Aihe: Hääkeikat ja hirvipeijaiset.
1
Archtop
19.05.2003 02:22:14
Näissä on otettava tiukka linja, kuten aiheen "Näinkin saattaa käydä.." alla jo kirjoiteltiin. Tehdään selkeä diili, josta ei kertakaikkiaan voida enää kammeta suuntaan eikä toiseen. Nämä ovat loistavia tilaisuuksia, kun lähtöasetelma vain on kunnossa. Kaikki on selvää, ja sekä järjestävä taho että viihdyttävä ryhmä ovat tyytyväisiä.
isojussi
19.05.2003 08:27:54
Niin - mitä tohon nyt enää sanoisi muuta kuin että totta puhut. Joka soittajalla on varmasti käsitys siitä, mitä haluaa keikan puitteissa tehdä: Joku soittaa rupisen settinsä ja that's it, joku haluaa osallistua ohjelmaan enemmän ja vähemmän ja vetää toivebiisejä, eikä kummassakaan tavassa oo sinänsä mitään vikaa - kunhan kaikki sovitaan kunnolla etukäteen - tosin pikkutarkka ja pitkä "me ei sitten..." lista karsii varmasti keikkoja turhaankin.

Itse olen sopivan jouston kannalla, ja sitä mieltä, ettei ihan joka asiasta pidä laskuttaa - palvellaan vähän, niin meitäkin palvellaan.
Osta mut - ma olen kaupan!
kaljaah
24.05.2003 18:29:34
Tuli tässä vain mieleen, että hirvipeijaisissa mukava soittaja on joku hanuristi. Hanuristi soittaa soitintaan ja viereen vaihtuu ukko laulamaan karaokea. Tämä on todettu hyväksi hirvipeijaisviihdykkeeksi jo ainakin neljä kertaa. :)
isojussi
25.05.2003 22:29:07
Kai se orkesterin koko hirvipeijaisissakin riippuu juhlien ja paikan koosta?
Osta mut - ma olen kaupan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)