Aihe: Tanssipalstan "nettiketti" 1 | |
---|---|
![]() 11.01.2004 02:03:10 (muokattu 11.01.2004 03:24:26) | |
Mikä mä tulokkaana oon mitään kellekään neuvomaan, varsinkaan kun kukaan ei mun neuvojani kaipaa ja kaikilla on omat syynsä tänne kirjoittaa, mutta kuitenkin: 1. Tämän palstan kirjoittajien joukossa on huippuammattilaisia, joilla on tietoa/taitoa/kokemusta alasta niin paljon, että noviisin on nautinto lukea. 2. Kunnon keskustelu syntyy perustelluista erilaisista mielipiteistä. 3. Vittuiluun turvautuminen herättää epäilyn, että asialliset perustelut ovat puutteellisia. Samoin se herkästi vie keskustelun "off-topic" linjalle. Mua ei hirveästi kiinnnosta lukea, mitä mieltä yksi nimimerkki on toisen nimimerkin ammatista, soittotaidosta etc. enemmän mitä mieltä hänen mielipiteistään. 4. Mulle voi vapaasti vittuilla niin paljon kuin haluaa. Mä en - lopeta tänne kirjoittamista, vaikka joku niin toivoisikin - mä en vittuile takaisin eli seiftiä. Kaikki eivät ole niin paksunahkaisia; jotkut, kenties fiksutkin kirjoittajat voidaan karkoittaa. Elämä ei ole vain ruusuilla tanssimista. Se on myös sampanjaa ja kauniita naisia. | |
![]() 11.01.2004 09:30:31 | |
Mulle voi vapaasti vittuilla niin paljon kuin haluaa. Mä en - lopeta tänne kirjoittamista, vaikka joku niin toivoisikin - mä en vittuile takaisin eli seiftiä.. Miks kukaan toivoiskaan että lopettaisit tänne kirjoittelua? Pieni kuittailu on mun mielestä vaan mukavaa puolin ja toisin.. Eriasia jos se alkaa mennä henkilökohtaiseksi. Täällä tosiaankin pyörii niin paljon eri genrejen ihmisiä, että tietyntasoista vastakkainasettelua ja "cockfightingiä" on tottakai ilmassa... On tää nettimualima ihmeellistä.. Nimimerkit täällä keskustelee sormet vaahdossa. Se täällä on "paha" että yhtäkkiä voi olla tilanne, että esim 56-vuotias mies saattaa tapella hyvin vihaisena jotain 15-vuotiasta koululaista vastaan tietämättään... Kannattaa täällä varmasti aina pitää "suodatintaan" kovastikin päällä! Muusikoiden.net on kuitenkin mielestäni ylivoimaisesti paras (ainakin tällä kielellä) keskustelupalsta verkossa.. Täältä saa oikeesti sekä amatöörit että ammattilaiset hyödyllistä tietoakin kerättyä. Täällä kun pyörii eri musagenrejen edustajia... Ja tätä kautta on aika helppo tutustua uusiin tyyppeihin. Henkilökohtaisesti tää on rikastuttanut kyllä paljonkin.. Tullut tutustuttua henkilöihin, joita ei olis varmasti koskaan kohdannut tuolla oikeessa maailmassa-- ja huomaa että hengenheimolaisia on paljon tuolla jossain :) Noniin. Hyvää huomenta kaikki. Fuzzyn aamushow päättyy nyt. Lähden kantamaan kohta parkettia. Moro, hoho, höhö ja morjes! My name is Baron, Fuzzy Baron | |
![]() 11.01.2004 10:05:35 (muokattu 11.01.2004 10:18:28) | |
Pitää kompata Fuzzyä... Mä luulen että tässä on yksi jos toinenkin oppinut aika paljon. Samoin ainakin mä olen muuttanut mielipidettäni aika monesta jutusta kun on saanut taustainformaatiota jutuista, jotka ovat olleet vieraita. Prkl, eihän tässä enää voi katsoa edes TV:stä jotain tanssijuttua ajattelematta näitä konkareiden turinoita. Ystävällismielinen vithuilu on mun mielestä myös ok...eihän tätä muuten kestä, prkl! Mutta, mä ainakin yritän välttää oikeaa vittuilua ja henkilöön kohdistuvaa paskanjauhantaa. Tuo ikäjuttu on myös mun mielestä tän vahvuus. Lähinnä on ollut hienoa huomata, että sillä ei oikeastaan ole väliä. Hengenheimolaisia on löytynyt hyvinkin eri ikäisistä ja erilaiset taustat omaavista tyypeistä. Musiikki yhdistää. Ja kaikki muusikothan ovat kuitenkin enemmän tai vähemmän teinejä :) Mä olen myös vuosien varrella tutustunut moneen mahtavaan ja taitavaan muusikkoon mnetin puitteissa ja tämä on muuttanut juttuja niin ammatillisesti, kuin myös asennetasolla. My name is Baron, Notefix Baron | |
![]() 18.01.2004 23:59:41 | |
Puhutte vähän mutta asiaa. Meikäläinen kun on vielä aivan uusi näissä kehissä mutta kun kerran tulin, niin jäin "koukkuun" . Nimittäin täällä on ihan kiva lukea alan míesten kommentteja ja juttuja (osa tosi hauskojakin). Viime viikolla oli tuskaa, kun en päässyt ns läpi tänne sivuille, piti ottaa jo yhteyttä järjestelmän hoitajiinkin ja selvisi, että vika oli järjestelmässä, eikä meikäläisessä. Olo oli kuitenkin muutaman kerran, niinkuin osuuskaupan hoitajalla inventario aamuna. | |
![]() 19.01.2004 00:08:54 | |
Musiikki on vähän sama juttu kuin lätkän seuraaminen, itsellä on kokemusta molemmista. Niissä ei tunneta sukupolvieroja juuri lainkaan. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)