Aihe: Hyvä kompressori rautalankaan?
1 2 3
samppa2
28.09.2003 13:59:22
Onko hyviä vinkkejä?
Huuhaa
28.09.2003 15:17:29
Mulla on käytössä DOD Fx-80. Toimii loistavasti nauhakaiun kanssa.
isojussi
28.09.2003 17:47:09
Rautakaupoistahan mun tietääkseni saa ostaa sekä voima- että valovirtakompuroita. Sitten vaan päätät kuinka kvan paineen haluat lankaan kohdistaa ja paljonko tarttet tuottoa minuutissa ja valkkaa kompuran sen mukaan.....
Osta mut - ma olen kaupan!
Vilhelmus
28.09.2003 17:55:28

Rautakaupoistahan mun tietääkseni saa ostaa sekä voima- että valovirtakompuroita. Sitten vaan päätät kuinka kvan paineen haluat lankaan kohdistaa ja paljonko tarttet tuottoa minuutissa ja valkkaa kompuran sen mukaan.....

Ei oo todellista, mutta repesin otsikon vielä luettuani aivan täysin.
Bbasisti
28.09.2003 20:25:57 (muokattu 29.09.2003 09:14:47)
Mulla on käytössä DOD Fx-80. Toimii loistavasti nauhakaiun kanssa.

onkos sama kompura, kuin Pulliaisella on käytössä? Joskus omistin samanlaisen, mutta tosin en käyttäny sitä rautalangan vääntämiseen vaan ihan muuhun.
Norsun vehkeet ja kanin tahti.
isojussi
28.09.2003 22:31:48
Ei oo todellista, mutta repesin otsikon vielä luettuani aivan täysin.

Repeämiseen on usein syynä liika paine, joka johtuu joko varovettiilin väärästä asetuksesta tai tukkeutumisesta.
Irti Humpasta
28.09.2003 22:53:23 (muokattu 28.09.2003 22:53:41)

Repeämiseen on usein syynä liika paine, joka johtuu joko varovettiilin väärästä asetuksesta tai tukkeutumisesta.

.... tai jumiutumisesta niínkuin mulla, kun lisäsin painetta kiertoveteen ... Hieno fiilis, kun vettä pannuhuone täynnä ...
Taas yhtä kokemusta rikkaampana :)
...eläkeläinen...
Simplex
29.09.2003 09:30:10

Mä näin kerran rautakaupassa Simo Salmisen. Olin jotenkin niin lukossa etten kehdannut mennä jututtamaan vaikka olisi mieli tehnyt kovasti.
I might as well go back over yonder...
Teemu Tee
29.09.2003 09:34:24
Onko hyviä vinkkejä?

´Bossin "sininen" lattiamalli lienee yksi tuttu, asiallinen ja edullinen peruskompura-sustainer myös rautalankamusaan. Malli on siis CS-3 ja hintaa natsilassa kuus'kasi eetä. Kaipa tuo Dodin FX-84 Milkbox männöö ihan yhtälailla, hintaa kasiysi jyyroo.
Tyhjän saa pyytämättäkin
isojussi
29.09.2003 10:50:57
Mä näin kerran rautakaupassa Simo Salmisen. Olin jotenkin niin lukossa etten kehdannut mennä jututtamaan vaikka olisi mieli tehnyt kovasti.

Oliko hän tämä trumpetisti-Simo vaiko koomikko-Simo?

Olitko Abloy:ssä vai Bådassa?
pikkumikko
29.09.2003 11:40:07

ja minä kerran melkein näin Jamppa Tuomisen, kun satuttiin olemaan samaan aikaan eri paikassa. Hirmu hyvä muuten minusta on se, että täällä pysytään tälleen näin aiheessa... tiukan asiallisesti.
Mikko T.
29.09.2003 11:55:34

Mä näin viime viikolla Turun Akateemisessa kirjakaupassa Matti Ruohosen.

