Corba 24.06.2003 23:54:58 | |
---|
Ensi lauantaina 28.6. klo 14-02 Nastolassa Taarastissa järjestetään seitsemännet Rautalankafestarit. Kannattaa tulla kuuntelemaan.. Tsekkaa lisätietoja www.rautalankaa.comCorba
http://www.the-legends.org |
isojussi 25.06.2003 08:12:08 | |
---|
Väärä osasto. Tänne kirjoitetaan tanssimusiikista. Osta mut - ma olen kaupan! |
Mikko T. 25.06.2003 12:41:29 | |
---|
Väärä osasto. Tänne kirjoitetaan tanssimusiikista. Kuulepas isojussi, alituinen nalkuttamisesi omista mielipiteistäsi alkaa vit.... häiritä ynnä ärsyttää suunnattomassa määrin. Männä viikonloppuna näin Agentsin, tuon rautalankamusiikin suomalaisen keulakuvan (ja käsittääkseni suosituimman eli eniten maksavaa yleisöa paikalle vetävän lavaesiintyjän), peräti kahteen kertaan (Raumanmeren juhannus + Laurilan lava). Itse pystyin tanssimaan sitä tyttöystäväni kanssa varsin mainiosti (ja vielä lenkkareissa), vaikkei hän mikään parkettien partasirkkeli ole ja minä vielä vähemmän. Vai enkö sitten ymmärrä tanssimusiikista mitään? Tai tanssimisesta? Ja jos rautalanka ei ole tanssimusiikkia, niin mikä sitten on? Jälkihuomautuksena mainittakoon, etten ole mihinkään suuntaan millään tavalla rautalankafriikki; jopa päinvastoin. Lainaamani henkiset kommentit voit työntää kiukutteluviestiesi ja kontrafagottisi kanssa sinne, missä aurinko harvemmin paistaa ja kuu kajoaan luo. Pieru naurattaa aina. |
Teemu Tee 25.06.2003 12:43:06 | |
---|
Mää tarjoon tikkarin molemmille niin mennään souteleen ankkalammelle ja jutskataan mukavii... Tyhjän saa pyytämättäkin |
isojussi 25.06.2003 14:47:24 (muokattu 25.06.2003 14:54:01) | |
---|
Kuulepas isojussi, alituinen nalkuttamisesi omista mielipiteistäsi alkaa vit.... häiritä ynnä ärsyttää suunnattomassa määrin. Kenenkäs mielipiteitä tänne pitäis sitten laittaa? ;-) Männä viikonloppuna näin Agentsin, tuon rautalankamusiikin suomalaisen keulakuvan (ja käsittääkseni suosituimman eli eniten maksavaa yleisöa paikalle vetävän lavaesiintyjän), peräti kahteen kertaan (Raumanmeren juhannus + Laurilan lava). Good for you! Mä näin Agentsin viimeksi viime kesänä Imatran big band festareilla - ja hyvä bändihän se on - pahuksen hyvä! Enkä ole ikinä tietääkseni muuta väittänytkään. Itse pystyin tanssimaan sitä tyttöystäväni kanssa varsin mainiosti (ja vielä lenkkareissa), vaikkei hän mikään parkettien partasirkkeli ole ja minä vielä vähemmän. Niin, ei kai sellaista musaa olekaan, jota ei pysty tanssimaan - tavalla tai toisella...;-) Vai enkö sitten ymmärrä tanssimusiikista mitään? Tai tanssimisesta? Ja jos rautalanka ei ole tanssimusiikkia, niin mikä sitten on? Eiks rautalanka ookkan rock-musaa, joka on löytänyt tiensä tanssilavoille? Tällähän perusteella ymmrätääkseni Pulliainen / Agents juuri taannoin palkittiin - vai ymmärsinkö senkin väärin? Jälkihuomautuksena mainittakoon, etten ole mihinkään suuntaan millään tavalla rautalankafriikki; jopa päinvastoin. Ahaa....tämä siis ei olekaan SINUN mielipiteesi...;-) Lainaamani henkiset kommentit voit työntää kiukutteluviestiesi ja kontrafagottisi kanssa kiukutteluviestiesi ?? = eriävät mielipiteet? kritiikki? ??? kontrafagottisi...:-) sinne, missä aurinko harvemmin paistaa ja kuu kajoaan luo. Sorry, mutta ei mahdu, kun siellä on jo pastellivärinen Fenderin mandoliini ja Vox:in putkiradio....:-) Okay okay relax, kyllähän monet rautalankabändit heittää tanssikeikkaa, mutta tuskin kovin moni pärjää vaan tanssikeikkoja tekemällä pelkällä puhtaalla rautalankaosastolla ilman perinteisempää tanssimusaa. EDIT: Oho... panitko oikein miinusta...;-) Osta mut - ma olen kaupan! |
isojussi 25.06.2003 14:51:05 | |
---|
Mää tarjoon tikkarin molemmille niin mennään souteleen ankkalammelle ja jutskataan mukavii... Kiitos kutsusta, vois olla, että olis aika mukava juttutuokio - oikeesti! Vielä aiheesta: Olis tosissaan kannattanu laittaa sama topicci myös rock-osastolle, niin vois tavoittaa yllättävänkin paljon otollista yleisöä. Osta mut - ma olen kaupan! |
EO 25.06.2003 15:51:58 | |
---|
Voi kauhistus kun se on joillekin kirosana tuo rautalanka. Bigbändimiehelle tiedoksi jotta KAIKKEA perinteistäkin tanssimusiikkia voi soittaa kitaravetoisesti ikäänkuin rautalankana. Ainakin itse olen voinut. Jenkkaa, humppaa, valssia, tangoo, polkkaa ja mitä näitä nyt on... Ja jengi viälä tykkää siitä. Nii että ei muuta kun Nastolaan vaan tanssimaan, muuten vaan joraan, dokaan ja eritoten nauttimaan RAUTALANKAMUSIIKISTA. Siellä on paljon hyviä pändejä. |
isojussi 25.06.2003 15:55:15 | |
---|
...KAIKKEA perinteistäkin tanssimusiikkia voi soittaa kitaravetoisesti ikäänkuin rautalankana... KAIKKEA musiikkia voi soittaa KAIKILLA soittimilla KAIKELLA lailla - ikäänkuin....;-) Osta mut - ma olen kaupan! |
KMT 25.06.2003 17:06:17 | |
---|
Toi rautalanka on hankala laittaa mihinkään tällä sivustoilla oleviin palstoihin, rautalanka ei mielestäni ole mitään tanssimusiikkia, ei rockia vaan rautalankaa... Säröpedaali on pirun keksimä idea saada ihmiset hulluiksi... |
isojussi 26.06.2003 07:55:03 | |
---|
...rautalanka ei mielestäni ole mitään tanssimusiikkia, ei rockia vaan rautalankaa... Nimenomaan. Sitten pitäis vielä erotella lähtökohdiltaan pitkälle erilaiset: - Amerikkalainen surf-musa - Britti - Shadows - rautalanka - Suomalainen rautalanka aina Soundseista Agentsiin Ei mitenkään omiksi osastoikseen, mutta onhan nää kuitenkin melko erilaisia tyyliltään. Osta mut - ma olen kaupan! |
Teemu Tee 26.06.2003 13:15:11 | |
---|
Rautalankamusiikki: kitaravetoisesti soitettua musiikkia Rautalankaiskelmä: kitaravetoinen iskelmäbiisi Perinnerautalanka: Shadows yms. kulttibändit Rautalanka: materiaali, josta taivutellulla näköismallilla pyritään saattamaan muutoin monimutkainen tai vaikeaselkoinen asia ymmärretyksi... Tyhjän saa pyytämättäkin |
Corba 26.06.2003 15:48:24 (muokattu 26.06.2003 15:49:03) | |
---|
Edellämainittuihin kirjoituksiin viitaten mielestäni tää Muusikoiden netin oikein keskustelualue jossa kyseistä festaria voisi mainostaa. Festareilla soittaa monta bändiä jotka käyvät ravintoloissa ja vast. paikoissa soittamassa tanssiyleisölle. Viime vuoden esiintyjistä mainitakseni Markus Törmälä ja Katri Aapalahti & Twisters esimerkkinä. Bändit soittavat rautalanka instrumentaaleja myös keikoilla, mutta enimmäkseen laulettua kitara vetoista iskelmää. Biisejä mm. 60-luvulta. Rautalanka on rautalankaa, siihen ei kuulu laulu, jos ollaan tiukkapipoisia... Terv. Corba P.S. Laitoin mainoksen sen vuoksi ettei tartte festareiden jälkeen tilittää, et olisi lähtenyt katsomaan ja kuuntelemaan jos olisi tapahtumasta tiennyt. Viime vuonnahan joku jäi kaipaamaan tietoja tapahtumasta etukäteen. Corba
Corba 01.07.2003 10:11:44 (muokattu 01.07.2003 10:12:10) | |
---|
Jep, Festarit tuli ja meni... Kuvia löytyy kaikista esiintyneistä bändeistä osoitteessa www.rautalankaa.comKuvista voi päätellä mitä ne ihmiset lavan edessä tekevät. Jotain tanssiin viittaavaa liikehdintää havaittavissa. Corba Corba