Aihe: Kokemus
1 2 3 4 5
jykke65
01.01.2007 04:19:43

Olimma vaimon kanssa jouluviikhon Lapissa ja kävimmä paarissa josha sama "pänti" Soitti koko viikhon! Oli meinaan perkheleellistä. Kolmihenkinen kollaasi (josta 2/3 osaa näkyvässä kännissä) kuullosti siltä että niille on maksettu about 300 eccua viikosta!! (jos tuovat omat vuodevaatteet ja asuntovaunun)! Vittu! Suomi on matkailumaa ja turistit sai hienon kuvan maastamme, luonnon puolesta ja puhtaan ruuan puolesta, mutta viihteestä tai musiikista suomalaiset ei "jummarra" pätkääkään. Hävetti niin paljon kuunnella sitä soheltamista että otettiin vaippen kanssa kalsarikännit mökillä mieluummin kuin lähettiin kuuntelemaan sitä paskaa. Mikä helevetti niitä kapakoittijoita riivaa että sitte saatana säästetään siinä kohdassa kun illasta on vielä 2/3 jälellä?? Ja miksi jotkun tollot tekee tollasta luuseri keikkaa?? Soitto oli niin huonoa ettei sillä olis saanut edes sääli p***ua. No nyt vituttaa mut kyllä se siitä! Hyvää keikkua 2007 kaikille!! ( paitti sille ********kon luuseri kolmikolle) PAM!! (raketti)
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
Sertzo S
01.01.2007 10:53:03
Jos nuo soittavat rytmin raajarikot halusivat olla samoissa tunnelmissa kuin luultavasti känninen yleisökin juhlatunnelmissaan. En silti olisii noille tilaajana palkkaa maksanut.
Ukko
01.01.2007 10:54:29

Onkohan meitin tanssiorkka ollut siellä soittelemassa kertomatta mulle mitään 8p
EP
01.01.2007 15:38:24
Olimma vaimon kanssa jouluviikhon Lapissa ja kävimmä paarissa josha sama "pänti" Soitti koko viikhon! Oli meinaan perkheleellistä. Kolmihenkinen kollaasi (josta 2/3 osaa näkyvässä kännissä) kuullosti siltä että niille on maksettu about 300 eccua viikosta!! (jos tuovat omat vuodevaatteet ja asuntovaunun)! Vittu! Suomi on matkailumaa ja turistit sai hienon kuvan maastamme, luonnon puolesta ja puhtaan ruuan puolesta, mutta viihteestä tai musiikista suomalaiset ei "jummarra" pätkääkään. Hävetti niin paljon kuunnella sitä soheltamista että otettiin vaippen kanssa kalsarikännit mökillä mieluummin kuin lähettiin kuuntelemaan sitä paskaa. Mikä helevetti niitä kapakoittijoita riivaa että sitte saatana säästetään siinä kohdassa kun illasta on vielä 2/3 jälellä?? Ja miksi jotkun tollot tekee tollasta luuseri keikkaa?? Soitto oli niin huonoa ettei sillä olis saanut edes sääli p***ua. No nyt vituttaa mut kyllä se siitä! Hyvää keikkua 2007 kaikille!! ( paitti sille ********kon luuseri kolmikolle) PAM!! (raketti)

Kuulostaa ihan rehelliseltä suomalaiselta tanssimusiikilta! :)
paice60
01.01.2007 21:47:49

Voitko vaikka lähettää pikaviestin että mikä pändi, ihan noin mielenkiinnon vuoksi.
Miks´ mä oon täällä?
Lennu
01.01.2007 22:00:36

Kuulostaa ihan rehelliseltä suomalaiselta tanssimusiikilta! :)

Just siistiä. Eihän sen mitään taidetta pidä ollakaan. "ittepä tilasitte"
"Yritinhän joskus perehtyä intialaiseen nuorisokulttuuriin katsomalla intialaista musiikkikanavaa töllöstä. Vähän sääliksi käy intialaista nuorisoa." -Derek Riggs
paice60
01.01.2007 22:02:51
Just siistiä. Eihän sen mitään taidetta pidä ollakaan. "ittepä tilasitte"

Noh noh pojat. Voi sen humpan siltikin soittaa hyvin ja meiningillä. Mitä huonompaa niin sitä enemmän taidetta.
Miks´ mä oon täällä?
Lennu
01.01.2007 22:05:38

Noh noh pojat. Voi sen humpan siltikin soittaa hyvin ja meiningillä. Mitä huonompaa niin sitä enemmän taidetta.

