isojussi 10.05.2005 23:56:51 | |
---|
Sama Morsio, joka toivo Lumivalkorakkautta kysyi vielä kainosti Mamban Saa koskettaa - biisiä. Onx kellään? Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 11.05.2005 00:00:02 (muokattu 11.05.2005 00:02:13) | |
---|
Sama Morsio, joka toivo Lumivalkorakkautta kysyi vielä kainosti Mamban Saa koskettaa - biisiä. Onx kellään? Mitä mulla ei oo, sitä ei tarvita. Ehtiikö jos huomen illalla lähetän? Tai voinhan mä ottaa duuniin ja lähettää sen sieltä aamulla. |
kimmoke 11.05.2005 00:02:32 | |
---|
Saako morsiota koskettaa ;) Pojat haukkuu Teivon Ravi Sankariksi...vanha tsingahteleva sitarawirtuoosi? |
aisa 11.05.2005 06:36:47 | |
---|
Saako morsiota koskettaa ;) siitä saa parhaat pisteet. remppa tuntuu kivemmalta kun on molemmissa pömpeleissä virta päällä. |
isojussi 11.05.2005 09:30:30 | |
---|
Mitä mulla ei oo, sitä ei tarvita. Ehtiikö jos huomen illalla lähetän? Tai voinhan mä ottaa duuniin ja lähettää sen sieltä aamulla. ehtii illalla hyvinkin! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
baron 11.05.2005 09:34:24 (muokattu 11.05.2005 09:34:41) | |
---|
ehtii illalla hyvinkin! Nyt lähti. Se on Mamban nuottikokoelmasta Vaaran vuodet 1984-1999. |
WanhaWetäjä 11.05.2005 11:32:21 | |
---|
Sama Morsio, joka toivo Lumivalkorakkautta kysyi vielä kainosti Mamban Saa koskettaa - biisiä. Onx kellään? Tyhmä kysymys:kun kerran olet itse kykenevä sovittamaan/plokkaamaan vaativiakin juttuja ja kuitenkin pyydät lappuja moisiin biiseihin,siis onko syynä laiskuus,vai se että biisit ovat "pakkopullaa"joista pitää päästä mahdollisimman helpolla vai mikä? Jouduthan sä joka tauksessa levyltä opetteleen sen laulupuolen??? Kiire ei saa olla tekosyy...onhan sulla aikaa treenata pasuunansoittookin 6 tuntia päivässä???? humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
isojussi 11.05.2005 14:44:52 (muokattu 11.05.2005 14:49:14) | |
---|
Tyhmä kysymys:kun kerran olet itse kykenevä sovittamaan/plokkaamaan vaativiakin juttuja ja kuitenkin pyydät lappuja moisiin biiseihin,siis onko syynä laiskuus,vai se että biisit ovat "pakkopullaa"joista pitää päästä mahdollisimman helpolla vai mikä? Jouduthan sä joka tauksessa levyltä opetteleen sen laulupuolen??? Kiire ei saa olla tekosyy...onhan sulla aikaa treenata pasuunansoittookin 6 tuntia päivässä???? Ei oo tyhmiä kysymyksiä. Eikä mulla myöskään levytyksiä, mistä blokata kummastakaan kappaleesta.... Laulupuoli pitää opetella nuotin/muistikuvan avulla. Sitäpaitti mä oo senverran hidas blokkaamaan, että se aika kannattaa tosiaankin mieluummin joko blokata jotain "hienompaa" tai vielä mieluummin treenata sitä pasuunaa. EDIT: Sitä paitsi se pasuuna on mulle sen verran iso juttu, että vaikka treenaan sitä pirusti, ei se tarkoita sitä, että moinen olis jotain "luppoaikapuuhaa" kun ei oo muita kiireitä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
isojussi 11.05.2005 15:04:43 | |
---|
Nyt lähti. Se on Mamban nuottikokoelmasta Vaaran vuodet 1984-1999. Kiitos ja kumarrus! Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Sertzo S 13.05.2005 11:57:16 | |
---|
Tyhmä kysymys:kun kerran olet itse kykenevä sovittamaan/plokkaamaan vaativiakin juttuja ja kuitenkin pyydät lappuja moisiin biiseihin,siis onko syynä laiskuus,vai se että biisit ovat "pakkopullaa"joista pitää päästä mahdollisimman helpolla vai mikä? Jouduthan sä joka tauksessa levyltä opetteleen sen laulupuolen??? Kiire ei saa olla tekosyy...onhan sulla aikaa treenata pasuunansoittookin 6 tuntia päivässä???? Wanhis, sinäkin voit tarvita joskus täältä joltain jotain, joten ota rauhallisesti. ;) |
isojussi 13.05.2005 12:00:10 | |
---|
Kaikista blokkaamista pahimpia on ollu Innasen "Korven äidin kehtolaulu". Voe peerskuta, miten hienosti soittaa basisti ja kitaristi siinä. Upeita sointukäännöksiä. Kyllä olis monen munaleikkuritaiteilijan syytä kuunnella ja ottaa opiks.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |