Aihe: Juhannuksena keikalle?? 1 2 | |
---|---|
![]() 28.04.2004 16:05:14 | |
Terve, Ajattelin kysyä mitä mieltä yleisesti olette Juhannuskeikoista? Meille on tullut tällä viikolla 3 kyselyä Juhannushäistä, mutta siihen ei myydä keikkaa (ainoa vapaa viikonloppu toukokuusta elokuun lopulle). Millä hinnalle tekisitte Juhannushäät? Vai oletteko tekin pyhittäneet sen perheelle/tyttöystävälle? Minut saisi keikalle 300-400 eurolla puhtaana käteen (kirjekuorirahaa). Toiseksi: oletteko huomanneet, että hääparit olisivat valmiita maksamaan enemmän Juhannuksena kuin normilauantaisin? Minusta pientä korotusta on ollut huomattavissa, mutta tuo esittämäni 300-400 EUR/ukko ei kyllä vieläkään täyty. Usein tyhmästä päästä kärsii joku muu. | |
![]() 28.04.2004 16:11:07 | |
Eipä ole viikonloppua kummempi paitsi hinnaltaan, itse olen hinnoitellut juhannusaaton 300 euron arvoiseksi ja sillä olen sen sitten myynyt. | |
![]() 28.04.2004 16:11:07 | |
Terve, Ajattelin kysyä mitä mieltä yleisesti olette Juhannuskeikoista? Meille on tullut tällä viikolla 3 kyselyä Juhannushäistä, mutta siihen ei myydä keikkaa (ainoa vapaa viikonloppu toukokuusta elokuun lopulle). Millä hinnalle tekisitte Juhannushäät? Vai oletteko tekin pyhittäneet sen perheelle/tyttöystävälle? Minut saisi keikalle 300-400 eurolla puhtaana käteen (kirjekuorirahaa). Toiseksi: oletteko huomanneet, että hääparit olisivat valmiita maksamaan enemmän Juhannuksena kuin normilauantaisin? Minusta pientä korotusta on ollut huomattavissa, mutta tuo esittämäni 300-400 EUR/ukko ei kyllä vieläkään täyty. Vedän Kiisken saaren kupeseen kiinni ja vedän viinaa pannuun ja välillä vedän haitaria (ja jos tuuri käy, niin eukkoa). olen tarjonnut muutamaa jussihääkeikkaa tuohon hintaan, mutta ei ole ottanut kiinni, enkä oikein mielellään otakkaan sama on keikkatilanne meilläkin. Seuraava tauko on vain tuolla lokakuun puolella. Yhdelle ihan varmalle keikalle valehtelin, että ollaan kiinni. (olen soittanut samalle suvulle 3 eri keikkaa ja tyttö oli menossa naimisiin ja meidät pitää saada hinnalla millä hyvänsä....) Ollaan amatöörejä ihan tosissaan nautitaan siitä ja pidetään jussi vapaana. Ammattilaiset on sitä varten että ne hoitaa juhannuskeikat ;) Mika | |
![]() 28.04.2004 16:17:05 (muokattu 28.04.2004 16:17:26) | |
Vedän Kiisken saaren kupeseen kiinni ja vedän viinaa pannuun ja välillä vedän haitaria (ja jos tuuri käy, niin eukkoa). Vedätkö omaa vai vierasta... haitaria? Ollaan amatöörejä ihan tosissaan nautitaan siitä ja pidetään jussi vapaana. Ammattilaiset on sitä varten että ne hoitaa juhannuskeikat ;) Mika Juuri niin, tässä on muuten hyvä pointti tuohon "amatööri vs. ammattilainen" topiciin. Amatööri voi itse päättää tekeekö keikan vai ei. Ammattilaisen on pakko lähteä keikalle myös juhannuksena, jos meinaa vielä keikkoja tehdä tulevaisuudessakin. Usein tyhmästä päästä kärsii joku muu. | |
![]() 28.04.2004 16:37:53 | |
Juuri niin, tässä on muuten hyvä pointti tuohon "amatööri vs. ammattilainen" topiciin. Amatööri voi itse päättää tekeekö keikan vai ei. Ammattilaisen on pakko lähteä keikalle myös juhannuksena, jos meinaa vielä keikkoja tehdä tulevaisuudessakin. Mä kyllä lähtisin, mutta "tottelematon" muu bändi jäisi tulematta. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy | |
![]() 28.04.2004 17:06:20 | |
Juuri niin, tässä on muuten hyvä pointti tuohon "amatööri vs. ammattilainen" topiciin. Amatööri voi itse päättää tekeekö keikan vai ei. Ammattilaisen on pakko lähteä keikalle myös juhannuksena, jos meinaa vielä keikkoja tehdä tulevaisuudessakin. Kyllä ne ammattilaiset päättävät keskenään tehdäänkö tämän vuoden juhannuksena keikkaa vai ei ja vielä mihin hintaan. | |
