Jonte 14.03.2004 18:41:35 | |
---|
Simo, Esa ja Yölintu, Kääriäinen, Ruuska, Larivaara. Eikö näistä pitäisi tulla jo aika hyvä sessio yleisön nautiskeltavaksi.. Onkohan kukaan muu sitä mieltä, että yllättäen homma tuntui melko väkinäiseltä. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
WanhaWetäjä 14.03.2004 21:31:05 | |
---|
Kyllähän tollasen musan tarjoaminen konsertissa on aina aika väkinäistä,ei vastaa ainakaan mun käsitystäni kuuntelumusasta...no sitä saa mitä tilaa,niinkun Yökköjen laulussakin sanotaan;-) |
Fred Riksberg 15.03.2004 08:14:59 | |
---|
No hitto kyllä tuntu . . . olis vaan nähny! |
Mase 15.03.2004 08:25:01 | |
---|
Kyllähän se aika väkinäiseltä tuntui, mutta eniten mulla otti korvaan ne Havukaisen Riitan spiikit. En ihan koko konserttia nähnyt, mutta kyllähän soittaa osaa ;) Vielä kun Simo SIlmu jättäisi tuota vibraa vähän vähemmälle, niin aina parempi ;) |
klunssila 16.03.2004 15:21:32 (muokattu 16.03.2004 15:23:05) | |
---|
Kyllähän se aika väkinäiseltä tuntui, mutta eniten mulla otti korvaan ne Havukaisen Riitan spiikit. En ihan koko konserttia nähnyt, mutta kyllähän soittaa osaa ;) Vielä kun Simo SIlmu jättäisi tuota vibraa vähän vähemmälle, niin aina parempi ;) mutta eniten mulla otti korvaan se Simo Silmun tamburiini. Ukolta pitäisi ottaa koko kilistin pois, vaikka väkisin. Simo "tyylitajuisesti" soittaa sitä joka biisin introon, sooloon ja outroon, NEROKASTA! Luulisi jonkun muun tajuavan orkesterissa asian päälle ja kertoisi siitä Simolle, mutta kun ei... Vielä kun Simo Silmu jättäisi tuota vibraa JA TAMBURIINIA vähän vähemmälle, niin aina parempi! EDIT: typo Usein tyhmästä päästä kärsii joku muu. |
KoskPaavo 16.03.2004 18:14:00 | |
---|
Silmun Simo kuuluu samaan kategoriaan kuin nää mylvintä- Kilkkiset ja Taivaanvuohi- Järvensivut. Soittaja selviää aina. |
Larry 17.03.2004 08:58:34 | |
---|
Silmun Simo kuuluu samaan kategoriaan kuin nää mylvintä- Kilkkiset ja Taivaanvuohi- Järvensivut. Amen ! Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
M.i.k.key 18.03.2004 03:15:26 | |
---|
Katsokaa palsta "Laulajat joille ei olisi mikkeyn mielestä pitänyt myydä mikrofonia" tai jotain sinne päin... :) My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Sepsu 18.03.2004 12:09:53 | |
---|
Vielä kun Simo Silmu jättäisi tuota vibraa JA TAMBURIINIA vähän vähemmälle, niin aina parempi! Myyvät kaupoissa vartavasten Solistitamburiineja. "Yksi isku sadasta osuu"-takuu voimassa vuoden, tai rahat takaisin.
|