Ukko 21.04.2006 16:14:38 | |
---|
tietysti TALU ! |
M.i.k.key 21.04.2006 17:04:09 | |
---|
TALU ! talut alkaa mun mielestä olemaan jo aika kusenpolttamia. Eikö niitten kanssa vois jo saatana himmailla!!! Möllisty! |
Ukko 21.04.2006 17:11:05 | |
---|
talut alkaa mun mielestä olemaan jo aika kusenpolttamia. Eikö niitten kanssa vois jo saatana himmailla!!! Kade kun et itse huomannut :/ |
Tankero 21.04.2006 17:13:37 | |
---|
talut alkaa mun mielestä olemaan jo aika kusenpolttamia. Eikö niitten kanssa vois jo saatana himmailla!!! KOMPPIA JA SAATANA TUELTA!!! Varmasti, vissiin. |
Ukko 21.04.2006 21:24:53 | |
---|
KOMPPIA JA SAATANA TUELTA!!! Toinen kade kun ei aikanaan huomaa !!! |
jjussila 21.04.2006 21:29:26 | |
---|
Toinen kade kun ei aikanaan huomaa !!! Elä ny prkl härnää, sehän hyökkää kohta silmille....! ... ja kyllä jämpti on näin!?.. |
Ukko 21.04.2006 21:37:14 | |
---|
Elä ny prkl härnää, sehän hyökkää kohta silmille....! No mä olen käynyt itsepuolustuskursseja samoin kuin aikoinani rehkinyt punttisalilla ;) |
Bike n roll 22.04.2006 01:49:14 | |
---|
Tämä "Bike n´roll" taitaa olla uusi täällä kun nostelee näitä vanhoja aihieta joka puolella m.nettiä...noh, haitanneeko tuo. Tässähän tätä valvotaan ja lueskellellaan ukkeleiden turinoita. Löysin sivut vasta jokunen viikko sitten,tai päivä.Täytyihän sitä ottaa tuntumaa "mikä meininki" .Se on hyvä et vanhoilla paavoilla on oma stooripalsta,pääsee noista kodin "velvollisuuksista" näin niinku virtuaalikeikalle ja palaa "ne HYVÄT jutut" mieleen.Hyvä meeininki ,sano.......... Pyrin jatkossa reaaliaikaan....................... Ps.Minnuu se ei haettoo ja vierahe haetat ova vierahe haettoe..... |
Sertzo S 22.04.2006 06:44:57 | |
---|
No mä olen käynyt itsepuolustuskursseja samoin kuin aikoinani rehkinyt punttisalilla ;) Minä lopetin, kun en pystynyt puolustamaan itseäni alkoholismia vastaan. |
R.Syke 22.04.2006 07:46:28 | |
---|
Kyllä tuo 'Lets switch again' on niin maan.... Jaa näin aamuisin 'Tuskan palo' Teepä Sertzo tosta sanoitus & sävellys. Käviskö humpaksi? |
pekkalas 22.04.2006 09:09:27 | |
---|
Kiipparisti ei tykkää yhtään ku haluan soitta Apachen vieläksä kmt kolaat beissii? |
Ukko 22.04.2006 13:10:06 | |
---|
Minä lopetin, kun en pystynyt puolustamaan itseäni alkoholismia vastaan. Se on aika kova vastustaja :( |
kimmoke 24.04.2006 16:50:51 | |
---|
Tää hilpee hääohjelmisto puri aikoinaan: Ennen kuolemaa Kuolleet lehdet Viimeinen kevät Surullinen sunnuntai Viikonloppuisä Et voit tulla rajan takaa... voi sitä riemua ja naurunremakkaa hääkansalla ;) ps. ehkä kauheinta on soittaa Ei Oo Ei Tuu Soitan humppaa, lyökää siis vanhoilla sukilla ja vastoillla. |
Tankero 24.04.2006 16:54:41 | |
---|
No mä olen käynyt itsepuolustuskursseja samoin kuin aikoinani rehkinyt punttisalilla ;) Hyvä että oot rehkinyt. Etpähän pääse ainakaan pakoon. Varmasti, vissiin. |
Ukko 24.04.2006 17:22:27 | |
---|
Hyvä että oot rehkinyt. Etpähän pääse ainakaan pakoon. Nykyään mulla on paremmat itsepuolustus systeemit. Kunnon röyhtäisy vastustajan kasvoille ja useimmat tokenee jo siitä. Ja jos ei se auta niin riisun kengät jalasta. Siitä ei ole vielä kukaan selvinnyt :/ |
Tankero 24.04.2006 17:48:25 | |
---|
Nykyään mulla on paremmat itsepuolustus systeemit. Kunnon röyhtäisy vastustajan kasvoille ja useimmat tokenee jo siitä. Ja jos ei se auta niin riisun kengät jalasta. Siitä ei ole vielä kukaan selvinnyt :/ No huh huh. Tuo kuulostaa enemmänkin ympäristörikoselta kuin itsepuolustukselta. Lienetkö edes allekirjoittanut Kioton sopimusta? Varmasti, vissiin. |
Ukko 24.04.2006 18:01:26 | |
---|
No huh huh. Tuo kuulostaa enemmänkin ympäristörikoselta kuin itsepuolustukselta. Lienetkö edes allekirjoittanut Kioton sopimusta? Kyllä ne sitä paperia koittivat tyrkyttää mutta satuin röyhtäisemään juuri sillä hetkellä eikä heitä ole sen jälkeen näkynyt. |
paice60 24.04.2006 18:44:59 | |
---|
Kyllähän se asia on ihan oikeasti niin että niitä kusenpolttamia biisejä on vedettävä. Yleisö ihan oikeesti tykkää niista. Sitten kun ottaa jonkun uuden listabiisin, niin ei porukka niitä tiedä ja tunne. Tietenkin niitä biisejä vois vaihdella vähän useammin, mutta näissä reissuhommissa ei aina pysty eikä jaksa reenata tai kattella biisilistoja. Kun niitä biisejä löytyy helposti sellanen 200-300 niin olisihan siinä varaa vähän vaihdella, mutta se vaan äkkiä menee siihen että näitä on aina menty. Eikä sillä oikeastaan ole mulle mitään väliä mikä biisi soi, jos yleisö viihtyy niin viihdyn minäkin. Ajattelenko....siis olenko? |
Ukko 24.04.2006 18:47:50 | |
---|
Eikä sillä oikeastaan ole mulle mitään väliä mikä biisi soi, jos yleisö viihtyy niin viihdyn minäkin. Eli eivät heittele pulloilla ? |
paice60 24.04.2006 18:49:43 | |
---|
Eli eivät heittele pulloilla ? Ainakaan kauheesti eikä hirveen kovaa. Tomaatit on mukavampia, ne on pehmeempiä. Jätä Ukko perk... meidät jo rauhaan. Tanan häirikkö. :) Ajattelenko....siis olenko? |