Juujuu, vitsillähän minä.
"Yritinhän joskus perehtyä intialaiseen nuorisokulttuuriin katsomalla intialaista musiikkikanavaa töllöstä. Vähän sääliksi käy intialaista nuorisoa." -Derek Riggs
paice60
01.01.2007 22:10:12
Juujuu, vitsillähän minä.

Täällä ei perk... vitsailla. Porukka on täällä niin totista.
Miks´ mä oon täällä?
Lennu
01.01.2007 22:10:47

Täällä ei perk... vitsailla. Porukka on täällä niin totista.

Okei okei, mä olin ihan tosissani.
paice60
01.01.2007 22:11:21
Okei okei, mä olin ihan tosissani.

No, vitsi vitsinä. HÄH HÄH.
Miks´ mä oon täällä?
EP
01.01.2007 23:08:43 (muokattu 01.01.2007 23:09:07)
Ollaan suomessa ja täällä soitetaan "suomihumppaa", jollei se ulkomaalaisia miellytä, niin painukoon helvettiin!
Simplex
02.01.2007 01:14:44

Ollaan suomessa ja täällä soitetaan "suomihumppaa", jollei se ulkomaalaisia miellytä, niin painukoon helvettiin!

Paskanmarjat! Mun mielestä soitetaan sitä mikä yleisöön putoaa jos ei osata niin bändi voi painua helvettiin. En tietenkään ole sitä mieltä että tanssibändillä pitäis olla ohjelmistossa kaiken varalta 20 heavybiisiä ja saman verran tunnetuimpia tanhuja. Mutta jos yleisössä on esim. pelkkiä nuoria jotka haluaa bilettää tai ulkomaalaisia joita ei suomalaisten tanssikama puhuttele ja bändi vaan vetää itsepäisesti humppaa kun kerran on tilattu, niin silloin bändi voi painua helvettiin. Kyllä hyvän bändin täytyy pystyä viihdyttämään turstitkin siinä missä turakaisetkin.
Tietysti tilaajalla on oma vastuunsa, tyhmäähän se on tilata mitään hanuripartiota nuorisobileisiin tms.
Kyllä mää ite leikkaan tukkani niinku muutkin meidän perheessä!
isojussi
02.01.2007 01:41:02
Merkillistä - oon aika pitkälti samaa mieltä Simplexin kanssa.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
ninmari
02.01.2007 03:46:16
Paskanmarjat! Mun mielestä soitetaan sitä mikä yleisöön putoaa jos ei osata niin bändi voi painua helvettiin. En tietenkään ole sitä mieltä että tanssibändillä pitäis olla ohjelmistossa kaiken varalta 20 heavybiisiä ja saman verran tunnetuimpia tanhuja. Mutta jos yleisössä on esim. pelkkiä nuoria jotka haluaa bilettää tai ulkomaalaisia joita ei suomalaisten tanssikama puhuttele ja bändi vaan vetää itsepäisesti humppaa kun kerran on tilattu, niin silloin bändi voi painua helvettiin. Kyllä hyvän bändin täytyy pystyä viihdyttämään turstitkin siinä missä turakaisetkin.
Tietysti tilaajalla on oma vastuunsa, tyhmäähän se on tilata mitään hanuripartiota nuorisobileisiin tms

+ Näin on marjat.Hyvin kirjoitettu.
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
Sertzo S
02.01.2007 09:26:34
Hyvä Simplex, just noin! Plussa pamahti. :)
vanhami
02.01.2007 11:07:40
Merkillistä - oon aika pitkälti samaa mieltä Simplexin kanssa.

Jos tuon pässin kanssa on joku joskus vahingossa samaa mieltä, niin se on yhtä suuri ihme, kuin se, että se olisi samaa mieltä joskus jonkun kanssa.
paice60
02.01.2007 11:23:12
Tietysti tilaajalla on oma vastuunsa, tyhmäähän se on tilata mitään hanuripartiota nuorisobileisiin tms.

Aika hyvin sanottu vaikka oletkin ilmeisesti Vanhamin kaveri, silti ihan asiaa.
Miks´ mä oon täällä?
isojussi
02.01.2007 12:32:50
Jos tuon pässin kanssa on joku joskus vahingossa samaa mieltä, niin se on yhtä suuri ihme, kuin se, että se olisi samaa mieltä joskus jonkun kanssa.

HOHO - sillähän just minäkin ihmettelin.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
lukkari
02.01.2007 12:46:02
Näinhän se on, että näitä lyötyy, ketkä lähtee keikalle kunhan vaan pääsee.Hinnasta viis.No jos se tyydyttää tilaajaa niin minkä sille voi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)