![]() 28.04.2004 21:33:25 | |
Vapaa on tänä vuonna. Jos tulee tarpeeksi hyvä tarjous niin kyllä lähden. Joskus ollut tosi hyvä tuuri ettei ole tarvinnut mökiltä ajaa kuin jokunen tunti keikalle. Keikan jälkeen vielä takaisin mökin rauhaan. | |
![]() 28.04.2004 22:36:56 | |
Ammattilaiset on sitä varten että ne hoitaa juhannuskeikat ;) Mä taidan olla sit tosi pro! ;) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) | |
![]() 28.04.2004 22:40:24 | |
Mä tän päivän treeneissä haukuin mun bändin, että ne ei oo mitään kunnon muusikkoja, jos ne pistää jonkun muun juhannuskeikan edelle. Käänsivät kelkkansa. Nyt ei puutu kuin keikka. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy | |
![]() 29.04.2004 00:35:52 (muokattu 29.04.2004 00:36:30) | |
Mä tän päivän treeneissä haukuin mun bändin, että ne ei oo mitään kunnon muusikkoja, jos ne pistää jonkun muun juhannuskeikan edelle. Käänsivät kelkkansa. Nyt ei puutu kuin keikka. Ennen muusikon "tilipäiviä"oli juhannus ja uusvuosi,vaan ei taida enää tuplaliksa pölähtää,joten mä olisin kyllä paljon mieluummin mökillä kun keikalla,jos olis vaan mahdollista,valitettavasti tää juhannus menee keikalla! Huomattavasti kivempaa ois istua mökkikalliolla ja kattella naapurin perinteistä kokkoa ja ottaa vähän viskiä ! Mä en ymmärrä tota pointtia miksi pitäs päästä juuri juhannuksena keikalle?Umpikännisiä turakaisia viihdyttään?Sillon niitä on myös lavoilla paljon ! | |
![]() 29.04.2004 00:40:27 | |
Aivan sama, ei tässä duunissa muutkaan normi-ihmisten pyhät eroa mistään (paitti liikkuminen on hankalampaa). Mulla nyt menee ihan kivasti samaan putkeen muun soittoduunin jatkoksi noi aatto ja päivä. -Sitte voiki lähteä kotosalla pohjosessa. ...kerran meinas olla, mutta... | |
![]() 29.04.2004 07:15:50 (muokattu 29.04.2004 07:20:36) | |
Mä en ymmärrä tota pointtia miksi pitäs päästä juuri juhannuksena keikalle?Umpikännisiä turakaisia viihdyttään?Sillon niitä on myös lavoilla paljon ! Siksi, että se mun mielestäni olisi kiva tapa viettää juhannusta. Edit: Mulla on nyt keikat vappuaattona ja vappupäivänä. En usko, että on "krapulan" riskiä. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy | |
![]() 29.04.2004 08:59:11 | |
Siksi, että se mun mielestäni olisi kiva tapa viettää juhannusta.. Vähän samoilla linjoilla olen ja Jussina siis keikalla. Tässä iässä ei jussilla ole enää samanlaista merkitystä kuin nuorempana. Viikonloppu muiden joukossa. Sama pätee vappuun ja uuteenvuoteen. Lapsiperheessä joulu on oikeastaan ainoa juhla, jolloin en lähtisi keikalle mistään hinnasta. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. | |
![]() 29.04.2004 09:04:06 | |
Kahdentoista vuoden aikana en ole vetänyt ainuttakaan juhannuskeikkaa enkä aio vetää vastaisuudessakaan. Amatööriydestä on joskus suurta etua. Muutoinkin olemme rauhoittaneet kesäaikaa aiempiin vuosiin nähden. Yksi keikka saatiin aivan vanhempieni saarimökin läheltä. Vietellään bändinä koko viikonloppu mökillä ja käydään siinä vain välillä huitaisemassa hääkeikka. Rumpalin älä-laske-paljonko-kulutan-jenkkivene irti laiturista ja 5min keikkapaikan laituriin. Sanoisinko: Aika JEEESSS! Hiukan meni leuhkimiseksi, mutta tekee joskus sekin ihan hyvää. Tosiasiassa, jos tekisin päätyönäni keikkailua, tottakai juhannuksena kannattais lähteä duuniin. Tyhjän saa pyytämättäkin | |
![]() 29.04.2004 09:18:04 | |
Muutoinkin olemme rauhoittaneet kesäaikaa aiempiin vuosiin nähden. Yksi keikka saatiin aivan vanhempieni saarimökin läheltä. Vietellään bändinä koko viikonloppu mökillä ja käydään siinä vain välillä huitaisemassa hääkeikka. Rumpalin älä-laske-paljonko-kulutan-jenkkivene irti laiturista ja 5min keikkapaikan laituriin. Sanoisinko: Aika JEEESSS. Onhan noita kesäksi tullut keikkoja myytyä. Yksi etukäteen asialliselta vaikuttava keikka on saaressa meilläkin Suokissa nimittäin. Tulen omalla veneellä (ei tarvi edes laskea paljonko syö, kun ei tunnu missään) Suomenlinnaan jossa lyömäsoitintaiteilijamme asuu. Oli suunnitelmissa viettää vähän vapaa-aikaa keikan ja muun viikonlopun välisenä aikana. Harmittavan vähän suokin keikkoja ensi kesänä. Niihin, kun pääsee veneellä. Joskus on tullut tultua palaceenkin veneellä... Mika | |
![]() 29.04.2004 11:06:32 | |
Oon baronin kanssa samoilla linjoilla että juhannuksena on kiva vetää keikkaa. Itse asiassa silloin juhannuslauantaina onkin hääkeikka, jonne mennään soittamaan varsin mielellään, koska meidän bändillä on aina ihan hemmetin hauskaa hääkeikoilla! Mieluummin senkin lauantain viettää musisoiden mitä örveltäen jossain liian kosteissa mökkihipoissa. Rahaa tulee noin 110e/lärvi... Tuo 300-400 euroa/lärvi kuulostaa kyllä aika paljolta, enkä usko että ainakaan täällä pohjanmaalla kukaan niin paljoa rupeais maksamaan, ainakaan jos on tällainen 6 hengen bändin niinku meillä. | |
![]() 29.04.2004 11:14:07 | |
Siksi, että se mun mielestäni olisi kiva tapa viettää juhannusta. Edit: Mulla on nyt keikat vappuaattona ja vappupäivänä. En usko, että on "krapulan" riskiä. No ton pointin ymmärrän että jos on ite keikalla niin ei ole sitten sitä kauheaa kankkusta juhlapyhinä,varsinkin uutenavuotena on aina yhtä kiva kilauttaa kavereille jotka ovat "turakaisia"ja vähän kuittailla kun ne aina kehuu kuinka kiva on lähtee aattona kaupungille ja vetää perseet !Usein ovat olleet hiljaista poikaa sitten seuraavana päivänä,että taatusti omat hyvät puolensa uusvuosi/vappu/juhannusaattokeikkailulla kyllä on. Mutta toi juhannus on vaan ollut mulle sellanen spesiaalijuttu,perinteisesti olen ollut mökillä aina kun olen voinut,eli vähän muuntaen:ei hyväkään juhannuskeikka mökillä oloa voita,ainakaan kovin helposti! | |
![]() 29.04.2004 11:31:30 | |
Rahaa tulee noin 110e/lärvi... Tuo 300-400 euroa/lärvi kuulostaa kyllä aika paljolta, enkä usko että ainakaan täällä pohjanmaalla kukaan niin paljoa rupeais maksamaan, ainakaan jos on tällainen 6 hengen bändin niinku meillä. Ei pidä paikkaansa, 660EURoa sekstetti, ei helkutti! Meillä oli varmat kaupat normaalista heinäkuun lauantaista häät 800 EUR kvartetille, mutta toimisto halusi roikottaa meitä etelän lavoille. Häissä on paljon tekemistä, pitkä päivä ym. ym. mitä täällä on moneen kertaan esille tuotu. Aina kyselijät ovat taivastelleet hintaa, että kun se ja sekin tekee niin halvalla. Kun vastaa vain kohteliaasti, että me ei tehdä, laatu maksaa, niin aina on kaupat tulleet. Humppaa tai soita humppaa | |
![]() 29.04.2004 12:01:06 | |
Ei hyväkään juhannuskeikka mökillä oloa voita,ainakaan kovin helposti! Aivan totta! Nyt alkaa vaan oleen tottunu jo siihen, että kaikki juhannukset, uudet vuodet, pääsiäiset ym. tulee oltua töissä ja sukulaismiehet soittelee mökiltä Inarilta ja keljuilee minkä kerkeää :p No kuhan loma heinäkuussa koittaa, niin minua ei sieltä piä pois mikään, ei nainenkaan :) ...kerran meinas olla, mutta ei sitte ollukkaan... | |
![]() 29.04.2004 12:15:41 (muokattu 29.04.2004 12:16:05) | |
"Vedän Kiisken saaren kupeseen kiinni ja vedän viinaa pannuun ja välillä vedän haitaria (ja jos tuuri käy, niin eukkoa)." Samanmoisia ajatuksia, mutta en vielä tiedä, jos tuuri käy niin kenen eukkoa ;) | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)