Aihe: aivotyö
1
perkeles
27.03.2004 21:43:17
onko muilla tapana miettiä yön hiljaisina tunteina melodiat,riffit ja stemmat kohdalleen,ja aamulla herätä kuin ne olisivat aina olleet valmista tavaraa?
vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri.
KoskPaavo
28.03.2004 10:01:16
Mulla on tuo alku sama mutta ei niitä aamulla muista.
Soittaja selviää aina.
carevi
28.03.2004 11:37:39
onko muilla tapana miettiä yön hiljaisina tunteina melodiat,riffit ja stemmat kohdalleen,ja aamulla herätä kuin ne olisivat aina olleet valmista tavaraa?

Minulla on tapana varsinkin yöllä ja autossa miettiä musiikkia, miten sen tanssisi. Yleensä kuuntelen tansseihin menomatkalla illan bändin levyä, jos sellainen sattuu olemaan. Valmista tavaraa tulee jonkun verran, mutta kyllä aika paljon pitää soveltaa, kun ei pysty viemään läpi jo ajattelemaansa. Mutta jonkinlaisia muistissa valmiina olevia malleja on ainakin minulla pääkoppa täynnä. Musiikki soi korvien välissä aika usein ...Hulluksi tulossa?
U.Honey
28.03.2004 16:02:08 (muokattu 30.03.2004 09:19:22)
Minulla on tapana varsinkin yöllä ja autossa miettiä musiikkia, miten sen tanssisi

Otan osaa.

EDIT: Olipas tyhmä kommentti.
Children of Baron - kun vain hyvä on kyllin parasta
Sertzo S
29.03.2004 11:11:31
Yö on kyllä luovaa aikaa ja joskus olen aivan aamuun asti työstänyt kompuutterilla jotain sävellystäni valmiiksi sovitukseksi asti.
pekkajau
29.03.2004 11:15:12
Yksi vanha kirvesmies neuvoi aikanaan:"Työtä tehhessä kun aatteloo naemista ja naijjessa työntekemistä niin sillon hommat luonaa hyvin!"
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
perkeles
10.04.2004 19:25:31
onkos ikinä illalla nukkumaan mennessä joku biisi "ei välttämättä hyvä"soinut päässä ja aamulla herätessä sama sa#####n renkutus soi siellä vieläkin?
vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri.
isojussi
11.04.2004 10:18:27
No on myönnettävä, että näin on, Perkeles joskus pääsyt käymään.

Mutta asiaan: Kun jöin päivätöistä pois, niin ajattelin, että nyt ei tarvi yötä myöten rassata musahommia, kun voi tehdä arreja, sekuja, treenata jne ihmisten aikaan. Paskan marjat, parhaat ideat alkaa pukata vasta iltamyöhällä.
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)