baron 28.11.2003 23:31:21 | |
---|
Hirveän monet ihmiset joutuvat tekemään duunia, josta eivät ole koskaan tykänneet. Vaikka ihminen pääsisikin duuniin, josta tykkää, niin vuosien/vuosikymmenien saatossa uutuuden viehätys menee, rutinoituu, leipiintyy. Joutuuko kukaan soittajaksi? Vai hakeudutaanko alalle? Sen mä ymmärrän, että tanssimuusikkokonkaria ottaa päähän työn lieveilmiöt, pitkät työajat (matkat on duunia) "omituisiin" aikoihin, surkeat liksat (vaikka mä sain nenilleni jossain aikaisemmissa threadissä, niin surkeat ne silti on) ja vähenevät keikat, niin sitä mä en ymmärrä, että ainakin jotkut kirjoittajat inhoavat soittamista?? Miten voi joutua soittajaksi, jos ei tykkää soittamisesta? Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
M-Juhana 29.11.2003 00:59:18 | |
---|
Miten voi joutua After sales Engineering:ksi jos ei halua ? Who the fuck is Mick Jagger... |
KoskPaavo 30.11.2003 11:35:22 | |
---|
Minä olin kuulemma 8-vuotiaana sanonut että alan ravintolamuusikoksi, ja näinhän kävi . Musiikin harrastamista 40 vuotta josta 27 ammattilaisena. Paras ammatti mulle, vaikka keikat onkin vähentyneet viime aikoina.Uskaltaisinpa jopa väittää että yleisesti ottaen muusikot ovat keskimääräistä fiksumpaa ja huumorintajuisempaa porukkaa. |
baron 30.11.2003 11:55:38 | |
---|
Uskaltaisinpa jopa väittää että yleisesti ottaen muusikot ovat keskimääräistä fiksumpaa ja huumorintajuisempaa porukkaa. En "tunne" muita kuin tämän palstan nimimerkit. Onko se edustava otos? Ikääntyminen on terveellistä (ainoa tapa pysyä hengissä!). |
KoskPaavo 30.11.2003 14:56:42 | |
---|
Niin, no joo,sanoisinko että ne fiksuimmat ja valveutuneimmat kirjoittavat tänne.(heh!) |
isojussi 01.12.2003 08:36:39 | |
---|
Miten voi joutua After sales Engineering:ksi jos ei halua ? Jos on alunperin lukenut tehtävänkuvauksen väärin. Eli, "Pahus, se olikin sales eikä ski!" Osta mut - ma olen kaupan! |
EO 01.12.2003 18:25:44 | |
---|
Kyllä mä olen onnellinen kun SAAN soittaa työkseni. |
isojussi 01.12.2003 22:26:27 | |
---|
Kyllä mä olen onnellinen kun SAAN soittaa työkseni. Sama täällä - varsinkin, kun kerkisin ensi olla 14 vuotta "oikeissa töissä", ennenkuin omasta tahdosta rupesin päätoimiseksi soittajaksi. Osta mut - ma olen kaupan! |
M-Juhana 02.12.2003 14:52:37 | |
---|
Jos on alunperin lukenut tehtävänkuvauksen väärin. Eli, "Pahus, se olikin sales eikä ski!" No Jussi, mut tuntien oon enempi sellanen aftershave ja shover tyyppi :) Who the fuck is Mick Jagger... |
isojussi 04.12.2003 11:59:54 | |
---|
No Jussi, mut tuntien oon enempi sellanen aftershave ja shover tyyppi :) Mutta et sentään After eight tai jopa nine.... Osta mut - ma olen kaupan! |