Aihe: Soitonsiirto
1
carevi
10.10.2004 13:33:00
Mitä soittimia voi siirtää soitonsiirtona ajasta ikuisuuteen siten, ettei se häiritse ketään? Hyvällä makua käyttäen siis, ei Nykäs -tyylillä.
M.i.k.key
10.10.2004 16:36:11
Nyt saat kyllä vähän selventää
My name is Baron, M.i.k.key Baron.
R.Syke
10.10.2004 16:38:52 (muokattu 10.10.2004 16:40:01)
Mitä soittimia voi siirtää soitonsiirtona ajasta ikuisuuteen siten, ettei se häiritse ketään? Hyvällä makua käyttäen siis, ei Nykäs -tyylillä.

-emmää tiärä ku vastaaja ei oo päällä...koputa koputustoiminnolla ottaas...kyllä se sieltä irtoo
carevi
10.10.2004 20:30:00
Mitä kaikkee kliffaa vois imuroida nokian-kaken vastaajaan taustanauhoille, ettei vaimo huomais että sillä onki vastaaja päällä samalla kun se vaan pelaa supermariota ja surffaa oopperalla?
poppamies
10.10.2004 21:15:36

Humppahaitarin voisi siirtää ajasta ikuisuuteen ilman säälimättä.
Musetten voisi kyllä pelastaa vaikka sukulaistet hävitettäisiinkin.
"G-strings are for strippers"
Ukko
10.10.2004 21:52:48

Ja ne vanhempien Korgien vihlovat "viulusoundit".
Kukko
10.10.2004 23:16:14

Mitä kaikkee kliffaa vois imuroida nokian-kaken vastaajaan taustanauhoille, ettei vaimo huomais että sillä onki vastaaja päällä samalla kun se vaan pelaa supermariota ja surffaa oopperalla?

Pitäiskö meidän täällä jo huolestua???
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
baron
10.10.2004 23:23:08

Pitäiskö meidän täällä jo huolestua???

Off-topicia: Kun kännyt olivat uusia, mulla oli kerran kapakassa mukana ja miten ollakaan, painoin vahingossa edellisen soiton toiston päälle. Olin juuri ilmoittanut vaimolle, että menee duunissa pitkään.

Kuuli sitten kännystä kun yritin vokotella vierasta naista. Ei onnistunut. Aamukahvilla sitten kuulin luennon, että ethän ikinä tolla systeemillä onnistu ja neuvon, miten pitää tulevaisuudessa menetellä.

Opin kerralla lukitsemaan kännykän näppäimet, kun en niitä tarvitse.
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
R.Syke
11.10.2004 10:07:00
Kuuli sitten kännystä kun yritin vokotella vierasta naista. Ei onnistunut. Aamukahvilla sitten kuulin luennon, että ethän ikinä tolla systeemillä onnistu ja neuvon, miten pitää tulevaisuudessa menetellä.

-On siinä ollut oikein Mezzo soittimella.

Haitari- ja jousisoundit soitonsiirrolla kuuseen kaikista vehkeistä, heti!
R.Syke
11.10.2004 10:08:41

-Aitoa haetaria et kyllä vie mihinkään. Se on kukku kuule de.
Riksteri
11.10.2004 16:02:44
Off-topicia: Kun kännyt olivat uusia, mulla oli kerran kapakassa mukana ja miten ollakaan, painoin vahingossa edellisen soiton toiston päälle. Olin juuri ilmoittanut vaimolle, että menee duunissa pitkään.

Opin kerralla lukitsemaan kännykän näppäimet, kun en niitä tarvitse.

Onpas sinulla kiltti vaimo. Minun ex-emäntäni soitti sitten sille äänestä tunnistamalleen kaverilleen ja pyysi häntä juomaan koko illan minun piikkiini. Juuri ennen valomerkkiä tuli sitten kapakkaan ja vei minut korvasta kiskoen kotiin nukkumaan.
R.Syke
12.10.2004 09:30:56 (muokattu 12.10.2004 20:52:19)
Onpas sinulla kiltti vaimo. Minun ex-emäntäni soitti sitten sille äänestä tunnistamalleen kaverilleen ja pyysi häntä juomaan koko illan minun piikkiini. Juuri ennen valomerkkiä tuli sitten kapakkaan ja vei minut korvasta kiskoen kotiin nukkumaan.

-Sanoitko vielä, että "Hymysi on vastustamaton"

Edit: Noista existä tuli mieleen, kun muuan ent. ex-kaverivainaan edesmennyt velipuoli aloitti siteerauksensa suunninnilleen näin:

-Ex-appiukkovainaallani oli tapana sanoa...

...onhan siinä tehokeino...joo....on
Riksteri
12.10.2004 22:49:00
-Sanoitko vielä, että "Hymysi on vastustamaton"

Yritin kyllä keventää tunnelmaa hyräilemällä Päivänsädettä ja menninkäistä: pois mun täytyy heti mennä, ellen kohta valoon lennä, niin en hetkeäkään elää saa ...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)