baron 11.10.2003 14:02:10 | |
---|
Mä "palkkasin" (lievä ylisana) bändiini seitsemännen jätkän. (Ei, emme ole "torvi"seitsikko) Perustelut: 1. Sattui hyvä soittaja kohdalle 2. Mä laskin (en ole hyvä aritmetiikassa), että on melkein sama, jakaako keikkaliksan kuuteen vai seitsemään osaan. 3. Meidän "uuteen" (uusi ainoastaan meille) keikkakulkuneuvoon mahtuu kahdeksan jätkää 4. Häpeä jakaantuu useampaan osaan. Tietysti samoja perusteita voisi käyttää kahdeksannenkin jätkän kohdalla. |
Vilhelmus 11.10.2003 14:10:34 | |
---|
Kyselee mies, joka jo pohti entistenkin erottamista taannoin :) |
KMT 11.10.2003 19:09:53 | |
---|
Mitähän insrumentteja Baronin bändissä on? Kenkkunen: Online-verenpaineseuranta olisi ihan kiva. Siinä pitäisi sitten myös näkyä, että kenen kirjoittamaa viestiä "uhri" on parhaillaan lukemassa. Eniten kuolemantapauksia aiheuttanut kirjoittaja sitten vuoden lopussa palkittaisiin |
baron 11.10.2003 20:45:44 | |
---|
Mitähän insrumentteja Baronin bändissä on? Laulaja (joka ei osaa soittaa mitään) Piano (joka ei halua käyttää akuankkaääniä) Kitara ( rytmikitara a la Freddy Greene Count Basiella) Trumpetti Bassokitara Rummut Uusi kitara (joka soittaa riffejä ja sooloja) Mieluummin olisin "palkannut" tenorisaksofonin, mutta kukaan (riittävän hyvä) ei ole ollut tyrkyllä |
baron 11.10.2003 20:52:53 | |
---|
Kyselee mies, joka jo pohti entistenkin erottamista taannoin :) Tää oli teoreettista pohdiskelua. Jos mä haluaisin maksimoida bisneksen, panisin puolet jätkistä kävelemään ja keikkaliksat tuskin miksikään muuttuisi. (Mä oon joskus tehnyt duokeikkoja koneen ja laulajan tai trumpetin kanssa. Niistä mä oon saanut eniten hintaa per nenä. En enää ikinä suostu. Joku tyyli pitää olla kerjätessäkin.) PS Mua todella nolottaa ja pyydän anteeksi kaikilta topicin lukijoilta. Mun otsikko ei anna mitään vinkkiä, mitä tää sisältää. Lupaan parantaa tapani. Tää on ollut niin hyvä palsta, että toivon mukaan mun fiba jää tilapäisilmiöksi. |
Vilhelmus 11.10.2003 22:12:39 | |
---|
NO, mitäs instrumenttia uusi kaveri vonguttaa/puhaltaa? |
baron 11.10.2003 23:10:50 | |
---|
NO, mitäs instrumenttia uusi kaveri vonguttaa/puhaltaa? No se on se uusi kitara. |