Aihe: Kannattava liksa.
1 2
Sir Härö
06.04.2004 12:37:30
Mulle/ Mun bändille on tarjottu hääkeikkaa. Minkäköhän suurusta liksaa meidän kannattais pyytää.

Soitetaan 7-15 biisiä. Kamoja ei tartte roudata kuin 200 metriä. Me soitettais siellä pätkittäin eli pari biisiä, sitten juhlat jatkuu, sitten taas pari biisiä..jne..
Meillä on 5 soittajaa.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
funkylord
06.04.2004 13:26:33

summasta en tiijä, mutta ota ite 60% ja kiroillen valita pojille, kun oli niin pihi eukko, ettei antanu tän enempää, ja siin on huva pitsa
#KK1 Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä: 1. Älä ota paineita pienistä asioista 2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita
Kukko
06.04.2004 13:39:51 (muokattu 06.04.2004 13:40:50)

Mulle/ Mun bändille on tarjottu hääkeikkaa. Minkäköhän suurusta liksaa meidän kannattais pyytää.

Soitetaan 7-15 biisiä. Kamoja ei tartte roudata kuin 200 metriä. Me soitettais siellä pätkittäin eli pari biisiä, sitten juhlat jatkuu, sitten taas pari biisiä..jne..
Meillä on 5 soittajaa.

No mitä seny on?? paljon alle 100 E/naama ei kannata lähteä .Sama vaiva ja työ se on vaikka ei koko iltaa vedä??
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
baron
06.04.2004 14:59:10

No mitä seny on?? paljon alle 100 E/naama ei kannata lähteä .Sama vaiva ja työ se on vaikka ei koko iltaa vedä??

Eiks se 500 oo ihan OK
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
Kukko
06.04.2004 15:00:17

Eiks se 500 oo ihan OK

Joo, mä en usko että ton alle lähtee monikaan bändi.
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
Fuzzy Boner
06.04.2004 15:06:22
Joo, mä en usko että ton alle lähtee monikaan bändi.

Paitsi COB
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron!
Kukko
06.04.2004 15:07:02

Paitsi COB

Mä jo ajattelin että kuka S***a polkee hintoja.......
Fuzzy Boner
06.04.2004 15:07:47
Mä jo ajattelin että kuka S***a polkee hintoja.......

Hihii!
baron
06.04.2004 15:12:12

Paitsi COB

Me joudutaan sen verran maksamaan, että päästään soittamaan!
pekkajau
06.04.2004 15:36:06
Tonni käteen ja känni toteen!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
Fuzzy Boner
06.04.2004 15:39:53
Tonni käteen ja känni toteen!

eli 162 käteen ja känni toteen
Tankoprinssi
06.04.2004 19:04:29 (muokattu 06.04.2004 19:05:35)

Näyttää Härön bändi olevan metalliliiton hommia, joten ilmeisesti ne soittaa jonkun tanssibändin tauoilla. Ja tanssibändihän ei hääkeikalle lähde alle 500 euron (toivottavasti ei). Metallimiehet voi "soittaa" sahtipalkalla.
Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Fuzzy Boner
06.04.2004 21:21:05 (muokattu 06.04.2004 21:21:19)
tanssibändihän ei hääkeikalle lähde alle 500 euron.
Per mies? no ei pidäkään
baron
06.04.2004 21:26:30

Näyttää Härön bändi olevan metalliliiton hommia, joten ilmeisesti ne soittaa jonkun tanssibändin tauoilla. Ja tanssibändihän ei hääkeikalle lähde alle 500 euron (toivottavasti ei). Metallimiehet voi "soittaa" sahtipalkalla.

Mä soitin aikoinaan kahdessa bändissä, rokkibändissä ja nykyisessä humppabändissä, rokkibändissä rivisoittajana ja humppabändissä aina olen ollut liideri.

Rokkibändi oli saanut hyvän hääkeikkatarjouksen. Ainoa ongelma, että sen liideri ei periaatteessa suostunut soittamaan valsseja, ei edes häävalsseja. Se kysyi, suostuisko mun humppabändi käväisemässa soittamassa häävalssit ja lähtisi sen jälkeen litoon, mä tietysti jäisin ja vaihtaisin vain roolia.

