Aihe: yleensä!
1
nallekallio
30.10.2003 23:52:13
olen tienannut leipäni vuodesta 1993 asti tanssimusiikin soittamisella ilman minkäänlaista musiikillista koulusta!ja on kyllä tullu oltua päissäänkin keikalla,mut mun mielestä riittää kun yleisö on tyytyväinen ja keikkaa riittää!keikkaa on noin 200 keikkaa per/vuosi eli ihan kiitettävästi saapi olla tien päällä.ja pukeutumisesta vielä sen verran että ei todellakaan tarvi olla mikään puku päällä keikalla riittää kun asu on siisti ja käytös on hyvä.ps:kaikki taittuu ja humpa soi!
Meisseli
31.10.2003 09:04:22

hyvä meininki.
can't help 'bout the shape I'm in. I can't sing I ain't pretty and my legs are thin
pekkajau
31.10.2003 12:10:45
olen tienannut leipäni vuodesta 1993 asti tanssimusiikin soittamisella ilman minkäänlaista musiikillista koulusta!ja on kyllä tullu oltua päissäänkin keikalla,mut mun mielestä riittää kun yleisö on tyytyväinen ja keikkaa riittää!keikkaa on noin 200 keikkaa per/vuosi eli ihan kiitettävästi saapi olla tien päällä.ja pukeutumisesta vielä sen verran että ei todellakaan tarvi olla mikään puku päällä keikalla riittää kun asu on siisti ja käytös on hyvä.ps:kaikki taittuu ja humpa soi!

Just tätä mäkin olen aina tarkoittanut! Hyvä! Hyvä! Hyvä! Vielä on toivoa!
WanhaWetäjä
31.10.2003 13:06:07

Melko hurja keikkamäärä,tekee keskiarvoksi about 16/kk!!
Onnittelut,soitat ilmeisesti jossain starabändissä tai sitten vedät jossain trio forresterissa laivoilla,Lapissa,ympäri Suomee,minimipalkalla??
Suoraan sanoen... toi keikkamäärä ei ole kovin uskottava,TÄNÄ PÄIVÄNÄ,ihan mielenkiinnosta kysynkin,mitä soitinta soitat ja minkä tyyppistä keikkaa(lavat/kippola/laivat?) ja ennekaikkea mistä/miten IHMEESSÄ saatte haalittua tollasen keikkamäärän???
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)