Aihe: Ain laulain työtäs tehe!
1
jakeni
23.06.2007 06:41:42
Kaks piippuittas juttua tää ikuinen kysymys:teetkö jussina keikkaa?

-No totta helvetissä tehen,asiallinen korvaus ja humppaa menoks,ei siinä sen ihmeenpää.
Se on ainakin,meikäläisellä aivan sama oliko jussi vai joulu tahi pääsiäinen,aina mennään,jos työ/liksa on järkevissä limiteissä.

Mä olen käsittänyt asian niin,että me palvellaan topeja ja inkereitä maailman tappiin saakka ja thats it.Eikä siinä tarvita mitään taidetta eikä mitään hianouksia suosion saavuttamisekseksi?

Valitukset helvettiin ja pää ylpeenä pystyyn,tämä on mielekästä hommaa ja kutsumus työ.
Olen mielenkiinnolla seurannut M.net palstaa ja laittanut merkille että porukat valittaa ihan vitusti ja mielestäni turhaan.Ei varmaan kukaan pysty väkisin pistämään ketään keikalle?
Jos ei kiinnosta,ei tarvi lähteä turaamaan!

Mitä olis Suomen suvi ilman tansseja?
Hyvää kesää kaikille tovereille!
jake neck
jon lord
23.06.2007 11:17:16
Mä olen käsittänyt asian niin,että me palvellaan topeja ja inkereitä maailman tappiin saakka ja thats it.Eikä siinä tarvita mitään taidetta eikä mitään hianouksia suosion saavuttamisekseksi?

Valitukset helvettiin ja pää ylpeenä pystyyn,tämä on mielekästä hommaa ja kutsumus työ.
Olen mielenkiinnolla seurannut M.net palstaa ja laittanut merkille että porukat valittaa ihan vitusti ja mielestäni turhaan.Ei varmaan kukaan pysty väkisin pistämään ketään keikalle?

Painoin plussan tästä. Mulle tämä juhannus tai vappu tai mikä tahansa muu keinotekoinen ryyppyjuhla ei ole sen kummempi kuin muukaan viikonloppu. Olin vuosikaudet töissä kaikki nämä "juhlapyhät" ja siinä vaiheessa ne lakkasi merkitsemästä mulle mitään. Ihan samanlaisia työpäiviä kuin kaikki muutkin. Muutenkin olen sitämieltä että silloin kun mennään keikalle niin sinne ei mennä mököttämään tai kiukuttelemaan ja pilaamaan sillä muiden juhlatunnelmaa. Kotona sitten voi olla naama norsunvitulla niinkuin sanotaan. Naama vaan virneeseen ja humppaa lyömään se on pelin henki.
COVS jäsen N.o 3
uruttaja
23.06.2007 11:32:10
Juuri näin. Ei ku uutta humppamatoa koukkuun. Lussa läsähti täältäkin.
baron
23.06.2007 12:12:30

Ainahan keikka on juhlaa ja muutama päivä sitä ennen ja sen jälkeen elämä on sampanjaa ja ruusuilla tanssimista!
Art Blakey: "Someone played a wrong note and jazz was born"
isojussi
23.06.2007 13:55:49

Tästä plussaa Tarttilan suunnasta.

Mitä olis Suomen suvi ilman tansseja?

Ei semmosta ookkan.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)