus. allekirjoituksessa piilee näköjänsä mukava äänitervehdys... mä olen pohjimmiltani ihan mukava. |
Jaskaa pakoon 03.02.2006 11:51:40 | |
---|
allekirjoituksessa piilee näköjänsä mukava äänitervehdys... Ja se on kaiken lisäksi ihan aito, kun meinasi käydä niin kuin Charlielle siinä lavalla koikkelehtiessa. Ja vielä hääkeikalla. |
Tankero 03.02.2006 13:37:35 | |
---|
Ja se on kaiken lisäksi ihan aito, kun meinasi käydä niin kuin Charlielle siinä lavalla koikkelehtiessa. Ja vielä hääkeikalla. Sulhanenkos se siinä sadatteli? :) Varmasti, vissiin. |
Jaskaa pakoon 04.02.2006 19:47:12 | |
---|
Ei, vaan allekirjoittanut, mutta niin kuin kokolihakirjassakin vissiin kerrotaan, juuri tällä keikalla sulhanen piti ryöstää, että sai rahat... |
KoskPaavo 04.02.2006 20:21:02 | |
---|
Kysymys(eikä mikään kompa ): Missä suomenkielisessä ja suomalaisessa iskelmässä on yhdessä sanassa eniten säveliä?(nuotteja, ääniä, intervalleja) Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
half 04.02.2006 20:25:21 | |
---|
Kysymys(eikä mikään kompa ): Missä suomenkielisessä ja suomalaisessa iskelmässä on yhdessä sanassa eniten säveliä?(nuotteja, ääniä, intervalleja) Juicen elämässä pitää olla runkkua. Nykypurukumidesibelijytinä. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
half 04.02.2006 20:26:28 | |
---|
Sviddu, kysyitkin ääniä etkä sanoja. Sävelet soivat siulussani, mutta en saa nyt konehesta ulos. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
KoskPaavo 04.02.2006 20:34:09 | |
---|
Juicen elämässä pitää olla runkkua. Nykypurukumidesibelijytinä. Kyllähän tuohonkin sanaan aika monta intervallia mahtuu, en vaan muista tuota rallia enää yhtään. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
EP 04.02.2006 20:35:18 | |
---|
Kysymys(eikä mikään kompa ): Missä suomenkielisessä ja suomalaisessa iskelmässä on yhdessä sanassa eniten säveliä?(nuotteja, ääniä, intervalleja) Veikko Lavi: "Silakka-apajilla" Heh, heh.. :) Ei tullu muuta mieleen. |
half 04.02.2006 20:37:17 | |
---|
Kyllähän tuohonkin sanaan aika monta intervallia mahtuu, en vaan muista tuota rallia enää yhtään. Kun kuulee nykypurukumidesibelijytinää niin vanha itkuun pillahtaa ja muistaa kunnon jytinää Jumalauta, miten ennen runkkasikaan Jimi siinä soitti mies ja vehkeet eikä pelkkä nimi jne. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
EP 05.02.2006 12:19:43 | |
---|
Kysymys(eikä mikään kompa ): Missä suomenkielisessä ja suomalaisessa iskelmässä on yhdessä sanassa eniten säveliä?(nuotteja, ääniä, intervalleja) Em mää ainaskaan kyä tiärä tommosta, koko yänäkä en unta saanu, kerro ny jo..:) |
KoskPaavo 05.02.2006 15:51:53 | |
---|
Em mää ainaskaan kyä tiärä tommosta, koko yänäkä en unta saanu, kerro ny jo..:) Hah, no tällaisen kerran hokasin Hongan Sasun kanssa laivassa "Kaunis valhe"-valssista että: "mä olin sun luonas a-a-.to-ok-si-is-sain, tuleekos tuohon nyt 8 nuottia yhteen sanaan. Jos joku löytää jonkun muun missä on enemmän niin kaljat tarjoon tavatessa. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
isojussi 05.02.2006 23:41:25 | |
---|
...a-a-.to-ok-si-is-sain, tuleekos tuohon nyt 8 nuottia yhteen sanaan. Eikun 7 ...Jos joku löytää jonkun muun missä on enemmän niin kaljat tarjoon tavatessa. On ehkä paras, ettet sitten itse yritä laskea vaihtorahoja.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
KoskPaavo 06.02.2006 00:28:27 | |
---|
Eikun 7 On ehkä paras, ettet sitten itse yritä laskea vaihtorahoja.... Matikasta ei tullut ällää, tässä sen nyt sitten näkee. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |