bassomies 15.04.2004 22:09:01 | |
---|
Kuinka kauan, siis mihin ikään asti, teidän mielestänne tuolla keikoilla voi uskottavasti heilua; onko se poikasten vai papparaisten hommaa ? |
Rock n 15.04.2004 22:31:31 | |
---|
Kuinka kauan, siis mihin ikään asti, teidän mielestänne tuolla keikoilla voi uskottavasti heilua; onko se poikasten vai papparaisten hommaa ? The Original Comets teki joitakin aikoja sitten ihan menevän Rock 'n' Roll levyn, ja kävivät myös keikalla Helsingissä. No... ovathan he vasta 80 vuotiaita poikasia! |
M.i.k.key 15.04.2004 22:36:04 | |
---|
Kyllä Funk Brotherssitkin aikalailla uskottavia ovat. Ei tälläsellä mun kaltaisella pojulla ollut mitään kysyttävää! My name is Baron, M.i.k.key Baron |
JK 15.04.2004 23:04:44 | |
---|
Niin kauan kuin itse pääsee lavalle kiipeemään ja sormet vielä taipuuu soittoon... Ehkä ei semmosta "tukkaheviä" enää..tai sitten kun on harmaaparta ukko niin ehkä se onkin eläkeläisten musaa... "Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies |
perkeles 16.04.2004 01:12:44 | |
---|
Niin kauan kuin itse pääsee lavalle kiipeemään ja sormet vielä taipuuu soittoon... Ehkä ei semmosta "tukkaheviä" enää..tai sitten kun on harmaaparta ukko niin ehkä se onkin eläkeläisten musaa... "eläkeläiset" nehän on aivan suosituimpia suomalaisia bändejä ulkomailla. HELLO CLEVELAND |
baron 16.04.2004 09:02:53 | |
---|
Kuinka kauan, siis mihin ikään asti, teidän mielestänne tuolla keikoilla voi uskottavasti heilua; onko se poikasten vai papparaisten hommaa ? Kyllähän sen rollaattorinkin kanssa voi heilua ja kun siihen sitoo kiinni, jää kädet vapaiksi soittamista varten. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Sertzo S 16.04.2004 09:20:45 (muokattu 16.04.2004 09:47:07) | |
---|
Kyllä tuo keikkasoittajan työnkuva on mennyt niin raskaaksi tienpäälläolemiseksi, jos sillä aikoo leipänsä ansaita, että omalta kohdaltani lopetin sen ennen ensimäistä sydänkohtausta. Ravintola ja tanssilavaosastolla soittaessani päädyin aktiiviurani osalta lopettamiseen n.50 vuotiaana. 90-luvun alussa oli havaitavissa selkeästi toimenkuvan kaventuminen ainakin ravintolasoittajan toimessa. Mihinkään papparyhmään en aio myöskään ryhtyä soittelemaan enää, vaan suon sen ilon ja riemun muille, jos heitä huvittaa. Mielenkiintoista on silti seurata kentän tapahtumia ja kuulostella niiltäkin kolleegoilta soittohommista, jotka yli viisikymppisinä ovat vielä baanalla vaikkapa sivutoimisesti. Suomi on pieni maa keikkamarkkinoita ajatellen ja yrittäjiä on alalla paljon; jopa liikaa. Mietinkin, että koulutetaankohan soittajia jo liikaa ajatellen ammattiuraa sillä sektorilla maassamme? |
Jussi Guitar 16.04.2004 12:37:06 | |
---|
Nooh. sanotaan vaikka että ikä on vaan numeroita mutta kyllä ne meikit ketjut ja vyöt on mun mielestä hyvä jättää siinä vähä alta kolmekymppisenä ja se hillitön uhoaminen samoihin aikoihin, enkä mä mielelläni enää (28v) laulais "She was just a seventeen..." mut eipähän oo jääny laulamatta vaikka siinä pieni pedofilia fiilis meinaa joskus tullakkin. PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA. |
Herra Rapu 16.04.2004 12:45:10 | |
---|
Sillon ku pikkuveli kattelee alaspäin. Näin mä oon kuullu. T: Poika |
pekkajau 16.04.2004 13:28:58 | |
---|
Sillon ku pikkuveli kattelee alaspäin. Näin mä oon kuullu. T: Poika Sillon kun pikkuveli alkaa kattelemaan alaspäin voi liittyä oman kylän viihdekuoroon! Aika paha "sketsi": -Mikä ruskea,lämmin ja pehmeä on usein lasten housuissa? -M. Jacksonin käsi Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Herra Rapu 16.04.2004 15:01:51 | |
---|
Sillon kun pikkuveli alkaa kattelemaan alaspäin voi liittyä oman kylän viihdekuoroon! Aika paha "sketsi": -Mikä ruskea,lämmin ja pehmeä on usein lasten housuissa? -M. Jacksonin käsi Onksen käsi vieläki ruskee??!?!? |
Tankoprinssi 16.04.2004 18:32:41 | |
---|
Noin 50 vuotias kaveri joka oli koko ikänsä vääntänyt rokkia desibelejä säästämättä meni lääkäriin kun kuulo oli heikentynyt tosi pahasti. Lääkäri totesi, että sitä ne rokkihommat teettää, joten joko soitto seis tai volyymia kovemmalle. Kaveri tinkas kuitenkin, että eikö nyt mitään lääkettä löydy kun on se kuulo mennyt jo niin heikoksi, ettei omaa pieruakaan kuule. Lääkäri väsyneenä totesi: "noh kirjoitetaan sulle sitten resepti". Hemmo sai reseptin käteensä ja kysyi, että "tälläkö sitten kuulo paranee?" "Ei mutta pieru kovenee" totesi lekuri. Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
poppamies 16.04.2004 23:07:58 | |
---|
Noin 50 vuotias kaveri joka oli koko ikänsä vääntänyt rokkia desibelejä säästämättä meni lääkäriin ... No sikäli tuo näyttää olevan suoraan elävästä elämästä että kun joku vuosi sitten kävin lääkärintarkastuksessa niin lääkäri tutki kuulokäyrää ja totesi "taidat olla rokkimiehiä"... "G-strings are for strippers" |
Tankoprinssi 16.04.2004 23:09:57 | |
---|
Siis tää ei tosiaankan ollut vitsi, vaan tosi elämää ja päähenkilönä meidän rumpali. Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
bassomies 17.04.2004 23:16:26 | |
---|
Sillon ku pikkuveli kattelee alaspäin. Näin mä oon kuullu. T: Poika No hyvä tietää, nin voi lopetella ton keikalla käynnin... |
pekkajau 19.04.2004 12:56:48 | |
---|
PANIIKKI = Huomaa eka kerran ettei pysty enää heti perään toista kertaa... Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
baron 19.04.2004 13:12:50 | |
---|
No hyvä tietää, nin voi lopetella ton keikalla käynnin... Tai aloittaa..... Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
pekkajau 19.04.2004 14:25:08 | |
---|
Tai aloittaa..... Juu ruvetaan pystysolisteiksi sillon koko porukka ja tehdään suomi-iskelmä levy! Silloin voi säestävät muusikot sanoa että edes yksi mu..ku seisoo siinä lavalla! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |