M.i.k.key 19.03.2004 14:03:07 | |
---|
Eli tuolla tangopalstalla Iines toivoi että soittajat soittaisivat tangoa tangoissa! Tästä tulee oitis mieleen kitaristien ja basistien hihnan pituus. Onko teillä soitin ns. jazzkorkeudessa vai uskottavammassa rockkorkeudessa. Mielestäni ehdottomasti mitä alempana sen parempi. Tämä taas ei välttämättä palvele iineksen toivetta tangoista, sillä oikea soittimen korkeus on mielestäni juuri tuolla kohtaa. Entäpä sitten kosketinsoittajat. Onko yleinen trendi että soittajat istuvat? Minun mielestäni ehdottomasti seistään vaikka tämä vaikeuttaa kylläkin ranteiden asentoa---> soittotekniikkaa sekä usein myös pedaalien polkemista. Näillä ei kuitenkaan ole merkitystä koska yksinkertaisesti se näyttää paremmalta! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Martso 19.03.2004 14:04:31 | |
---|
Mielestäni ehdottomasti mitä alempana sen parempi. Tämä taas ei välttämättä palvele iineksen toivetta tangoista, sillä oikea soittimen korkeus on mielestäni juuri tuolla kohtaa. Heh, paitti jos lasketaan tarpeeksi alas, niin että lepää siinä kielien yläpuolella :) |
hjukke 19.03.2004 14:06:11 | |
---|
Mulla on siltä väliltä, optimi siinä tangojen kohdalla tai hieman ylempänä, kunhan on hyvä soittaa. Alas ei mennä soiton kustannuksella. "- munakennot on huumorihommaa" |
M.i.k.key 19.03.2004 14:08:01 | |
---|
Mulla on siltä väliltä, optimi siinä tangojen kohdalla tai hieman ylempänä, kunhan on hyvä soittaa. Alas ei mennä soiton kustannuksella. Tuossa sun omassa kuvassa on hyvä korkeus. Liitto hyväksyy. Keep on rockin´ :) My name is Baron, M.i.k.key Baron |
baron 19.03.2004 14:10:09 | |
---|
Tuossa sun omassa kuvassa on hyvä korkeus. Liitto hyväksyy. Keep on rockin´ :) Joo, mutta haara-asennon pitää olla selvästi leveämpi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
M.i.k.key 19.03.2004 14:11:38 | |
---|
Joo, mutta haara-asennon pitää olla selvästi leveämpi. Joo, ja annetaan vielä ehdot tuosta t-paidan sanomasta... se ei oo rok. Off-topic. tiedetään että ollaan tanssipalstan alla, en tarkoita rock vaan rok My name is Baron, M.i.k.key Baron |
baron 19.03.2004 14:23:19 | |
---|
Joo, ja annetaan vielä ehdot tuosta t-paidan sanomasta... se ei oo rok. Off-topic. tiedetään että ollaan tanssipalstan alla, en tarkoita rock vaan rok Mutta Mikki, sulla on kyllä omassa kuvassa humppamuusikolle erittäin tyylikäs esiintymisasu. Siitä pisteitä! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
Sertzo S 19.03.2004 15:51:50 | |
---|
Basson hihnaremmi sellaisella säädöllä, että soittimen kaula on liki nännieni korkeudella. Aiemmin soitin siten, että hihna kulki haarojeni välistä ja asento oli kontrabassomaisen maskuliininen. Kopsasin soittoasennon eräältä polskimuusikolta, oli niin kaupallisen näköistä ja kundi soitti tosi hyvin. |
Guido 19.03.2004 18:53:59 | |
---|
Vyönsoljen tulee näkyä kitaran/basson ylä-, ei alapuolelta! Ammattiprofesionaalista! |
breppuli 20.03.2004 01:47:54 | |
---|
Kosketinsoittimista puheen ollen oikea korkeus määrittyy direktiivillä "pilli kuonon alla". "En voi muuta sanoa kuin että taikuri on itekin hämmästyny." |
brunorygseck 20.03.2004 02:54:53 | |
---|
Entäpä sitten kosketinsoittajat. Onko yleinen trendi että soittajat istuvat? Minun mielestäni ehdottomasti seistään vaikka tämä vaikeuttaa kylläkin ranteiden asentoa---> soittotekniikkaa sekä usein myös pedaalien polkemista. Näillä ei kuitenkaan ole merkitystä koska yksinkertaisesti se näyttää paremmalta! Ei tekniikalla niin väliä, mut jos soittaja on niin susiruma kuin minä, niin parempi istua, pää pysyy hyvin koulusta pöllityn nuottitelineen takana.. Jos ei olis piilossa, niin luultavasti kaikki alle 45v naiset juoksis hyvin nopeasti Taikakuun keikalle... Parempi housut paskassa kuin paskat housuissa |
U.Honey 20.03.2004 06:02:35 | |
---|
Aiemmin soitin siten, että hihna kulki haarojeni välistä ja asento oli kontrabassomaisen maskuliininen. Tuo on kyllä mielenkiintoinen tapa soittaa bassoa, mutta mitä tapahtuu jos lavan edessä hyppivät fanit haluavat niinsanotusti "ottaa s**hin" bassosoolon aikana? Children of Baron - kun vain paras on kyllin hyvää |
Sertzo S 20.03.2004 07:35:49 | |
---|
Tuo on kyllä mielenkiintoinen tapa soittaa bassoa, mutta mitä tapahtuu jos lavan edessä hyppivät fanit haluavat niinsanotusti "ottaa s**hin" bassosoolon aikana? Onhan ne aikoinaan ottaneetkin, mutta vasta keikan jälkeen. Ja kaikki ovat olleet naisia ;) |
WanhaWetäjä 20.03.2004 11:33:33 | |
---|
Mulla on siltä väliltä, optimi siinä tangojen kohdalla tai hieman ylempänä, kunhan on hyvä soittaa. Alas ei mennä soiton kustannuksella. Mä olen näitä "kitara suussa"-miehiä...ei vainkaan mutta aika ylhäällä olen tottunut soittaan molempia,sekä kitaraa että bassoa,se on ergonomisesti oikeampi soittotyyli,ainakin mun mielestä, kädet ovat miellyttävämässä asennossa! Vaan eihän se ole tietenkään kauheen näyttävää,mutta huttua kun pääosin veivataan,niin se ei liene pääasiakaan? Jos taas skitta/basso on liian alhaalla,otelaudan puoleinen käsi on aivan ihme venkurassa;-) |
M.i.k.key 20.03.2004 12:06:05 | |
---|
Vaan eihän se ole tietenkään kauheen näyttävää,mutta huttua kun pääosin veivataan,niin se ei liene pääasiakaan? Kyllä sillä on aina väliä! Laitetaan se kauluspaita ja seppälän takkikin aina viimesen päälle :) My name is Baron, M.i.k.key Baron |
hjukke 20.03.2004 12:09:36 | |
---|
Jos taas skitta/basso on liian alhaalla,otelaudan puoleinen käsi on aivan ihme venkurassa;-) Juurikin näin. Lisäksi liian alhaalla roikottamisesta tulee ällöttävä teinipunk+mtv-metalli -vaikutelma.
"- munakennot on huumorihommaa" |
Fuzzy Boner 20.03.2004 12:51:58 | |
---|
Pitäiskö vähän avautua... :) RIIPPUU MUSASTA. Rokkimenot kiipparistit seisaaltaan ja tommoset "hienostuneemmat + mis on akustinen pili meshissä" nii istualtaan. Basso ja Kitara tietty popparikorkeudella, ei mitään sikatemian pöpilä-linjaa tänään kehiin Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
Martso 20.03.2004 12:53:43 | |
---|
Pitäiskö vähän avautua... :) RIIPPUU MUSASTA. Rokkimenot kiipparistit seisaaltaan ja tommoset "hienostuneemmat + mis on akustinen pili meshissä" nii istualtaan. Basso ja Kitara tietty popparikorkeudella, ei mitään sikatemian pöpilä-linjaa tänään kehiin niin, mutta entäs ne tangat :) kaikkea sitä leivän eteen tekee |
Fuzzy Boner 20.03.2004 12:55:54 | |
---|
niin, mutta entäs ne tangat :) Niinkuin sanottu. Stringit käy jos mimmillä ei ole mörköä! Tangat... Hunks 4ever? jaa Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
Fuzzy Boner 20.03.2004 12:58:24 | |
---|
Tuo on kyllä mielenkiintoinen tapa soittaa bassoa, mutta mitä tapahtuu jos lavan edessä hyppivät fanit haluavat niinsanotusti "ottaa s**hin" bassosoolon aikana? Roikkurolandiki on kehitetty vain sen takia että kosketinpaskiainen sais lavan edessä olevilta paisteilta poskeenottoja Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |