riff 21.06.2004 00:48:39 | |
---|
Morjens suomen tanssimuusikot! Minkälaisia fyysisiä vaivoja (psyykkiset tiedetään?) on tullut uran aikana vastaan soittamisesta johtuen? Ja onko kukaan keksinyt hoitokeinoja mm. selkä kipuun? Itselläni on selkä aika paskana nykyään lähes jatkuvasti. Autossa 300 km, roudaus ja muutama tunti seisomista soitin niskassa on laittanut ruodon lujille! Hierojilla oon käynyt varmaan tuhat kertaa ja auttaahan se hetkeksi mutta "hyvällä säkällä" jo seuraavana päivänä voi kroppa olla aivan tulessa. Olen kuullut, että kaikenlaiset venyttelyt voisivat auttaa mutta mistä sais tarkempaa tietoa niistä ja nimenomaan muusikolle soveltuvista jutuista? Niin ja te soittajat, jotka ette ole koskaan kipeitä, kertokaa miten te sen teette?! |
baron 21.06.2004 01:06:34 (muokattu 21.06.2004 01:07:30) | |
---|
En osaa vastata sun kysymyksiisi, mutta on olemassa musiikkilääketiede ja siihen perehtyneitä lääkäreitä, jotka tuntevat eri soittimien ja genrejen aiheuttamat ongelmat. Mun ymmärtääkseni alaan perehtyneillä lääkäreillä on jopa ona yhdistys. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
riff 21.06.2004 01:20:17 | |
---|
Osaatko kertoa mistö ko. lääkäreitä löytyis/osais etsiä? Kyllähän kunnallinen terveyshuolto tiedetään... |
baron 21.06.2004 01:21:47 | |
---|
Osaatko kertoa mistö ko. lääkäreitä löytyis/osais etsiä? Kyllähän kunnallinen terveyshuolto tiedetään... Kunhan selviän, pistän kysymäsi tiedot palstalle. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
riff 21.06.2004 01:26:35 | |
---|
Selviät? Sunnuntai on usein tosiaan vapaapäivä niinkuin huominenkin. Tarjouskarhua minäkin tässä nautin! |
baron 21.06.2004 01:41:59 (muokattu 21.06.2004 01:45:02) | |
---|
Selviät? Sunnuntai on usein tosiaan vapaapäivä niinkuin huominenkin. Tarjouskarhua minäkin tässä nautin! Mä oon juuri aloittanut loman. Mä luulin, että sä haluat oikeaa infoa, ei siihen mene kuin muutama tunti. Joteskin tuntuisi fiksummalta, että mä en nyt sanoisi jotain, jonka joutuisin heti korjaamaan. Jos sulla on oikeasti päivystysluonteinen musiikkilääketieteellinen ongelma, niin unohda koko juttu, sitä palvelua ei ole eikä tule... missään! Edit: Suoraan sanoen, jos sä alat vittuilla mulle, niin enpähän krapulassakaan viitsi sulle infoa antaa, hanki itse. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
riff 21.06.2004 01:51:42 | |
---|
Hei kamoon! En vittuile! Kirjoitin aiheesta tosissani. Edellinen oli vain välikevennys! |
baron 21.06.2004 02:11:09 | |
---|
Hei kamoon! En vittuile! Kirjoitin aiheesta tosissani. Edellinen oli vain välikevennys! Peace! Hankin sun haluamat tiedot! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
riff 21.06.2004 02:34:20 | |
---|
Kiitos etukäteen! Vielä yksi plo ja nukkumaan. |
baron 21.06.2004 08:19:47 | |
---|
http://www.musiikkilaaketiede.fi/ SMULY: Suomen musiikkilääketieteen yhdistys. Ylhäällä sen internetsivun osoite. Sieltä löytyy ainakin sihteerin yhteystiedot, jota kautta ehkä löytyy muutkin tarvittavat. Helsinkiläisiä (et ole kertonut mistäpäin olet) "musiikkilääkäreitä" tiedän nimeltä kaksi: Martti Vastamäki ja Andreo Larsen. Vastaanottotiedot löytyvät varmaan jostain lääkäriluettelosta. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
oizo 21.06.2004 10:54:56 | |
---|
Tää ny on aika pientä, mutta muutamia kertoja on käsi kipetyny liiasta treenaamisesta ja kerran aukes iho etusormesta keikalla liiasta glissandoinnista (huono tekniikka). Lisäksi usein meinaa niskat vähän kipetyä jos pitkiä treenejä harrastaa. Mutta ei mitään vakavaa (vielä) ainakaan.. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |