baron 17.01.2004 01:44:24 (muokattu 17.01.2004 01:45:01) | |
---|
Olen tehnyt markkinatutkimusta ja sen perusteella päättänyt ottaa humppabändini ohjelmistoon Paranoidin. (Olin kuulevinani naurua? Hiljaa rivissä!) Ongelmana se, että kun tuo hevipuoli ei ole oikein handussa, olisiko jollain ehdotusta, mikä sille sopisi pariksi? (Lopettakaa jo se tirskuminen!) Elämä ei ole vain ruusuilla tanssimista. Se on myös sampanjaa ja kauniita naisia. |
U.Honey 17.01.2004 05:16:10 | |
---|
Joku nopeahko biittihän sen pitäisi olla. Tempon puolesta se menisi kyllä hyvin humppanakin, ja silloin pariksi sopisi esim. Karjalan Marjaana ;-) My name is Baron - U.Honey Baron |
Rantsu 17.01.2004 10:39:08 | |
---|
Mitens olisi tämä vanha polkka, jonka nimeä en muista, mutta melodia on samantapainen kuin Paranoidissa... yhdessä säkeistössä sanat menevät jotensakin näin: "Ievan suu oli vehnäsellä kun immeiset onnea toivotti. Piä oli märkänä jokkaisella ja viulu se vinku ja voivotti. Että ei tätä poikaa märkyys haittaa kun polkkaa tanssii laidasta laitaan. Salivila tuppu tippu täppy ja äppy tippu hiljalleen." Muistaako kukaan tällaista??? Suomi soittaa humppaa. |
Jussi Guitar 17.01.2004 11:31:56 | |
---|
Olen tehnyt markkinatutkimusta ja sen perusteella päättänyt ottaa humppabändini ohjelmistoon Paranoidin. (Olin kuulevinani naurua? Hiljaa rivissä!) Ongelmana se, että kun tuo hevipuoli ei ole oikein handussa, olisiko jollain ehdotusta, mikä sille sopisi pariksi? (Lopettakaa jo se tirskuminen!) Soittakkaa easy livin' ,,, se on kyllä suffle mutta se kyllä kelpaa lavoilla ihan kohtuu hyvin. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOA NIIN ETTÄ SE SWENGAA. |
bebbe 17.01.2004 11:42:12 | |
---|
No ilman muuta sliippareitten Väinö, on melkein yksyhteen paranoidin kanssa ja sitä tahkoo myös niinkin suuri legenda kuin Roktähti Juissi Läskinen. www.juissi.eu.tt Ja saat lisä infoa myös Osposen Ossista |
Rantsu 17.01.2004 12:00:48 | |
---|
Soittakkaa easy livin' ,,, Ei kun vetäkää Highway Star... pääset, paroni, soittamaan särö-Hammond -soolon! Suomi soittaa humppaa. |
Simplex 17.01.2004 12:27:29 | |
---|
Mitens olisi tämä vanha polkka, jonka nimeä en muista, mutta melodia on samantapainen kuin Paranoidissa... yhdessä säkeistössä sanat menevät jotensakin näin: "Ievan suu oli vehnäsellä kun immeiset onnea toivotti. Piä oli märkänä jokkaisella ja viulu se vinku ja voivotti. Että ei tätä poikaa märkyys haittaa kun polkkaa tanssii laidasta laitaan. Salivila tuppu tippu täppy ja äppy tippu hiljalleen." Muistaako kukaan tällaista??? Tottahan minä Jorma Ikävalkon muistan, loistavaa kamaa! Mulla on sitä cd:lle poltettuna reilu 20 biisiä, sillä on kiva kiusata työtovereita. I might as well go back over yonder... |
Simplex 17.01.2004 13:21:35 | |
---|
