Aihe: Vihreät niityt -iskelmäfestari Kiuruveellä
1
oizo
17.06.2004 19:23:14
Onkos ketään tulossa tonne soittaan tai muuten vaan?
Mä soitan yhessä orkesterissa. Mukava viikonloppu tulossa. :)

www.vihreatniityt.net
Kun ei tee töitä ei tule virheitä.
Have
18.06.2004 00:00:14 (muokattu 18.06.2004 00:19:15)
Ke 14.07 "Jos olet onnellinen"
Tanssileirit ja Orkesterien koulutus alkavat

23-24 Anna Eriksson Liput 20€ Varaa
Ei ollenkaan paska lipun hinta.

Täähän kertoo jo jotain: Laulukilpailukiertueesta saat lisätietoa osoitteesta www.fortone.fi tai puh. 014-4433500.
Vaan jotain ihan ilmastakin on luvassa: 15-16 Pirattilevyn heiton MM-kisat VAPAA PÄÄSY.

Mutta sitten on vuorossa se varsinainen happening:

15-17 ”Kaikille rakkailleni”, Toivo Kärki juhlakonsertti. Mukana ennen julkaisematonta tuotantoa.
Säestys Toivo Kärki juhlaorkesteri, kapellimestarina dir.mus. Simo Saastamoinen. Solisteina: Kaija Pietilä, Erkki Räsänen, Kati Fors, Arto Kantoniemi, Jari Roth, Virpi Piippo, Arvo Pienimäki, Marja-Liisa Kuosmanen, Juha Simola ja Ewa Kaarela Liput 10€ Varaa

KAIKKI MUKAAN....21-23 laihialaasesti...

P.S. Järjestäjä pidättää oikeudet ohjelmamuutoksiin
isojussi
20.06.2004 14:14:11
Mä oon ton viimevuotisen voittajan, Simolan Juhan kanssa tehny jonniin verran keikkaa ja enkä yhtää ihmettele, ettei se pärjänny sen paremmin Seinäjoella. Liian hyvä ja valmis artisti sinne puukorvien tenavatähtikilpailuihin.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
Rantsu
20.06.2004 17:17:17
Viime vuonna jouduin sivusta kuuntelemaan tuota laulukilpailua. Kilpailijoista en muista mitään, mutta mieleen jäi varsin tyylikkäästi ja autenttisella meiningillä säestänyt orkesteri, kerrassaan myönteinen yllätys.
Kaksi oktaavia vaakaan ja pystyyn.
isojussi
21.06.2004 12:53:15
Viime vuonna jouduin sivusta kuuntelemaan tuota laulukilpailua. Kilpailijoista en muista mitään, mutta mieleen jäi varsin tyylikkäästi ja autenttisella meiningillä säestänyt orkesteri, kerrassaan myönteinen yllätys.

Tunnen ko. orkestrin kapellimestarin. Hyvä ja ammattitaitoinen soittaja.

Jostain käsittämättömästä syystä se sitten nepattiinkin sivuun täksi vuodeksi Metsiksen tieltä.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)