Mä sanoin käyhän se, liksa puoliksi. Ei tullut diiliä, keikka jäi tekemättä.
vanhami
07.04.2004 10:51:07

Soitetaan 7-15 biisiä. Kamoja ei tartte roudata kuin 200 metriä.

Juu ja roudaus etukäteen päivällä yhdeltä ja soitto alkaa 9 aikaan illalla. Keikka on vaan valitettavasti saaressa ja roudaus on tuo pari sataa metriä saaren päässä. Rannalla on kyllä savolaismallinen 4 lautainen kapea ja kiikkerä sutuvene käytettävissä, mutta tehän soudatte kamanne sillä ripeästi.

Me soitettais siellä pätkittäin eli pari biisiä, sitten juhlat jatkuu, sitten taas pari biisiä..jne..
Meillä on 5 soittajaa.

Juu pari biisiä ja sitten sulhasen äiti tulee pitämään puheen ja orkesterin pitää säestää ystävän laulu ja aikuinen nainen ja sitten kun menee tauolle tulee morsiamen isä huutaan, että mitä perkelettä ne jätkät vaan tauolla makaa, kun maksetaan, niin soitetaan.

Sitten tulee sellainen tuolileikki, jossa orkesteri soittaa pikku pätkän ja jengi istuu jakkaroille ja taas pikku ptkä ja jakkaroille.

Kimpun heiton aikana pitää olla sellaista nostatusjuttua

Alle 150 egen ei kannata lähtee tai ainakin kannattaa yrittää pyytää. Toki kyllä satasellakin jo sen keikan tekee. Ainakin mä lähtisin noin niinkuin ei primetime aikaan.

Heinäkuun 3 päivä voit vetää vaikka parisataa per turpa. alkaa morisamilla oleen jo hätä.

Mika

ps. toivottavasti täällä ei taas joku tosikko mnetin juttuihin perehtymätön morsian ole lukemassa.. ;)
baron
07.04.2004 10:56:02

Ihan selvästi ollaan oltu samalla keikalla soittamassa.
mart-t
07.04.2004 12:33:54
ja sitten kun menee tauolle tulee morsiamen isä huutaan, että mitä perkelettä ne jätkät vaan tauolla makaa, kun maksetaan, niin soitetaan.

Tai sitten se ei tykkää siitä kun ei tuu humppaa koko iltaa ja alkaa soittamaan parvella trumpettia kännissä epävireisesti kostoksi. Yllättävän hyvin kuului akustisesti korkeassa salissa, vaikka mä ruuvasin PA:ta kovemmalle...

Mainittakoon vielä, että hääparin nimenomainen toive oli että "humpat loppuu kokonaan ekan setin jälkeen".

Kannattava liksa on sellanen, että yleisö ei huomaa vaikka vituttais.
perkeles
10.04.2004 18:50:17

Meillä on 5 soittajaa.

parempi hetki hävetä ku koko vuosi katua.laske sopiva hinta ja tuplaa se.
vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri.
isojussi
11.04.2004 10:15:14
...Alle 150 egen ei kannata lähtee tai ainakin kannattaa yrittää pyytää. Toki kyllä satasellakin jo sen keikan tekee. Ainakin mä lähtisin noin niinkuin ei primetime aikaan.

Heinäkuun 3 päivä voit vetää vaikka parisataa per turpa. alkaa morisamilla oleen jo hätä....

Mika puhuu asiaa (taas kerran)

Tuskin ne häät torstai-iltana on? Eli myyt kuitenkin heille potentiaalisen keikkalauantain.

Kunnon hinta, vaikkei noi muut "kauhuskenaariot" toteutuiskaan....
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
migeboy
11.04.2004 12:36:14
Me joudutaan sen verran maksamaan, että päästään soittamaan!

Höh. Mun bändi ei pääse soittamaan minnekään, vaikka lahjos sen keikkajärjestäjän. Kai se mul on niin huono bändi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)