bebbe 06.01.2004 19:41:43 | |
---|
Nyt olisi tarjolla 3-4 keikkaa sisältävä "rundi" Austraalian kultarannikolle, siellä asuvien suomalaisten parissa. Itse emme pysty lähtemään, joten lupasin järjestäjille vähän infota asiasta. Keikat ovat huhtikuussa 2004 siellä järjestetään majoitus, kuljetukset (siis paikalliset.Matkakulut Austraaliaan hoitaa bändi/artisti itse), Pa-kamat yms järjestetään sieltä (pl. henkilökohtaiset instrumentit). Jos kiinnostaa, niin voit kysellä lisää: lsalmi45@hotmail.com. Terveisin Viihde-Oka (lainasin tätä bebben tunnusta, kiun en itse ole liittynyt tänne) |
Rantsu 06.01.2004 19:49:30 | |
---|
Matkakulut Austraaliaan hoitaa bändi/artisti itse) No helkutti. Nyt jos lähtisi ajelemaan, niin voisi olla jopa mahdollisuudet ehtiä ajoissa keikalle! |
Eddy 06.01.2004 19:50:11 | |
---|
"Matkakulut Australiaan hoitaa bändi/artisti itse" Onnea bändin etsintään!!! Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi. |
bebbe 06.01.2004 19:53:59 | |
---|
Just siks toi kaverin bändi ei lähtenytkään. Tosin jos on aikaa olla siellä paikan päällä useita viikkoja niin eiköhän se täydessä ylöspidossa tienata ne lentoliputkin. soittajat kun on tunnetusti tarkkoja miehiä, joten "fyffee" kertyy taskuihin, vai ooks mä ihan väärässä? |
JCM 06.01.2004 19:56:35 | |
---|
Matkakulut Austraaliaan hoitaa bändi/artisti itse) Jos kiinnostaa, niin voit kysellä lisää: lsalmi45@hotmail.com.
Nimim. Haetaan epätoivoista bändiä;?D Ei kai kukaan lähde muutamalle hullulle keikalle jos matkakulut täytyy itse kustantaa... Lienenkö väärässä? |
baron 06.01.2004 20:03:00 | |
---|
Hetkinen! Mun bändille on tarjottu Australiassa jotain "Tangomarkkinat" tyyppistä keikkaa samoihin aikoihin! Et kai ole viemässä mun keikkaa? Meillä on juuri rusketuksen otto solariumissa käynnissä, ettei Australian aurinko polta meitä. My name is Baron - James Baron |
Eddy 06.01.2004 20:05:03 | |
---|
Just siks toi kaverin bändi ei lähtenytkään. Tosin jos on aikaa olla siellä paikan päällä useita viikkoja niin eiköhän se täydessä ylöspidossa tienata ne lentoliputkin. soittajat kun on tunnetusti tarkkoja miehiä, joten "fyffee" kertyy taskuihin, vai ooks mä ihan väärässä? Kyllä siinä aika monta kengurupizzaa joutuu nielaisemaan että liput tulee tienattua.Kuuluuko ylöspitoon nuottiöljyt? Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi. |
Neljä Ruuvia 06.01.2004 20:06:47 | |
---|
Just siks toi kaverin bändi ei lähtenytkään. Tosin jos on aikaa olla siellä paikan päällä useita viikkoja niin eiköhän se täydessä ylöspidossa tienata ne lentoliputkin. soittajat kun on tunnetusti tarkkoja miehiä, joten "fyffee" kertyy taskuihin, vai ooks mä ihan väärässä? Miten tossa voi tienata??? Tsori ,mut nää ei oo musta vitsailun aihe. Onko tää totta vai huumoria? |
baron 06.01.2004 20:08:14 | |
---|
Miten tossa voi tienata??? Tsori ,mut nää ei oo musta vitsailun aihe. Onko tää totta vai huumoria? Mulle tuli ihan oikea keikkatarjous. En tiedä tuosta toisesta. My name is Baron - James Baron |
baron 06.01.2004 20:11:39 | |
---|
Mulle tuli ihan oikea keikkatarjous. En tiedä tuosta toisesta. Olemme pieni suomiseura Austraaliassa,ja etsimme bandia,Vuotuisille Tangomakkinoillemme,03.04.04.Gold Coast,Australia.Ottakaa yhteytta,kiitos. - - - - - Aika hirveää, jos tulee kilpailu tuosta keikasta eli kuka tekee halvimmalla. My name is Baron - James Baron |
Neljä Ruuvia 06.01.2004 20:14:47 | |
---|
Olemme pieni suomiseura Austraaliassa,ja etsimme bandia,Vuotuisille Tangomakkinoillemme,03.04.04.Gold Coast,Australia.Ottakaa yhteytta,kiitos. - - - - - Aika hirveää, jos tulee kilpailu tuosta keikasta eli kuka tekee halvimmalla. Oot tainnu hävitä jo ,tai sit joku kiusaa sua? |
