Aihe: pieninä murusina?
1
perkeles
27.03.2004 15:25:23
montako keikkaa on ammattilaisella/harrastajalla takanaan? itse olen laskeskellut noin 900-1000.harrastuksena,vuodesta -87 alkaen.paras vuosi jossain 80-90-luvun taitteessa yli 90 vetoa.
vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri.
KoskPaavo
27.03.2004 15:58:16
Vuodesta 1977 n. 200 keikkaa/vuosi.Viimeiset pari vuotta suorastaan hiljaiseloa.
Soittaja selviää aina.
perkeles
27.03.2004 16:26:58
Vuodesta 1977 n. 200 keikkaa/vuosi.Viimeiset pari vuotta suorastaan hiljaiseloa.

elikkä "perunamuusikko"? siinä kerkiää huomata esim. ravintola-alan työaika joustot. vielä 80-luvulla lähes aina valomerkki tuli 01,30. nyt saa samalla hinnalla vääntää puoli neljään. karsii armotta puoliammattilaiset. ehkä on parempi kokopäivämuusikoille,mutta karsii rajusti alalle tulevaa nuorempaa sukupolvea.
Sertzo S
27.03.2004 16:40:00
Vuosi 1966, kun ensikeikka tuli tehtyä.
Keikojen kokonaislukumaarää en osaa arvioida, mutta paljon niitä on tehty.
Pändihommat olen lopettanut, mutta tänään teen synttärikeikan hanurilla. Kuinkahan mones se lienee...?
perkeles
27.03.2004 16:51:02
Vuosi 1966, kun ensikeikka tuli tehtyä.
Keikojen kokonaislukumaarää en osaa arvioida, mutta paljon niitä on tehty.
Pändihommat olen lopettanut, mutta tänään teen synttärikeikan hanurilla. Kuinkahan mones se lienee...?

onnea matkaan soita korkialta ja kovaa.
baron
27.03.2004 17:43:32 (muokattu 27.03.2004 17:46:21)

10 vuotta olen keikkaillut harrastelijana. Pyritty keikkaan kuukaudessa, mutta väkisin pyrkii tuppaantumaan enemmän.

Edit: Ei kellään olisi käyttöä vähän käytetylle rumpalille? Tänään sound checkeissä ystävällinen hovimestari tuli kysymään, että missäs tilassa herrat soittajat haluaisivat illastaa.

Onnettomuudeksemme hän kysyi rumpalilta, joka sanoi: Minä olen tilannut pöydän ja maksanut illalliskortin ja syön vaimoni kanssa salissa, muut soittajat eivät syö missään!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
perkeles
27.03.2004 18:02:09
10 vuotta olen keikkaillut harrastelijana. Pyritty keikkaan kuukaudessa, mutta väkisin pyrkii tuppaantumaan enemmän.

Edit: Ei kellään olisi käyttöä vähän käytetylle rumpalille? Tänään sound checkeissä ystävällinen hovimestari tuli kysymään, että missäs tilassa herrat soittajat haluaisivat illastaa.

Onnettomuudeksemme hän kysyi rumpalilta, joka sanoi: Minä olen tilannut pöydän ja maksanut illalliskortin ja syön vaimoni kanssa salissa, muut soittajat eivät syö missään!

pistäppä tuonne torille "TÄYTETTY RUMPALI"
Tankoprinssi
27.03.2004 18:10:44

Nyt pisti barooni pahan, hahhah kyllä käy rumpalia sääliksi ei varmaan selviä päänsilityksellä (ellei se tapahdu laudalla).

Tosin tiedän muutaman muunkin jotka ovat ostaneet lipun omalle keikalleen, vaan en kerro häveliäisyys syistä nimiä.
baron
27.03.2004 18:21:34 (muokattu 28.03.2004 04:50:11)

Nyt pisti barooni pahan, hahhah kyllä käy rumpalia sääliksi ei varmaan selviä päänsilityksellä (ellei se tapahdu laudalla).

Tosin tiedän muutaman muunkin jotka ovat ostaneet lipun omalle keikalleen, vaan en kerro häveliäisyys syistä nimiä.

Nälkäisillä soittajilla voi olla muutama sana rumpalille varattuna.

Edit: Keikalla tilanne korjaantui, kolmen ruokalajin illallinen kannettiin kabinettiín ruokajuomineen, diettitoiveet huomioonottaen.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
KoskPaavo
27.03.2004 18:26:07
"Perunamuusikko"-hyvä termi.
Täytin puoli vuosisataa tuossa pari vuotta sitten laivalla ja keittiöpäällikön kanssa alettiin laskemaan montako biisiä olen suunnilleen työkseni soittanut. Laskelman tulokseksi tuli hulppea luku- 240 000 biisiä.
Miettikääpä sitä.
Soittaja selviää aina.
perkeles
27.03.2004 20:42:15
täytyy nostaa tempoa että saa edes vähän kirittyä.
KoskPaavo
27.03.2004 21:24:13
Eiköhän tuo Sertzo vois laittaa eteen isommankin numeron.
Soittaja selviää aina.
KoskPaavo
27.03.2004 21:26:18
Hähää, Sertzosta tiedän tarinan; on soittanut keikalla Tallukassa 45 min pannumyssy päässä vedonlyönnin takia.
Siis voitti.
Soittaja selviää aina.
perkeles
27.03.2004 21:46:28
Hähää, Sertzosta tiedän tarinan; on soittanut keikalla Tallukassa 45 min pannumyssy päässä vedonlyönnin takia.
Siis voitti.

pörssi kohosi imagon kustannuksella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)