Aihe: Suomikompit
1
labrador
28.08.2023 19:48:03
Onko tietoa, tekeekö kukaan muu kuin Musalabra valmiita komppeja suomalaista tanssimusiikkia soitteleville kiipparivelhoille?
Itselläni menossa kolmas muistitikku eri Yamahan soittimille (mm.Yamaha PSR-S975), mutta olisin jo odottanut hiukan kehitystäkin.
Luulisi olevan markkinarakoakin, kun kohta satasta pyytelevät paristakymmenestä muistitikkukompista.
lmfjuv3
28.08.2023 22:06:23
labrador: Onko tietoa, tekeekö kukaan muu kuin Musalabra valmiita komppeja suomalaista tanssimusiikkia soitteleville kiipparivelhoille?
Itselläni menossa kolmas muistitikku eri Yamahan soittimille (mm.Yamaha PSR-S975), mutta olisin jo odottanut hiukan kehitystäkin.
Luulisi olevan markkinarakoakin, kun kohta satasta pyytelevät paristakymmenestä muistitikkukompista.

Hyvä kysymys, ei ole minullakaan tiedossa muita. Ostan jonkun verran ulkomaisia komppeja (nimetyille biiseille tehtyjä) ja niissäkin on nähtävissä huolestuttava hintakehitys. Olen ostanut lähinnä d-o-o.de nettikaupasta sekä styles24.de kaupasta, niissäkin hinnat ovat nousseet niin että kappalehinta on 8 euroa, minusta aika paljon. Vielä pari vuotta vuotta kappale ninta oli 5 euroa tuossa ensiksi mainitussa. Osa on kyllä melko hyviä, myönnettäköön. Silti alkaa olla liikaa minulle. Suomalaiseen musiikkiin suoraan sopivia komppeja varmastikin on olemassa muitakin kuin Musalabran tuotteet, mutta niitä ovat varmaan tehneet minua taitavammat soittajat lähinnä omaan käyttöönsä. Sääli sinänsä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)