House Band 11.11.2012 14:23:20 | |
---|
Onnea ja voimia kaikille Isille. Ei ole helppoa sovittaa muusikon töitä ja kotia yhteen,mutta yritetään! Soittaja soittaa,haitaristi haittaa. |
Welldrum 11.11.2012 16:33:43 | |
---|
Kävin tytärten kanssa syömässä paikallisessa ravintolassa ja tarjoilija antoi mulle vielä leffalipun siinä kun oltiin pois lähdössä. Kiitos. Voimassa vuoden näköjään. Se että olen paikalla ei tarkoita että olisin läsnä. |
TiVe 11.11.2012 21:29:05 | |
---|
Syömässä käytiin ja pojalta tuli lahjaksi Mauri Kunnaksen sarjakuvakirja "Piitles, tarina erään rockbändin alkutaipaleesta". 2+2=~5, hyvin suurilla kakkosen arvoilla. |
baron 11.11.2012 21:58:05 | |
---|
House Band: Onnea ja voimia kaikille Isille. Ei ole helppoa sovittaa muusikon töitä ja kotia yhteen,mutta yritetään! Tä? Mulla oli isänpäivälounaskeikka ja kutsuin koko jälkipolveni sekä nauttimaan hyvästä lounaasta että isän/isoisän hienosta soitosta ja mulla on niin hyvin kasvatettu jälkipolvi että kiittelivät molemmista:-) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
half 11.11.2012 22:09:37 | |
---|
Aamiainen tuotiin tarjottimella sänkyyn. Lahjaksi tuli pitkät kalsarit ja pullo " Jekkua " Teinit olivat väsänneet kivan kortin, jonka sarkasmia en tässä viitsi selittää, mutta aika hyvä. http://www.youtube.com/watch?v=20pCwQC6pWw |