R.Syke 27.11.2005 09:39:21 | |
---|
Jaa. Nyt olen... laulajan kanssa 100 % samaa mieltä! |
kuunsirppi 27.11.2005 09:40:02 | |
---|
laulajan kanssa 100 % samaa mieltä! ai muutenkin, kun että veit ton satasen :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
R.Syke 27.11.2005 09:48:09 (muokattu 27.11.2005 09:51:36) | |
---|
ai muutenkin, kun että veit ton satasen :o) No joo, kun mä aina vaan passailen...:) Ja pistän tossa kohta sen levyn soimaan. Nyt. Kommentoin sitten... |
baron 27.11.2005 09:49:21 | |
---|
Mulla oli eilisellä keikalla ekaa kertaa korvamonitorit. Kuulin hyvin itseni. Lisäksi vaimensi sopivasti korvan vieressä tuuttaavan trumpetin ääntä. Se jäi epäselväksi kuuliko kukaan muu mua kuin mä itse, tiedä häntä haitanneeko tuo mitään. My name is Baron, Sir Baron. |
kuunsirppi 27.11.2005 09:57:36 | |
---|
No joo, kun mä aina vaan passailen...:) Ja pistän tossa kohta sen levyn soimaan. Nyt. Kommentoin sitten... huh, hiki alkaa nousta pintaan :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 27.11.2005 10:00:26 | |
---|
Mulla oli eilisellä keikalla ekaa kertaa korvamonitorit. Kuulin hyvin itseni. Lisäksi vaimensi sopivasti korvan vieressä tuuttaavan trumpetin ääntä. Se jäi epäselväksi kuuliko kukaan muu mua kuin mä itse, tiedä häntä haitanneeko tuo mitään. Sullon mun luonto :o) Mä kyllä olin tosi tyytyväinen tohon systeemiin. Jos olis ollu jo perjantainkin keikalla, niin olis ollu huomattavasti vähemmän rasittuneen tuntunen kurkku eilen aamulla. Kun yritti laulaa p*seestä olevassa tilassa äänentoiston kannalta ja kahdensadan juopuneen bailatessa pienessä tilassa, niin taas tuli huudettua kurkku käheeks :o/ No, onneks eilen oli jo onnen päivä, kun kuuli niin hyvin :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
R.Syke 27.11.2005 10:03:48 | |
---|
huh, hiki alkaa nousta pintaan :o/ Ei syytä. Rehellistä tanssimusiikkia. Sitä pitää maailmassa olla. Sovitukset ja äänitykset on mielestäni tehty huolella ja pieteetillä. Toi slovari & hitaat valssit sekä nuo reippaa foxit on ne, joita kokeillaan. |
Sertzo S 27.11.2005 10:05:47 (muokattu 27.11.2005 10:06:07) | |
---|
Taas mä luin otsikon väärin: "Toimiva monionanointi." Prle! |
R.Syke 27.11.2005 10:10:01 | |
---|
Taas mä luin otsikon väärin: "Toimiva monionanointi." Prle! -Taas sekoitin sanitäärin ja sutenöörin. Eipä tässä kauan tarvinnu odotella, kun päästiin asiaan. |
Martso 27.11.2005 10:10:51 | |
---|
En ihan tässä nykyisessä touhussa lähtis korva-esoihin. Esim tällänen syy, kuin että ei ole settilistoja olemassa, vaan kaikki mennään tilanteen mukaan: korvaesat hankaloittais kommunikointia liikaa ja vanhat topit olis sekasin. Tällä hetkellä mulla on tämmönen kontrolli: http://www.musamaailma.fi/proaudio/tuotteet/183/jolly_8_ba.phtml Tarpeeksi toimiva, vaikka lattialta huutaaki. Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! |
kuunsirppi 27.11.2005 10:10:56 | |
---|
Ei syytä. Rehellistä tanssimusiikkia. Sitä pitää maailmassa olla. Sovitukset ja äänitykset on mielestäni tehty huolella ja pieteetillä. Toi slovari & hitaat valssit sekä nuo reippaa foxit on ne, joita kokeillaan. Ok! Jos tarkoitat hitaalla valssilla sitä Temppelin kelloja, niin siihen sulla ei taida vielä olla nuottia. Laitoin sen vaan mukaan, kun tykkäsin laulaa sitä itse. Jos jotain puuttuu, niin laita viestiä, niin saat paluupostia :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 27.11.2005 10:14:05 | |
---|
En ihan tässä nykyisessä touhussa lähtis korva-esoihin. Esim tällänen syy, kuin että ei ole settilistoja olemassa, vaan kaikki mennään tilanteen mukaan: korvaesat hankaloittais kommunikointia liikaa ja vanhat topit olis sekasin. Mulla oli eilen kans vasta toisessa korvassa nappi, kun vasta hommaa opettelen. Tuntu kans mukavalta, että kuuli toisella korvalla sitten sitä soittajien kommunikointia. Tosin noi eiliset napit oli kyllä semmoset, jotka "vuoti" muutenkin vähän. Toiset mulla on semmoset tiiviimmät, mutta niistä nyt ei oo vielä kokemusta. Katotaan, jos perjantaina kokeilen sitten niitä. Meilläkään ei oo mitään settilistoja valmiina, kun ei ne koskaan kuitenkaan sinänsä toimi. Tai on niitäkin olemassa, muttei niitä koskaan oikeastaan käytetä. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
