Sandy 25.04.2004 19:03:31 | |
---|
Aloitetaanpa pitkästä aikaa joku uusi thread tänne.. (jo oli aikakin!) Kuinka moni hutunveivaaja aikoo viettää vapun keikkailemalla? Onkohan riehakas meininki? Itsellä kuluu tuo siunattu juhla keikoilla, onneks! Toivottavasti ehdin lauantaiaamuna kuitenkin Ullanlinnanmäelle piknikille ja skumppaa nauttimaan.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Fuzzy Boner 25.04.2004 19:04:30 | |
---|
Aloitetaanpa pitkästä aikaa joku uusi thread tänne.. (jo oli aikakin!) Kuinka moni hutunveivaaja aikoo viettää vapun keikkailemalla? Onkohan riehakas meininki? Itsellä kuluu tuo siunattu juhla keikoilla, onneks! Toivottavasti ehdin lauantaiaamuna kuitenkin Ullanlinnanmäelle piknikille ja skumppaa nauttimaan.. Olen juu töissä vapun. |
Tankoprinssi 25.04.2004 19:11:09 | |
---|
Kyllä simat nautitaan keikalla, eli Valpurina sekä rokkikeikka että ´"huttukeikka" ja sunnuntaina 2.5. suunnataan Ruotsin kiertueelle viikoksi. Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Have 25.04.2004 20:31:25 | |
---|
Aattokeikka Länsi-Suomen satamakaupungissa ravintolassa, missä poket pitää luotiliivejä . . . .taidan jättää teekkarilakin himaan. |
baron 25.04.2004 21:15:35 (muokattu 25.04.2004 21:16:34) | |
---|
Aattokeikka Länsi-Suomen satamakaupungissa ravintolassa, missä poket pitää luotiliivejä . . . .taidan jättää teekkarilakin himaan. Vappupäivänä hääkeikka, sotkee hiukan Ullanlinnan sampanja-aamiaista ja lisää-sampanjaa vappulounasta. (Edit: Saattaa hääyleisö olla poikkeavan "vauhdissa"?) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Tankoprinssi 25.04.2004 21:19:30 | |
---|
Vappupäivänä hääkeikka, sotkee hiukan Ullanlinnan sampanja-aamiaista ja lisää-sampanjaa vappulounasta. (Edit: Saattaa hääyleisö olla poikkeavan "vauhdissa"?) No varmasti! Eipä oo tullut vielä itselle vappupäivänä hääkeikkaa. Ei muuta kuin "silliä kullekin". Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Fuzzy Boner 25.04.2004 22:18:55 | |
---|
No varmasti! Eipä oo tullut vielä itselle vappupäivänä hääkeikkaa. Ei muuta kuin "silliä kullekin". Joo ja syödään mustunutta kanaa ja eristettyä käsinahkaa. Mä meen ulkomaille vappupäivänä yhtä kylpyhuaneen laatotusta vääntää |
baron 25.04.2004 22:22:01 | |
---|
Joo ja syödään mustunutta kanaa ja eristettyä käsinahkaa. Mä meen ulkomaille vappupäivänä yhtä kylpyhuaneen laatotusta vääntää Mutta kun mun kantapubin kauden viimeinen karaokeilta on just vappuna ja itse joudun smokki päällä jotain flyygeliä soittamaan sen sijaan, että saisi retkut päällä laulaa Kotkan ruusua. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Pula-Aho 25.04.2004 23:36:00 (muokattu 25.04.2004 23:36:25) | |
---|
Kuinka moni hutunveivaaja aikoo viettää vapun keikkailemalla? Onkohan riehakas meininki? Itsellä kuluu tuo siunattu juhla keikoilla, onneks! Toivottavasti ehdin lauantaiaamuna kuitenkin Ullanlinnanmäelle piknikille ja skumppaa nauttimaan.. Aatona kotosalla. Rauhallisesti perheen ja parin kaverin kera. Savusaunan lämmitän. Vähän olutta ja makkaraa. Grillikota on ollut tapana lakittaa jossain vaiheessa. Vappupäivänä sitten iltapäiväkeikka. Ilman yo-lakkia. On sen verran elämää nähnyt, ettei enää kehtaa päässä pitää. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
baron 25.04.2004 23:47:29 (muokattu 25.04.2004 23:48:44) | |
---|
Mä oon kertonut tän jossain aikaisemmin, mutta pari vuotta sitten mulla oli vappuaattokeikka ja alettiin (humppabändi?) soittaa vähän heviä ja nuoriso villiintyi ja hajoitti kapakan ja tyttöystävä, joka kerrankin oli keikalla mukana, piileskeli mellakkaa pöydän alla ja haukkui jälkeenpäin, että mä suojelin vain bassorumpua enkä häntä. Yritin selittää, että uusi bassorumpu maksaa rahaa, mutta uusia tyttöystäviä saa ilmaiseksi, mutta ei oikein mennyt läpi. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
