volvo740 27.04.2004 17:33:32 | |
---|
Muutaman kappaleen kuultuani en voi muuta kuin todeta että kyllä on väkisin väännettyä s **taa. Oisko niin että kun isosisko on levyttänyt niin minäki? :) Lada ei toimi koskaan kunnolla muttei koskaan niin huonosti ettei sillä pääsisi. |
M.i.k.key 27.04.2004 17:36:35 | |
---|
No huh, tulivuori sisälläin... 16-v. Kyllä tää pikkusisko on nätimpi. My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
PasiB 27.04.2004 19:14:02 | |
---|
Muutaman kappaleen kuultuani en voi muuta kuin todeta että kyllä on väkisin väännettyä s **taa. Oisko niin että kun isosisko on levyttänyt niin minäki? :) No näin se varmaan menee. Ei se isosiskokaan kovin mullistavaa musiikkia tee, mutta kaikelle on oma paikkansa ja kuulijakuntansa , niin myös näille siskoksille. Kitarassa on liikaa kieliä |
jeppeq 27.04.2004 19:44:01 | |
---|
kovasti korvaan kuullosti tuo Annelin laulusoundi, että sitä on vallan autotunella rakenneltu kuosiin, annella sentään on ihan kiva tumma ääni niin nuoreksi likaksi. Biisit nyt on tommosta soopaa, mitä nykyiskelmät muutenkin. |
agentti 27.04.2004 23:36:43 | |
---|
Hyvännäkösii ne on molemmat. Kaikua, Kaihoa, Kompuraa ja Kireitä Kieliä |
Sertzo S 28.04.2004 08:51:00 | |
---|
No näin se varmaan menee. Ei se isosiskokaan kovin mullistavaa musiikkia tee, mutta kaikelle on oma paikkansa ja kuulijakuntansa , niin myös näille siskoksille. Kyllä kansa tietää ja näyttää kenestä pitää. Biiseissä toki olisi kyllä vielä "korjaamista", mutta kyllä nämä siskokset iskelmägenressään hommansa hoitavat |
v_m_kangas 28.04.2004 08:55:58 | |
---|
Entäpä sitten Annen uusi levy? Onpa kyllä todella halvalla tuotetun kuulloista. Luulisi Annella olevan jo sen verran nimeä ja levynmyynti taattua, että olisi ollut vara tehdä parempia biisejä ja taustat jollain muulla kuin Casion urkupelillä. Mutta aivan hyvännäköistä musiikkia kyllä :) Humppaa tai soita |
Sandy 01.05.2004 14:24:55 | |
---|
Olin katsomassa isosisko-Mattilan keikkaa ja nuorempi painos oli myös messissä... Lauloivat muutaman biisin yhdessä, uniksessa. En nähnyt siinä oikein mitään järkeä, kaks samannäköistä -ja äänistä (-ja melkein nimistä) tyttöä laulaa samaa biisisä samasta äänestä?! Olis nyt ees jonkun stemman pöläyttäny.. Muuten ei oo pahaa sanottavaa! Niin, ja kerran isosisko mainosti jossain lehtijutussa, että tykkäävät esittää pikkusiskon kanssa "Laila ja Brita Kinnusen" kappaleita.. Prkl! Saattoihan se olla myös toimittajan moka, toivotaan niin ainakin. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
U.Honey 01.05.2004 14:31:49 | |
---|
Niin, ja kerran isosisko mainosti jossain lehtijutussa, että tykkäävät esittää pikkusiskon kanssa "Laila ja Brita Kinnusen" kappaleita.. Prkl! Saattoihan se olla myös toimittajan moka, toivotaan niin ainakin. Mikäs Lailassa ja Britassa nyt niin on vikana? My name is Baron, U.Honey Baron. |
Sandy 01.05.2004 14:34:56 | |
---|
Mikäs Lailassa ja Britassa nyt niin on vikana? Ei mikään.. Mutta kun Brita ei ole Kinnunen.. Lailan siskon nimi on Ritva, tietty! Brita oli taas Koivunen.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
U.Honey 01.05.2004 14:55:22 (muokattu 01.05.2004 14:55:33) | |
---|
Pitäisköhän meidän vapun kunniaksi lähteä tanssimaan parit foxit kimpassa :-) My name is Baron, U.Honey Baron. |
Sandy 01.05.2004 14:58:08 | |
---|
Pitäisköhän meidän vapun kunniaksi lähteä tanssimaan parit foxit kimpassa :-) Hmm... sä voit tanssia, mä "joudun" laulaa. Tervetuloa keikalle iloiseen Itä-Suomeen! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Sandy 01.05.2004 15:02:20 | |
---|
Sitä paitsi, mun on parempi olla sekaantumatta tohon COB:n porukkaan ettei tuu lisää yllätyksiä! ;) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
U.Honey 01.05.2004 15:06:55 | |
---|
Tervetuloa keikalle iloiseen Itä-Suomeen! Kävin jo käynnistämässä auton. Mkäs se osoite olikaan? My name is Baron, U.Honey Baron. |
Sandy 01.05.2004 15:07:48 | |
---|
Kävin jo käynnistämässä auton. Mkäs se osoite olikaan? Kouvola, Kymenhovi. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
R.W. Piuha 01.05.2004 15:46:45 | |
---|
Kouvola, Kymenhovi. No ei me sullakaan hyvin! |
Sandy 02.05.2004 19:26:31 | |
---|
No ei me sullakaan hyvin! No mikäs tuossa(kin) paikassa on vikana? Mun mielestä ihan normi tanssiravintola, mukava henkilökunta ja paljo tanssijoita! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
baron 02.05.2004 20:14:02 | |
---|
No mikäs tuossa(kin) paikassa on vikana? Mun mielestä ihan normi tanssiravintola, mukava henkilökunta ja paljo tanssijoita! Ihan kiva paikka mun mielestä, ei muuta vikaa kuin liian kaukana. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Sandy 02.05.2004 20:15:37 | |
---|
Ihan kiva paikka mun mielestä, ei muuta vikaa kuin liian kaukana. Mun mielestä taas ihanan lähellä! Meillähän on mielipide-eroja, tästä saattaa syntyä jotain hedelmällistä.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
baron 02.05.2004 20:41:22 | |
---|
Mun mielestä taas ihanan lähellä! Meillähän on mielipide-eroja, tästä saattaa syntyä jotain hedelmällistä.. No joo, jos mä tilaajalle sanon, että hän on kaukana, niin aina väittää, että hän on lähellä, minä taas kaukana. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |