poppamies 28.11.2003 15:06:40 (muokattu 29.11.2003 22:24:23) | |
---|
No kuulin eilen ensimmäistä kertaa tuota yhtyettä ja täytyy sanoa että olen ällikällä lyöty. On meillä siinä "tanssiorkesteri" joka on viimeisen päällee hyvä ja pro. Vaikka joku ei edes sattumalta pitäisi tuon tyylisestä musiikista niin kyllä Playan seurassa viihtyy joka tapauksessa. Tuli kaikkea Ricky Martinista ja Abbasta, Dire Straitsiin, Pink Floydiin ja Deep Purpleen. Hyvä meininki ja loistavat soittajat. Ei tule yhtään sellainen fiilis että soittaisivat vain rahan takia. Näyttivät nauttivan kovasti itsekin esityksestään. Ei mitään moitittavaa. Lisää tuollaisia "tanssibändejä". tuolla sivut: http://www.playaband.com/"G-strings are for strippers" |
c64 28.11.2003 15:13:05 | |
---|
No kuulin eilen ensimmäistä kertaa tuota yhtyettä ja täytyy sanoa että olen ällikällä lyöty. On meillä siinä "tanssiorkesteri" joka on viimeisen päällee hyvä ja pro. Vaikka joku ei edes sattumalta pitäisi tuon tyylisestä musiikista niin kyllä Playan seurassa viihtyy joka tapauksessa. Tuli kaikkea Ricky Martinista ja Abbasta, Dire Straitsiin, Pink Floydiin ja Deep Purpleen. Hyvä meininki ja loistavat soittajat. Ei tule yhtään sellainen fiilis että soittaisivat vain rahan takia. Näyttivät nauttivan kovasti itsekin esityksestään. Ei mitään moitittavaa. Lisää tuollaisia "tanssibändejä". Laulajahan on tää sama mimmi, joka laulaa sen Juulian totuudet -veisun. Muillakin bändin jäsenistä suht kovia meriittejä... |
Zonebs 29.11.2003 00:15:12 | |
---|
olin kesällä samalla keikalla playan kans,hyvä bändi ja mukavia tyyppejä. http://www.bassnw.com/bass%20fun%20links.htm |
M-Juhana 29.11.2003 00:57:34 | |
---|
Hop hop tell me more, I live in bushes !! Who the fuck is Mick Jagger... |
Vilhelmus 29.11.2003 22:26:41 | |
---|
Hemmetti kun on edelleen näkemättä. Pelkkää hyvää kuullut. Mutta onhan tuo nyt selkästi rockbändi, vai eikö? Niinpä en voi olla puuttumatta siihen epäkohtaan, joka sivuiltaan paistaa. "Tulee kuin levyltä." Minkä hemmetin takia rock-bändin pitäisi kuulostaa livenä levyltä? Hyihyi. |
Basismi 29.11.2003 22:41:03 | |
---|
En ole Playaa nähnyt, mutta pointsit heille jos ymmärtävät olla soittamatta CCR:ää ja Hendriksiä. Yleensä nuo "saanässät" lähinnä haukotuttaa. Meriiteistä puheen ollen, maata kiertää sellainenkin coverpoppoo, joka muodostuu suureksi osaksi epuista. It's hard to be humble when you're so fucking big! |
Hotakainen 30.11.2003 02:37:34 | |
---|
Nainen aullaa |
c64 01.12.2003 13:28:24 | |
---|
En ole Playaa nähnyt, mutta pointsit heille jos ymmärtävät olla soittamatta CCR:ää ja Hendriksiä. Yleensä nuo "saanässät" lähinnä haukotuttaa. Meriiteistä puheen ollen, maata kiertää sellainenkin coverpoppoo, joka muodostuu suureksi osaksi epuista. No Proud Mary tais tulla viimeksi kun olin kuuntelemassa. Tosin semmonen Tina Turner -versio.... |