"Ievan suu oli vehnäsellä kun immeiset onnea toivotti. Piä oli märkänä jokkaisella ja viulu se vinku ja voivotti. Että ei tätä poikaa märkyys haittaa kun polkkaa tanssii laidasta laitaan. Salivila tuppu tippu täppy ja äppy tippu hiljalleen." "Muorille sanon jotta tukkee suusi en ruppee sun terveyttäs takkoomaa Terveenä peäset ku korjoot luusi ja määt siitä murjuus makkoomaa. Ei tätä poikoo hellyys haittaa ko akkoja huhkii laiasta laitaan. Salivili hipput tupput täppyt äppyt tipput hilijalleen" I might as well go back over yonder... |
Rantsu 17.01.2004 13:34:46 | |
---|
Mahtavaa! Mikä ton polkan nimi on? Suomi soittaa humppaa. |
Roku 17.01.2004 14:33:32 | |
---|
Mahtavaa! Mikä ton polkan nimi on? Eikös se ole Ievan polkka(Polokka)? ja tunnetaan myös Ellin polkkana Stay in tune..... |
baron 17.01.2004 17:18:04 (muokattu 17.01.2004 17:18:31) | |
---|
Eikös se ole Ievan polkka(Polokka)? ja tunnetaan myös Ellin polkkana Kiva! Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Meiltä on keikoilla toivottu sekä heviä, että polkkaa ja tässä ratkaisu. Hyvä yleisö: Seuraavaksi vähän rajumpaa musaa, Black Sabbathia ja vastaavaa kotimaista: Paranoid ja Ievan polokka. Elämä ei ole vain ruusuilla tanssimista. Se on myös sampanjaa ja kauniita naisia. |
Rantsu 17.01.2004 17:22:30 | |
---|
Hoidahan se Ievan polkka nyt ensin jostain, ja kuvittele siihen samantapainen sovitus kuin Paranoidissa. Biisithän ovat sen jälkeen kuin identtiset kaksoset! :) Suomi soittaa humppaa. |
baron 17.01.2004 17:28:24 | |
---|
Hoidahan se Ievan polkka nyt ensin jostain, ja kuvittele siihen samantapainen sovitus kuin Paranoidissa. Biisithän ovat sen jälkeen kuin identtiset kaksoset! :) Tässähän on haastetta. Yritetään! Elämä ei ole vain ruusuilla tanssimista. Se on myös sampanjaa ja kauniita naisia. |
KoskPaavo 17.01.2004 17:36:37 | |
---|
Eikös tuo Ievan Polkka ollut Arttu Suuntalan juttu. Hiski Salomaan Askon kolmirivinen olis kanssa hyvä pari tälle,. |
nikolai 17.01.2004 21:31:15 | |
---|
Asiaa voisi myös lähestyä sisältöä ajatellen, soittopuolen voi aina sovittaa tarpeen mukaan. Ainakin seuraavat kävis: -Sua lemmin (kuin järjetön mä oisin) -Mielitautirock -Mä tanssin hullunlailla -Hullu haitari -Hullaannuin Onhan näitä :) |
absqua 18.01.2004 11:08:45 (muokattu 18.01.2004 11:44:05) | |
---|
Paranoidille hyvä pari olisi Black Sabbathin "I don't know" tai "Bark at the moon". EDIT: typo Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
baron 18.01.2004 11:21:59 | |
---|
Patanoidille hyvä pari olisi Black Sabbathin "I don't know" tai "Bark at the moon". Kiitos Elämä ei ole vain ruusuilla tanssimista. Se on myös sampanjaa ja kauniita naisia. |
Roku 18.01.2004 11:27:33 | |
---|
P.S Paranoidin voi laulaa sanoituksella :Metsänpoika tahdon olla,sankar jylhän kuusiston..j.n.e a´la Floikkarien versio(Metsänpoika) Stay in tune..... |
isojussi 18.01.2004 13:20:58 | |
---|
Ei kun vetäkää Highway Star... pääset, paroni, soittamaan särö-Hammond -soolon! Tätä minäkin olisin ehdottanut. Osta mut - ma olen kaupan! |
Mesa/Boogie 19.01.2004 02:59:45 | |
---|
Smoke On The Water on aivan ehdoton... |