Ihan oikeasti.
Pieru naurattaa aina.
Danny s
29.09.2003 21:33:53
En oo koskaan nähny Teppo Ruohosta
baron
29.09.2003 23:13:30

Mä oon kerran rautakaupassa ollut krapulassa (uskokoot ken tahtoo!) Vaimo oli jotain ostelemassa ja mä nuokuin.

Tietysti joku hienostorouva luuli mua myyjäksi! Kysyi multa jotain veneen osaa, josta en ollut koskaan kuullut enkä välittänytkään kuulla.

Mä pääsin soveltamaan käytäntöön vanhaa vitsiä: "Ei oo eikä tuu eikä tilata"!

Rouva lähti välittömästi etsimään myymälänhoitajaa kertoakseen, että tuo myyjä pitää erottaa.
isojussi
30.09.2003 00:26:31
Mä olin kerran Lielahden K-raudassa, kun peläsyn niin maan perskeleesti, nimittän Mikko Alatalo kapusi juuri hyllyjen välissä baarijakkaralle (istumaan ja) virittelemään kitaraansa - Ajatelkaa: Kaikessa rauhassa kuljeskelet hyllyjen välissä, kun nurkan takaa pölähtää one - man - blueglass - band naaman eteen....
Jormaz
30.09.2003 02:28:31

Mä nään Simon ja hänen potkulautansa lähes päivittäin. Välillä tulee muutama sanakin vaihdettua. On se vaan hauska setä.
Back to the 80's
Kukko
30.09.2003 14:40:30

Onko hyviä vinkkejä?

Kertokaa joku mulle, miksi rautalankamusiikissa tarvitaan kompuraa?? Ei, en ole vielä kokeillut, mutta jos perustelette asian,niin menen musaliikkeeseen...
Olen olettanut että tiedän ko. musalajista jotain, mutta enpä tiedäkkään.

Ja asialinjaa äijät, täällä tulee nykyään niin s***nasti off-topiccia, että heikompaa hirvittää. Mielestäni asiallinen kysymys ansaitsee asiallisen vastauksen (kiitos)

Loput voi mennä vastailemaan esim. tonne heavy-osastolle...

Kiitos ja Anteeksi.
Täällä m`noon palijolti kroveltanu.
Simplex
30.09.2003 22:38:21

Kertokaa joku mulle, miksi rautalankamusiikissa tarvitaan kompuraa?? Ei, en ole vielä kokeillut, mutta jos perustelette asian,niin menen musaliikkeeseen...

Ja asialinjaa äijät, täällä tulee nykyään niin s***nasti off-topiccia, että heikompaa hirvittää. Mielestäni asiallinen kysymys ansaitsee asiallisen vastauksen (kiitos)

Kiitos ja Anteeksi.

Älä kuule ala jauhamaan mitään helvetin musiikkijuttuja täällä...
I might as well go back over yonder...
isojussi
01.10.2003 13:58:59
...Ja asialinjaa äijät, täällä tulee nykyään niin s***nasti off-topiccia, että heikompaa hirvittää. Mielestäni asiallinen kysymys ansaitsee asiallisen vastauksen (kiitos)

Kiitos ja Anteeksi.

Ei se mitään, kitaraleluillekin on ihan oma osasto, ei kannata olla pahoillaan, kerrankos sitä nyt väärälle osastolle kirjoittelee....
Zed
01.10.2003 15:31:45

Yleispätevää vastausta kai tähän ei olekaan: kyse on omista mieltymyksistä. Eihän mihinkään musiikkityyliin 'tarvitse' kompuraa, mutta kummasti sitä ammattimiehetkin tuntuvat käyttävän. Itselläni ei sellaista vehjettä ole, mutta testailutulokset ovat positiivisia. Soitto on paljon miellyttävämmän tuntuista parantuneen sustainin ja helpommin hallittavan soinnin puolesta. Fuskausta ehkä, en tiedä, mutta itse tykkään joskus pitää hauskaa, ja sortua moiseen tyylivirheeseen.
"Penikat ei tunne sääliä, he ovat aikuisia julmempia"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)