baron 27.11.2005 10:22:18 | |
---|
Mulla oli eilen kans vasta toisessa korvassa nappi, kun vasta hommaa opettelen. Tuntu kans mukavalta, että kuuli toisella korvalla sitten sitä soittajien kommunikointia. Tosin noi eiliset napit oli kyllä semmoset, jotka "vuoti" muutenkin vähän. Toiset mulla on semmoset tiiviimmät, mutta niistä nyt ei oo vielä kokemusta. Katotaan, jos perjantaina kokeilen sitten niitä. Meilläkään ei oo mitään settilistoja valmiina, kun ei ne koskaan kuitenkaan sinänsä toimi. Tai on niitäkin olemassa, muttei niitä koskaan oikeastaan käytetä. 1. Mulla oli molemmissa korvissa. Kyllä muut kuulee mitä mä käskytän ja mun ei tartte kuunnella niitten murinoita. 2. Me soitettiin eilen prikulleen mun tekemän listan mukaan, kolme settiä piiruakaan muuttamatta. Se oli niin hyvä lista! My name is Baron, Sir Baron. |
Martso 27.11.2005 10:37:34 | |
---|
2. Me soitettiin eilen prikulleen mun tekemän listan mukaan, kolme settiä piiruakaan muuttamatta. Se oli niin hyvä lista! Ei toimi juuri koskaan muilta, kuin play-off-bändeiltä. Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! |
R.Syke 27.11.2005 10:48:15 | |
---|
Ok! Jos tarkoitat hitaalla valssilla sitä Temppelin kelloja, niin siihen sulla ei taida vielä olla nuottia. Laitoin sen vaan mukaan, kun tykkäsin laulaa sitä itse. Jos jotain puuttuu, niin laita viestiä, niin saat paluupostia :o) Totta. Temppelin kelloja ei ole. Jos viitsit pdf-muodossa pistää... |
omarklah 27.11.2005 11:48:47 | |
---|
En ihan tässä nykyisessä touhussa lähtis korva-esoihin. Esim tällänen syy, kuin että ei ole settilistoja olemassa, vaan kaikki mennään tilanteen mukaan: korvaesat hankaloittais kommunikointia liikaa ja vanhat topit olis sekasin. Mie aattelin kokeilla noita korvaesoja - tilasin saksanmaalta kuulokevahvistimen ja korvanapit - ihan langallinen systeemi - jos en tykkää, jatkan lattiamonitoreilla... Tää sit sanois tälleen... |
jon lord 28.11.2005 12:31:17 | |
---|
En ihan tässä nykyisessä touhussa lähtis korva-esoihin. Esim tällänen syy, kuin että ei ole settilistoja olemassa, vaan kaikki mennään tilanteen mukaan: korvaesat hankaloittais kommunikointia liikaa ja vanhat topit olis sekasin. . Silloin aikanaan kun mulla oli ne korvakuulokkeet+ mikki samassa niin tuo valmiin settilistan puute oli se huono puoli. Aina piti kuunnella ja olla hiljempaa biisien välissä että tiesi mikä tulee seuraavaksi. Tietysti välillä basisti sanoi seuraavan biisin siinä edellisen aikana ( ja muita törkeyksiä) kuuntelulinjan kautta mulle kuulokkeisiin, mutta yleisesti ottaen se vaikeutti. Stemmat tosin kuuli ja pystyi laulamaan tarkastikin kun ne kuuli hyvin kuulokkeista. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
poppamies 28.11.2005 18:38:05 | |
---|
No nyt laitettiin sidefillit pois ja hommattiin niitä eestiläisiä (kopio) monitoreja. En muista merkkiä mutta niissä on 8" ja pilli. Hyvin toimii. Aika huomaamattomat. Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! |
Tankero 28.11.2005 20:23:36 | |
---|
En ihan tässä nykyisessä touhussa lähtis korva-esoihin. Esim tällänen syy, kuin että ei ole settilistoja olemassa, vaan kaikki mennään tilanteen mukaan: korvaesat hankaloittais kommunikointia liikaa ja vanhat topit olis sekasin.
Juuripa tuon takia olen myös monitorien kannalla. Miten sitä biisien aikanakaan pystyis kommunikoimaan keskenään. Saati yleisön kanssa |
baron 28.11.2005 20:27:50 | |
---|
Mulla oli mun ekassa kokeilussa La keikalla kuulokkeet (korvalaput) molemmilla korvilla ja vastaanotin rintataskussa. Tauolla jengi tuli kysymään, mitä niin tärkeää radiosta tuli, että piti kesken keikan kuunnella. My name is Baron, Sir Baron. |