Novis_3 21.07.2004 00:16:42 | |
---|
Tulipa tuossa onkelma, häihin pitäs mennä soittaan ja häävalssina olis "häävalssi". Tekijöinä Kai Vesman ja Matti Nieminen. Tekijöiden nimillä paha lähteen ettiin ja saman nimisiä biisejä on useampiakin, kirjaston mukaan.. Joten ennen kuin soitetaan sulhaselle, että olisko nauhaa, niin josko täältä löytyis tietoa kys. sävellyksestä. Esim. löytyykö Toivelaulukirjoista tai jtn..?? Tai vaikka mp3:na jossain? Paha lähtee ihan hatusta vetään.. :) "Me hävitään tää peli.." |
Rantsu 21.07.2004 00:29:12 | |
---|
Yle:n äänitearkistosta löytyi ihan säveltäjän nimellä, joka on muuten Kaj Wessman. Sauli Lehtonen sen on näköjään levyttänyt. Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn. |
Novis_3 21.07.2004 00:58:20 | |
---|
Yle:n äänitearkistosta löytyi ihan säveltäjän nimellä, joka on muuten Kaj Wessman. Sauli Lehtonen sen on näköjään levyttänyt. Kiitoksia nopesta vastauksesta! Näytti löytyvän tuo kipalekkin netistä, nimenomaan Saulin levyttämänä, nyt vaan blokkaileen.. "Me hävitään tää peli.." |
baron 21.07.2004 06:42:51 | |
---|
Kiitoksia nopesta vastauksesta! Näytti löytyvän tuo kipalekkin netistä, nimenomaan Saulin levyttämänä, nyt vaan blokkaileen.. On myös "Kauneimmat häävalssit" tupla-CD:llä. (Bändimme osti sen tässä keväällä ja vaikuttaa, että siltä ne morsiusparit "kummalliset" piisinsä plokkaavat, koska kaikki ovat siltä löytyneet ja heti saa tiedon, minkä sovituksen ja tempon mukaan ovat häävalssiaan treenaillet eli ei tarvitse sen kanssa pähkäillä, CD soimaan ja soitetaan päälle) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Timi 21.07.2004 11:43:18 | |
---|
Cd soimaan ja soitetaan päälle.Jumankekka se oliski joskus kiva tehdä,ja sitten ottaa vastaan hirmuiset taputukset ja kehut suupielet korvissa! |
dartman 21.07.2004 12:20:50 | |
---|
Cd soimaan ja soitetaan päälle.Jumankekka se oliski joskus kiva tehdä,ja sitten ottaa vastaan hirmuiset taputukset ja kehut suupielet korvissa! Juu, Maijan ja Jannen häävalssi, olikos se se minkä Sillanpää ja Taavitsainen laulaa. CD soimaan ja viisi karvaista äijää lavalla ja "ihan kuullosti Taavitsaiselta" "Kiitos kiitos, on sitä harjoiteltukin..." "Sillon ku skulataan sillon jorataan." |
Tankoprinssi 21.07.2004 14:08:53 (muokattu 21.07.2004 14:09:05) | |
---|
Juu, Maijan ja Jannen häävalssi, olikos se se minkä Sillanpää ja Taavitsainen laulaa. CD soimaan ja viisi karvaista äijää lavalla ja "ihan kuullosti Taavitsaiselta" "Kiitos kiitos, on sitä harjoiteltukin..." Anneli Saariston ja Reino Kotaviidan versio on parempi. Nimittäin toimii hyvin. Nim "kokeiltu On". Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Basso-Aslak 21.07.2004 21:50:02 | |
---|
Tulipa tuossa kuunneltua "Kaunaisimmat Häävalssit" -lättyä kun piti tehdä muutamasta tekeleestä pahvi. Ei jumangegga, onko tuo koonnos tehty tosissaan vai kieli poskella? Tahdon, tahdon, tahdon... oluen. Nyt. ihan kohta alan treenaamaan.. vilkasen vaan ihan äkkiä mnettiin... |
baron 21.07.2004 21:59:41 | |
---|
Tulipa tuossa kuunneltua "Kaunaisimmat Häävalssit" -lättyä kun piti tehdä muutamasta tekeleestä pahvi. Ei jumangegga, onko tuo koonnos tehty tosissaan vai kieli poskella? Tahdon, tahdon, tahdon... oluen. Nyt. Siltä ne tuntuu joka tapauksessa valssinsa valitsevan. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Basso-Aslak 21.07.2004 22:06:19 | |
---|
Siltä ne tuntuu joka tapauksessa valssinsa valitsevan. Juu, juu, hyvä niin jotta on tolkku siitä mitä soittaa sitten h-hetkellä enkä minä morsiusparien valintoja tässä koettanut herjata. Jotenkin ne rallit vain.. noh, eikä tämäkään oikeasti kuulu tänne, häävalssigalluppi kai tässä pitäisi laittaa. Kuitti. ihan kohta alan treenaamaan.. vilkasen vaan ihan äkkiä mnettiin... |
baron 22.07.2004 08:22:24 | |
---|
Mulla on lauantain edessä hääkeikka, joka etukäteen arvioiden tuntuu kivoimmalta mahdolliselta: 1. Paikka hieno ravintola Helsingin keskustassa 2. Mut alunperin pyydettiin soittamaan pelkkiä pianotaustoja, mutta kun keskustelussa kävi ilmi, että mulla on bändi, sain koko homman. Paikassa on medium-kokoinen flyygeli, tosin vain Samick, mutta kävin testaamassa ja tuntuu oikein mukavalta. Mä ihan oikeesti tykkään taustamusiikin soittamisesta (mautonta/hajutonta/väritöntä, ei saa kuulua eikä näkyä), haluaisin vaihtoehtoisesti olla hienon hotellin/ravintolan pianobaarin pianisti tai villin lännen saluunan kapakkapianisti) 3. Bändiltä on pyydetty ½ tunnin jazz-esitys ennen häävalsseja. 4. Kysyttiin etukäteen bändin ruokajuomatoivomukset. Ilmoitin luottavani täysin heidän viinituntemukseensa ja meille kelpaa samat viinit kuin häävieraille. Tällaisen aloituksen jälkeen olen humppaosuudella valmis seisomaan vaikka päälläni, jos keksivät pyytää. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
dartman 22.07.2004 08:53:26 | |
---|
Tällaisen aloituksen jälkeen olen humppaosuudella valmis seisomaan vaikka päälläni, jos keksivät pyytää. Kannattaisi olla varovainen mitä sormistaan läpi päästää, jos vaikka tilaajat sattuvat lukemaan tätäkin palstaa. (Vrt. "Eihän tässä ole kuin 7% rasvaa. Jos tämä saa ruuan maistumaan hyvältä niin minä lupaan...") "Sillon ku skulataan sillon jorataan." |