WanhaWetäjä 06.01.2004 20:55:47 | |
---|
No helkutti. Nyt jos lähtisi ajelemaan, niin voisi olla jopa mahdollisuudet ehtiä ajoissa keikalle! Vois olla vaikeuksia saada matkakulut meneen verotuksessa läpi... |
baron 06.01.2004 20:57:05 (muokattu 06.01.2004 20:59:58) | |
---|
Oot tainnu hävitä jo ,tai sit joku kiusaa sua? Pirulauta, mä lupasin tehdä sen kaljapalkalla, mutta tekeekö joku sen vielä halvemmalla? (Jos tulee vielä tiukempi hintakilpailu, niin enpä annakaan yhteystietoja eteenpäin) My name is Baron - James Baron |
bebbe 06.01.2004 21:44:00 | |
---|
Sama keissi kyseessä. Siis ne on lähettänyt sitä kyselyä useale bändille. Uskoisin, että se joka sinne pystyy lähtemään, niin myös keikan saa. Minä eikä myöskään se bändi joka kyselyn sai ei olla lähdössä, joten hyvää matkaa, sille joka on lähdössä. Ihan vaan välitin tämän viestin, koska mulle tulee paljon keikkatar´jouksia, joita ei pystytä toteuttamaan. |
M.i.k.key 06.01.2004 21:46:35 | |
---|
mä voisin maksaa matkat ja vielä vaikka vähän lisää että pääsis soittamaan. humppa on kivaa. My name is Baron, M.i.k.key Baron |
bebbe 06.01.2004 21:51:46 | |
---|
Hei! hei! arvon herrat. Tää juttu on tosi, ihan niinkuin Baron mainitsi. Roktähti Juissi Läskinen olisi sinne lähtenyt yksin mutta jostakin syystä ne ei sitä sinne huolineet? Sääli! Mutta edustamani tanssibändi ei sinne voinut lähteä. Tästä keikasta muuten saisi parhaan jutun tonne pistokeikka keskusteluun. |
bebbe 06.01.2004 21:53:16 | |
---|
Hei! hei! arvon herrat. Tää juttu on tosi, ihan niinkuin Baron mainitsi. Roktähti Juissi Läskinen olisi sinne lähtenyt yksin mutta jostakin syystä ne ei sitä sinne huolineet? Sääli! Mutta edustamani tanssibändi ei sinne voinut lähteä. Tästä keikasta muuten saisi parhaan jutun tonne pistokeikka keskusteluun. Ja Baronille tiedoksi: ekassa viestissäni kerroin jo yhteystiedot sinne järjestäjälle. |
Neljä Ruuvia 06.01.2004 22:02:39 | |
---|
Pirulauta, mä lupasin tehdä sen kaljapalkalla, mutta tekeekö joku sen vielä halvemmalla? (Jos tulee vielä tiukempi hintakilpailu, niin enpä annakaan yhteystietoja eteenpäin) No niin Baron nyt alkaa sen päivänen löylytys! Perkele sä oot täällä mesonnu vähintään vuoden että sä kilpailet volumella ja että sun keikoissa on aina liksat kohdallaan. Kyllä mä sua aina komppaan kun koen että saat osakses väärää tuomiota mut mut.... Mitä sä niinku elvistelet kun keikka-autossakin on syytä pitää ikkunat tiukasti kiinni, ku äijän ajopäiväkirja on niin ohut ,että lentää sivut ulos ikkunasta. Kaikki sun puhees ammattilaisuudesta varisee niinkuin joulukuusen havut ,jo näin loppiaisena ! |
M.i.k.key 06.01.2004 22:09:08 | |
---|
Aika vaikee on uskoa että Austraaliaan asti lähtisi ihan omaan laskuun joukko ammattilaisia noin hyvän tahdon kulttuurilähettiläiksi paikallisille varjotangomarkkinoille...ei helevetti... Matkat ei nyt kuiteskaan mitään halpoja ole ja sotii muutenkin näitä kirjoittamattomia lakeja vastaan koko homma. Hintoja ei lähdetä polkemaan tai tehdä tommosta hyväntekeväisyyttä, muuten tehään näitä hommia loppuikä puoli-ilmaiseksi My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Martso 06.01.2004 22:11:33 | |
---|
Terve pitkästä aikaa! Ei tuommosta keikkaa voi ammatikseen tätä hommaa tekevä harkita! Paitsi ehkä, jos sen ottaa lomana. Mutta silloinkin menee liikaa työpäiviä. Jokanen tietää, mitä jo kahden-kolmen normikeikan menettäminen merkittee tilipussukassa. Meille tarjottiin noita afrikan risteilyjä (tiiätte varmasti mitä tarkoitan) reissuja p-rahalla, ylläpidolla ja matkat sisältyen. Siltikin päädyttiin (no ei aivan yksimielisesti) siihen ratkaisuun, että ei kannata. Kokemuksena saatta olla ihan mukava, mutta ei sitä keikkana voi pitää. |