isojussi 25.04.2004 23:56:13 | |
---|
Vappu, sitä seuraava viikonloppu ja Juhannus on auki. Seuraava vapaa lauantai onkin sitten Elokuun lopussa, joten ei oo yhtään huono omatunto olla vappuna mukuloitten revittävänä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
M.i.k.key 26.04.2004 11:26:54 | |
---|
Kuinka moni hutunveivaaja aikoo viettää vapun keikkailemalla? Onkohan riehakas meininki? Keikalla? Kyllä Huttua? Ei Meininki on taatusti riehakas. Ei tuo ole mulle niin suuri juhla että pitäisi pyhittää bailaamiselle. My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
vanhami 26.04.2004 12:49:54 (muokattu 26.04.2004 12:53:03) | |
---|
Olis ollu tarjolla vappuaatolle verollinen keikka minimiliksalla, olisin ehkä tarrannut mutta kitaristi oli häämatkalla ja rumpalikin aikoi vetää mielluummin nupin turraksi kuin lähtä katsomaan kun amatöörit ryyppää, joten päätin tehdä saman ratkaisun ja tarjosin eioota. Parit bileet hätäseen stadissa ja sitten vossikalla puoliltaöin nukkumaan, että jaksaa aamulla alkaa vääntämään venettä kasaan. Silliaamiainen ullallinnassa ei oikein koskaan ole sytyttänyt. Ai vappulakki päähänkö heh heh heh eipä ole tullut hankittua vaikka kuinka opo painosti lukioon, menin amitsuun (ja ylpeä siitä). ;) Mika |
Sertzo S 26.04.2004 16:38:30 | |
---|
Sertzo-setä ei muistakkaan, milloin olisi ollut työläisten juhlapäivän iltana keikalla... dementtiaa?? Serzo-setä painuu mökille kuuntelemaan kevään ääniä, juo viinaa, saunoo ja jne. Käykö kateeksi? Ei kannata kadehtia, Sertzo-setä on kuitenkin köyhä. |
JK 26.04.2004 19:33:54 | |
---|
Keikkatauko päättyy 15.05 joten Vappu menee mukavasti kotioloissa, rauhallisesti omassa porukassa... Eikä todellakaan ole mitään "hinkua" Ullanlinnamäelle. Hyvää ruokaa, hiukan juomaa ja hyvää seuraa.. "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
baron 26.04.2004 20:26:53 | |
---|
Kävin kaljalla kantapaikassani, jonne on tarkoitus mennä vappuaattoa viettämään. Kuulin, että sinne ei ollut varattu mitään musaa aattoillaksi. Kerroin paikan cheefille, että kukaan ei pysty vappuaattona elysettä juomaan ilman, että menisi väärään kurkkuun, jollei paikalla ole kunnon musaa ja sain puhuttua itselleni soolokeikan. Nyt idea pitäisi myydä vielä tyttöystävälleni, jonka kanssa lupasin olla aattoillan, kun vappupäivänä on hääkeikka. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
timwee 26.04.2004 20:30:16 | |
---|
Keikalla ollaan.Pohjanmaa kutsuu. Ei tuo ole minulle kauhean tärkeä juhla. Toki perheen kanssa olisi mukava viettää aikaa, mutta keikat täytyy hoitaa |
kuunsirppi 27.04.2004 07:27:17 | |
---|
Keikalla ollaan mekin. Onneks vaan parin tunnin juttu. Sen jälkeen lavalle saapuu Jani Jalkanen (Kari Tapion pojan eka soolokeikka) ja vikaks tulee Ile ja Kaija. Vappupäivänä viis toivekappaletta duokeikkana kiipparistin kanssa toriyleisölle :o) ja sitten jonnekin syömään. Tänään veteraanipäivän juhlassa keikka Upinniemen varuskunnassa |
isojussi 27.04.2004 12:06:35 | |
---|
...Ei kannata kadehtia, Sertzo-setä on kuitenkin köyhä. En kadehdi, vaan arvostan. Vuosi sitten minäkin valitsin rahan ja pääkopan välillä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Jonte 29.04.2004 22:56:33 | |
---|
Aloitetaanpa pitkästä aikaa joku uusi thread tänne.. (jo oli aikakin!) Kuinka moni hutunveivaaja aikoo viettää vapun keikkailemalla? Onkohan riehakas meininki? Itsellä kuluu tuo siunattu juhla keikoilla, onneks! Toivottavasti ehdin lauantaiaamuna kuitenkin Ullanlinnanmäelle piknikille ja skumppaa nauttimaan.. Joo. Esitetään operetti Valkoinen Hevonen. Menee kymmenen kertaa Vapusta alkaen. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |