Musiikkia korville 17.02.2006 13:58:52 | |
---|
SATATALU Olen hidas mutta tyhmä |
kuunsirppi 17.02.2006 14:26:39 | |
---|
SATATALU no niin tietysti :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
paice60 08.03.2006 21:49:06 | |
---|
No nyt löytyi oikea sivu. Jos se elokuun alku pitää paikkansa, niin minä lähden kirkuen (odottakaa mun laulua) mukaan. Ollaan päätetty pitää elokuussa ainakin kaksi viikkoa vapaata eli JEEEEEES. Ajattelenko....siis olenko? |
manjaana 29.04.2006 18:28:29 | |
---|
No nyt löytyi oikea sivu. Jos se elokuun alku pitää paikkansa, niin minä lähden kirkuen (odottakaa mun laulua) mukaan. Ollaan päätetty pitää elokuussa ainakin kaksi viikkoa vapaata eli JEEEEEES. Mukana kun pukama.... :o)) Nostan tämän taas muistutukseksi... MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
Sertzo S 29.04.2006 18:30:48 | |
---|
Mukana kun pukama.... :o)) Nostan tämän taas muistutukseksi... Hyvä Manjis, mutta kun mä en pääse! :/ |
manjaana 29.04.2006 18:32:53 | |
---|
Hyvä Manjis, mutta kun mä en pääse! :/ Höh, kun mie oon hankkinu nukkupaikat ja kaikki sulle.. ;/ *murrr* MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
Sertzo S 29.04.2006 18:34:28 | |
---|
Höh, kun mie oon hankkinu nukkupaikat ja kaikki sulle.. ;/ *murrr* Olisihan se upeaa seilata Saimaallakin humpparisteilyllä, mutta, mutta... |
Pula-Aho 29.04.2006 19:04:06 | |
---|
Kenenkäs hoidossa tämä projekti onkaan? Olen ajatellut että voisi perustaa "Ultimate Humppa Brothers" kokoonpanon niistä soittajista, jota ovat osallistuneet molempiin humppamiitteihin. Kvartetti tulisi vielä, tai oikeastaan kvintetti, jos Go Go tyttö lasketaan mukaan. Ja miksei laskettaisi. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
jmercy 29.04.2006 19:06:12 | |
---|
Olisihan se upeaa seilata Saimaallakin humpparisteilyllä, mutta, mutta... Hei Sertzo! Saataisko me aikaseks Saimaa-risteily, se nimittäin olis hieno, voi V, että pesis kaiken joulusysteemin sun muun? Tästä olisi voinut tulla ihan hyvä päivä... |
Sertzo S 29.04.2006 20:13:37 | |
---|
Hei Sertzo! Saataisko me aikaseks Saimaa-risteily, se nimittäin olis hieno, voi V, että pesis kaiken joulusysteemin sun muun? Vaatis perkeleesti töitä ja sitovat ilmoittautujat. Laivan vuokra ja jne maksaa jonkin verran euroja sesonkiaikana ainakin. Voin kysellä, koska tunnen kippareita ja paattien omistajia. Luvata en voi tässä vaiheessa yhtään mitään. |
artope 29.04.2006 23:00:53 | |
---|
Hei Sertzo! Saataisko me aikaseks Saimaa-risteily, se nimittäin olis hieno, voi V, että pesis kaiken joulusysteemin sun muun? heh, humpparisteily kuten juice, eput ja hassisen kone... -???- |
Sertzo S 30.04.2006 06:38:15 | |
---|
heh, humpparisteily kuten juice, eput ja hassisen kone... Komiaa olisi, mutta jäitä hattuun vielä. |
EP 30.04.2006 12:39:07 | |
---|
heh, humpparisteily kuten juice, eput ja hassisen kone... Hyi, heleevetti! |
Sertzo S 30.04.2006 12:40:50 | |
---|
Hyi, heleevetti! Äläpä nyt pullaan tukehdu, ei sun sinne pakko ole tulla ja se on vain vasta ajatteluasteella. |
EP 30.04.2006 12:49:22 (muokattu 30.04.2006 12:51:42) | |
---|
Äläpä nyt pullaan tukehdu, ei sun sinne pakko ole tulla ja se on vain vasta ajatteluasteella. Tarkoitin mainittuja "artisteja", sorry, en vain ymmärrä.. (huokaus)..en sanonut mitään. Risteily on ihan OK! |
manjaana 30.04.2006 12:50:02 | |
---|
Tarkoitin mainittuja "artisteja", sorry, en vain ymmärrä.. (huokaus) Risteily on ihan OK! Hmmm, monipuolinen musiikki avartaa... MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
isojussi 02.05.2006 19:14:19 | |
---|
Jonsei onnistu Saimaalle, niin hoidetaanko Vanajavedelle? Tiedän hyvän laivankin. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
Sertzo S 02.05.2006 19:37:11 | |
---|
Jonsei onnistu Saimaalle, niin hoidetaanko Vanajavedelle? Tiedän hyvän laivankin. Minun ainakin mahdotonta poistua muualle täältä Savonlinnasta tänä kesänä. On muuta puuhaa. Tuota Saimaa-risteilyä on uskoakseni näin nopeasti mitenkään mahdollista enää järjestää täksi kesäksi. |
isojussi 02.05.2006 21:56:53 | |
---|
...Tuota Saimaa-risteilyä on uskoakseni näin nopeasti mitenkään mahdollista enää järjestää täksi kesäksi. Niin on kyllä - samoin lienee Vanajavesi. Imatrakin mänee tänä vuonna ohi, kun pistin siihen budjetoidun rahan polkupyörään..... Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
ÄM 02.05.2006 22:05:09 | |
---|
Minun ainakin mahdotonta poistua muualle täältä Savonlinnasta tänä kesänä. On muuta puuhaa. Tuota Saimaa-risteilyä on uskoakseni näin nopeasti mitenkään mahdollista enää järjestää täksi kesäksi. Nii olihan siitä puhetta jo aikaa sitten, mutta Salon tapahtumaa kai tässä on lopulta enempi ajettu. Voi olla siis turhaa järkkää kahta samaan syssyyn. Varsinkin kun mä haluisin ehdottomasti molempiin ja se voi olla vähän vaikeeta järkkää (oma lehmä niin syvällä ojassa, ettei vedä ees raktorilla ylös). Mikähän se nyt muuten on tän Salon homman tilanne, organisoijan puolelta, että onhan juna kiskoilla? Ettei vaan tuu pidettyä päivää turhaan vapaana. Humppa-miitti-veteraanit vois joo suunnitella jonkun special-numeron. Ja Sertzo perkele, matkailu avartaa! Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |