Aihe: Tunteeko kukaan bändiä K1?
1
kuunsirppi
21.10.2005 07:26:21
Tunteeko kukaan pk-seudulta (luultavasti) bändiä K1?
Solistina Jukka Hallikainen, joka näkyy nettietsiskelyjen perusteella olevan Mediatähti 2004?

Ollaan menossa huomenna bileisiin, jossa he soittavat
virsistä rokkiin
v_m_kangas
24.10.2005 09:48:14

Tunteeko kukaan pk-seudulta (luultavasti) bändiä K1?
Solistina Jukka Hallikainen, joka näkyy nettietsiskelyjen perusteella olevan Mediatähti 2004?

Ollaan menossa huomenna bileisiin, jossa he soittavat

No?

Raporttia, potun tervausta :)
Humppaa tai soita humppaa
kuunsirppi
24.10.2005 10:36:04
No?

Raporttia, potun tervausta :)

Bändissä oli viis heppua, eli normaali setti; pianisti (sähköpiano), basisti, kitaristi, rumpali ja sitten tämä nuori mies, joka lauloi.
Ihan hyvin soittivat ja solisti osas asiansa. Menomusaa enimmäkseen, mutta tuli yks tango, yks cha chaa ja sitten loppu olikin tällasta 70-luvun suomipoppia.

Täytyy kyllä sanoo, että mä oon kai vanha, kun viihtyisin kyllä enemmän siellä mikrofonin takana, kun riekkumassa siellä toisella puolella. No, ehkä tuohon nyt lauantaina vaikutti sekin, että siellä ei ollu meille tuttuja muita, kun toi juhlakalu ja vaimonsa.

Olin ollu bändin basistin kans muutamaan kertaan puhelinyhteydessä, kun olin kysynyt heiltä, että voisivatko säestää yhden laulun, jos laulaisin juhlakalulle.
Basisti sanoi, että hän katsoo meidän biisilistalta, mikä olis heille tuttua, niin onnistuu kyllä.
Soitti sitten vielä lauantaina ja sanoi viisi biisiä, mitkä he säestäisivät (olin siis kysynyt yhtä!). Sanoi, että voisitko ottaa mukaan niistä biiseistä laput neljänä kappaleena. No, tulostelin niitä sitten mukaan ja kun menin heidän puheilleen, niin sitten he olivatkin päättäneet, että eivät he sitten säestä minkäänlaista laulua, että eivät kerkiä....

Vähän jäi harmittamaan, koska olin jo juhlakalun vaimolle sanonut, että laulan yhden laulun ja he odottivat sitä ja muutenkin olisivat voineet ihan suoraan sanoa, että eivät he säestä. Homma olis ollu ihan jees.
Oma porukka kun säestää aina, jos asiasta etukäteen sovitaan ja usein vielä muutenkin, vaikkei olis sovittukaan, jos vaan laput on olemassa ja vähänkään genre semmonen,että taittuu....

no, siis soitannollisesti pärjäsivät ihan hyvin...Vaikka jäikin jurppiin oma osuus, niin ei pidä teilata kokonaan, koska musiikkki ainakin osu ja uppos tohon juhlakansaan
virsistä rokkiin
isojussi
24.10.2005 15:17:20
Mutta maksajalle tekivät tyhmästi.

Kai muistit mainita asiasta juhlakalulle.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
kuunsirppi
25.10.2005 07:41:46
Mutta maksajalle tekivät tyhmästi.

Kai muistit mainita asiasta juhlakalulle.

en siellä paikanpäällä maininnut, mutta lähetin sitten viestin, kun pääsin kotiin, että aikomus oli, mutta....

nyt pitää ruveta kasaan nootteja joulukonsertin säestäjälle, tai toinen konsertti on jo kasassa, mutta toinen vielä vähän vaiheessa....
virsistä rokkiin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)