hiltsi 04.09.2004 03:48:58 | |
---|
Huoh.. tässä vapaata viikonloloppua olevinaan vietin, mutta pitääkin lähteä yllättäen tuuraamaan jotain kiipparistia 300 km päähän.. Ei ole tässä vaiheessa, kivan/pitkän baari-illan jälkeen kiva ajatella moista.. Noh, unta palloon ja virkeenä baanalle :) (alkometri kyllä löytyy tällaisia tilanteita varten :) Onko tuttu tilanne teille? |
M.i.k.key 04.09.2004 11:39:57 | |
---|
Tuttua hommaa on. Joskus seuraavan päivän matkustus on jo baariin lähdettäessä tiedossa, joskus se tulee yllätyksenä. Buranat ja Redbullit mukaan niin matka taittuu ja keikka sujuu. Maanantaina mulla vähän samanmoinen kuvio ja suunnilleen yhtä pitkä matkakin My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
Neljä Ruuvia 05.09.2004 09:53:36 | |
---|
Tuttua hommaa on. Joskus seuraavan päivän matkustus on jo baariin lähdettäessä tiedossa, joskus se tulee yllätyksenä. Buranat ja Redbullit mukaan niin matka taittuu ja keikka sujuu. Maanantaina mulla vähän samanmoinen kuvio ja suunnilleen yhtä pitkä matkakin Kuule Mikkey,ihan frendinä kysyn että miks perkeleessä sun on sitte sunnuntaina mentävä baariin jos on maanantaina työpäivä? Itse mä vastaisin että "no kun...siks ku on vaan" mut sä joudut keksimään nyt julkisesti paremman selityksen! |
M.i.k.key 05.09.2004 13:25:20 | |
---|
Kuule Mikkey,ihan frendinä kysyn että miks perkeleessä sun on sitte sunnuntaina mentävä baariin jos on maanantaina työpäivä? Itse mä vastaisin että "no kun...siks ku on vaan" mut sä joudut keksimään nyt julkisesti paremman selityksen! Kavereilla on tuparit :) My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
dartman 05.09.2004 13:32:32 | |
---|
Kavereilla on tuparit :) Ai, baariinko se muuttaa... "Joo, tule käymään, mutta vasta yhdentoista jälkeen kun lounasaika on alkanut. Silloin on ovet auki..." "Sillon ku skulataan sillon jorataan." |
hiltsi 05.09.2004 13:59:11 | |
---|
Noin.. ilta ois nyt heitetty. Aamulla kasilta olin jo kotona ja hyvin ehti nukkuakkin. Ja olotkin oli jo keikalla ihan ok.. Puol neljään oli veto, 6 settiä veivattiin tyyliin bändin mapit eteen ja eikun menoks. Joskus on kiva tehhä tollastakin keikkaa, hypätä kylmiltään lauteille ja kattoa kuinka rahkeet riittää lähtee prima vista vetelee juttuja :) Aamulla kasilta olin takas kotona ja ihan hyvin tässä ehti nukkuakkin. Että sellanen reissu. |
Jussi Guitar 13.09.2004 14:49:47 | |
---|
Ei ole tässä vaiheessa, kivan/pitkän baari-illan jälkeen kiva ajatella moista.. Noh, unta palloon ja virkeenä baanalle :) (alkometri kyllä löytyy tällaisia tilanteita varten :) Onko tuttu tilanne teille? Jotenki tuntuu et omas bändis ton tekee jokainen vuorollaan jos edellinen päivä on ollu vapaana ja joku juhlapäivä esim. perjantai. En oikeestaan edes muista että koska kukaan ei olisi ollu pikku krapuloissa ku lähdetään ajamaan. Se vaan on perhana niin että, miehen pitää tehdä mitä miehen pitää tehdä, oli sitte työpäivä seuraavana päivänä tai ei. Eikä näissä hommissa turhan usein saa vapaata sellaisina päivinä että voi lähteä kavereiden kanssa vähän radalle, kyl sinne pitää mennä silloin ku pääsee, muuten ei pääse koskaan. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA JA SAUNDAA. |