Jurveli 23.01.2004 21:30:09 | |
---|
Olen kuullut kaikenlaisista kömmähdyksistä keikoilta, mutta paras mitä olen kuullu on se, että bändin rumpalin setti pakeni alta tippui lavalta kun basarin etutallat eivät oikein pitäneet kutiansa. Näinollen setin sijaintikin oli liian lähellä lavan reunaa. No ei mitään palikat koottii kasaan ja biisiä jatkettiin siitä mihin jäätiin. Tämä ei ole mahdollista muutakuin pohjanmaalla ja tääkin tapaus oli edellisellä vuosituhannella tapahtunut. No se on sivuseikka. Nyt haluankin veljet kuulla pahimmista pahimmat käpät. Antaa tulla. |
Rantsu 23.01.2004 23:36:40 | |
---|
Samantapainen thread oli jokin aika sitten - "Orvoin olo keikalla" vai mikä se olikaan? Suomi soittaa humppaa. |
Mynthor 24.01.2004 01:46:31 | |
---|
Tanssikeikalla Jurvan Gasthausissa, vikalla setillä vuosia sitten. Soitin tanssilattialla(ei mahtunut lavalle), maksavan yleisön edustaja tuli naamalle, noin tuhat kertaa parin viimeisen setin aikana, sönkötti vihaisena jotain. Hihat (paidasta) paloi, potkaisin urpoa polveen, kaveri loihe lausumaan, " Just leikattu polvi!" Kaikenlaista... Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Tankoprinssi 25.01.2004 09:55:26 | |
---|
katos Jurvelikin on herännyt kirjoottelemaan näille sivuille. Älä sit kerro meidän yhteiskeikkojen "kömmähdykdistä". |
Kukko 25.02.2004 01:33:50 | |
---|
Ei perhana, pakko kertoa.Jantusen Eki haastatteli mua ja basistia ohjelmaansa(joku onnentunti tms. iskelmäradiossa)vuonna jotain.. No Ekihän kiinostuneena kyseli mun omista biiseistä ja miten niiden esitttämiseen suhtautuu yleisö ja miten itse. Mä en nuoren polven muusikkona tienny Ekin historiaa, ja mistä h***vetistä mä sitten keksinkään siihen hätään ;" No onhan omien biisien esittämisessä enemmän latausta kun jossain jätkänhumpassa..." Vähän mä katoi basistin outoa non-verbaliikkaa sen kummemmin ajattelematta, se kyllä ripitti mua myöhemmin. Eki tais kuitenkin ottaa sen ihan zoukkina, mutta ei se kyllä radiosta ulos tullu. Voi prkl.. "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
KoskPaavo 25.02.2004 06:57:59 | |
---|
Ihan oikein, on se Jantunen oikeastaan melko onneton määkijä. Soittaja selviää aina. |
baron 25.02.2004 08:46:17 | |
---|
Vappukeikalla alkoi kesken keikan yleinen rähinä, kapakka hajoitettiin. Tyttöystävä haukkui mut jälkeenpäin, että hän joutui olemaan piilossa/suojassa pöydän alla ja mä suojelin vain bassorumpua. Logiikkana tietysti se, että uusi bassorumpu maksaisi rahaa, mutta uuden tyttöystävän saattaisi (kenties?) saada ilmaiseksi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
Sandy 25.02.2004 11:41:53 | |
---|
Olen kuullut kaikenlaisista kömmähdyksistä keikoilta, Nyt haluankin veljet kuulla pahimmista pahimmat käpät. Antaa tulla. Käykö siskot kanssa?? Tulipa mieleeni tossa parin vuoden takaa keikka eteläsuomalaisessa pikkukaupungissa.. Olin tietoinen bändin rumpalin alkoholiongelmasta, enkä kovin iloinen asiasta, mutta yritin elää sen kanssa. Noh, keikka vedettiin, kyllähän se noin suurinpiirtein meni ok, mut sitten tuli bändiesittelyn paikka. Olin esittelyt muut jo poijaat ja sitten piti esitellä rumpali. "Ja rumpujen takana tänä iltana herra XX!", tää nousee seisomaan ja tarkoitus on lyödä komeesti peltiin, mutta lyökin ohi ja kaatuu settinsä päälle. Mua hävetti. Rumpali sai lähteä. Tän vois laittaa myös tohon toiseen threadiin, "miks tulee tanssibändistä kenkää".. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
pekkajau 25.02.2004 13:02:40 (muokattu 25.02.2004 14:03:39) | |
---|
Mulla oli sillon kesäautona Fiat 600:nen ja sillä oltiin menossa keikalle yhteen maalaispitäjään vuonna 1982 pohjois-savossa. Se oli jotain heinäkuuta ja tietysti sillä reissulla rupesi syyläri vuotamaan ja kusiaisen kone kävi kuumana. Puroista ja järvistä sai olla lappamassa vettä kaljapullolla syyläriin vähän väliä ja tietenkin oli helevetinmoinen kiire myös soittamaan. Siinä sattui sitten pitempi väli ettei näkynyt vettä missään ja joku jo ehdotti että kohta on kustava syyläriin. No sitten siinä tuli isompi talo vastaan joka näkyi kauempana mäellä. Minä sanoin jotta menen hakemaan talosta vettä. Muut jätkät (3kpl) sanoivat että jäävät siihen tielle pellonlaitaan kusitauolle ja tupakoimaan siksi aikaa. No talossa oli kotona ehtoisa emäntä joka antoi mielellään vettä "hiivattiin" ja lupasi lisävettä jossain saatanan AIV-kanisterissa antaa vielä evääksi. No just kun olin saanut kanisterin pantua koppiin niin siihen ajoi pihaan isäntä hankkija-hattu päässä Massey Fergusonilla ja noitui niin maan perkeleesti! Se sanoi että sen mansikkapellolla siinä tienvarressa oli ollut joitain pitkätukkasia roikaleita (3kpl) mansikkavarkaissa ja että se ei niitä niitä saatanoita kiinni saanut kun ne perkeleet loikki mehtään karkuun! Minä kiitin vedestä, läksin liukkaasti pihasta ja otin hengästyneet ja silminnähden järkyttyneet soittokaverini kyytiin noin kilometrin päästä ja matka jatkui...Ei ole pojat koskaan kertoneet mulle että oliko "senga senganat" edes hyvän makuisia! |
Kukko 26.02.2004 16:50:30 | |
---|
Käykö siskot kanssa?? Tulipa mieleeni tossa parin vuoden takaa keikka eteläsuomalaisessa pikkukaupungissa.. Olin tietoinen bändin rumpalin alkoholiongelmasta, enkä kovin iloinen asiasta, mutta yritin elää sen kanssa. Noh, keikka vedettiin, kyllähän se noin suurinpiirtein meni ok, mut sitten tuli bändiesittelyn paikka. Olin esittelyt muut jo poijaat ja sitten piti esitellä rumpali. "Ja rumpujen takana tänä iltana herra XX!", tää nousee seisomaan ja tarkoitus on lyödä komeesti peltiin, mutta lyökin ohi ja kaatuu settinsä päälle. Mua hävetti. Rumpali sai lähteä. Tän vois laittaa myös tohon toiseen threadiin, "miks tulee tanssibändistä kenkää".. Naurahdin tälle, plussaa "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |