aces 29.05.2004 09:32:07 | |
---|
Aloitetaampa keräämään listaa toivoituimmista biiseistä keikoilla.Listan voisi sitten lähettää jollekkin kustantajalle niin sadaan yksiin kansiin toivotuimmat..Nooh jos nyt vaan aluksi kasaa itselle sellaisen kopio nipun. HUOM! lisää listaan vain sellaisia joita ei ole aiemmin listassa. Aloitetaan kevyesti: Paratiisi, Pikku syntinen, Yölintu, Tavallinen tyttö |
U.Honey 29.05.2004 12:04:18 | |
---|
Periaatteessa olen sitä mieltä että bändi ei ole mikään jukeboksi. My name is Baron, U.Honey Baron. |
KoskPaavo 29.05.2004 18:26:47 | |
---|
"Tavallinen tyttö"??? Täysin outo mulle. Tarkoitatko biisiä "Tyttö tuollainen"? Soittaja selviää aina. |
perkeles 29.05.2004 20:25:12 | |
---|
"paranoid" HELLO CLEVELAND |
Kukko 30.05.2004 00:22:02 | |
---|
Satumaa,Valot... "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Eddy 30.05.2004 00:28:17 | |
---|
Periaatteessa olen sitä mieltä että bändi ei ole mikään jukeboksi. Ainakin mulle täysin vieras biisi.Kuka levyttänyt? Koskettelen soittimia... |
Fuzzy Boner 30.05.2004 00:33:38 (muokattu 30.05.2004 11:11:29) | |
---|
"Eilen toivottiin: paljon onnea vaan." |
työläinen 30.05.2004 07:38:35 | |
---|
"Tavallinen tyttö"??? Täysin outo mulle. Tarkoitatko biisiä "Tyttö tuollainen"? "Tavallinen tyttö" on Veikko Ahvenaisen keksimä vitun tyhmä foksi. Pidä outona jatkossakin! Haitaristi R. Kumpulainen on säveltänyt kappaleelle jatko-osan "Epätavallinen tyttö". Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
työläinen 30.05.2004 18:33:42 | |
---|
Me vedettiin eilen "Kuurankukka twist". Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
R.W. Piuha 30.05.2004 20:47:29 | |
---|
Jos mietti asiaa pidemmällä aikavälillä,vaikka 25 vuotta niin eittämättä tulee mieleen loppuunkalutut osastot alueelta Paratiisi/ Hopeinen kuu/Tico tico/Yölintu/Jätkän humppa/Pettäjän tie/Satulinna/Moskovan valot/Ilta välimerellä(jos on haitaristi bändissä)............nuorekkaanpaa osastoa on sitten Viidestoista yö/"jotain Juicee"/"jytää"/"jotain nopeeta"/"ei tällästä lällyä"/"discoo"/"soittakaa Eppuja"ja sitten nämä "soittakaa jotain rokkia"kun on juuri soitettu rokkia ;-/ Ajat muuttuu,mutta kyllä ne perusturakaisten toiveet perinteisillä areenoilla edustaa tota "Suomen soitetuimmat iskelmät kautta aikojen"- tuttua ja turvallista linjaa .Teoston sivuilta löytyy se lista soitetuimmista biiseistä,masentavan samat biisit siellä killuu vuodesta toiseen,"Paratiisi"oli vissiin se number one?Ja "Kultainen nuoruus"oli myös hyvin kärkikamppailussa mukana ;-D |
Captain Farrell 31.05.2004 06:54:07 | |
---|
"Aikuinen nainen" -biisiä meiltä on tultu pyytämään moneen otteeseen ja pyytäjinä yleensä hyvässä hiprakassa oleva tyttöporukka. Noh, kertaakaan sitä ei olla vedetty, eikä tulla vetämäänkään... :-) |
Sertzo S 01.06.2004 10:06:39 | |
---|
"Aikuinen nainen" -biisiä meiltä on tultu pyytämään moneen otteeseen ja pyytäjinä yleensä hyvässä hiprakassa oleva tyttöporukka. Noh, kertaakaan sitä ei olla vedetty, eikä tulla vetämäänkään... :-) Kuulin jonkun bändin laulajan vetäneen tuon biisin nimellä"Aikuinen mies." On mahtanut kuulostaa hirveältä piru vie. |
pikkumikko 01.06.2004 10:13:04 | |
---|
Aloitetaampa keräämään listaa toivoituimmista biiseistä keikoilla.Listan voisi sitten lähettää jollekkin kustantajalle niin sadaan yksiin kansiin toivotuimmat..Nooh jos nyt vaan aluksi kasaa itselle sellaisen kopio nipun. HUOM! lisää listaan vain sellaisia joita ei ole aiemmin listassa. Aloitetaan kevyesti: Paratiisi, Pikku syntinen, Yölintu, Tavallinen tyttö Lokki-valssi aivan ehdottomasti. Mutta saahan sitä pyytää, vaan periaatteesta ei soiteta. Ikinä. |
toyopet 01.06.2004 11:02:53 | |
---|
Aloitetaampa keräämään listaa toivoituimmista biiseistä keikoilla.Listan voisi sitten lähettää jollekkin kustantajalle niin sadaan yksiin kansiin toivotuimmat..Nooh jos nyt vaan aluksi kasaa itselle sellaisen kopio nipun. HUOM! lisää listaan vain sellaisia joita ei ole aiemmin listassa. Aloitetaan kevyesti: Paratiisi, Pikku syntinen, Yölintu, Tavallinen tyttö Tuo pikku syntinen on joku uusi villitys monta kertaa tämän kevää aikana kysytty eikä minulla ole hajuakaan koko kappaleesta. Ennen kyseltiin kaikenlaista mutta nykyään ei juuri mitään, meillä on vissiin kattava ohjelmisto. Hidasta valssia joku kerkeää aina pyytämään ennen kuin keretään soittamaan. |
klunssila 01.06.2004 19:55:00 | |
---|
Vaskikellot, ding ding dong. Ei prkl! Ja eräässä nimeltä mainitsemattomassa itäsuomalaisessa kapakissa tulee sama jäärä aina toivomaan orkalta kuin orkalta "Muistoja karpaateilta" |
snowballed 02.06.2004 01:49:54 | |
---|
Ja eräässä nimeltä mainitsemattomassa itäsuomalaisessa kapakissa tulee sama jäärä aina toivomaan orkalta kuin orkalta "Muistoja karpaateilta" ihan _helevetin_ hieno valinta, onhan biisissä bassosoolo!! basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
Harmaa 02.06.2004 08:48:44 | |
---|
Tuo pikku syntinen on joku uusi villitys monta kertaa tämän kevää aikana kysytty eikä minulla ole hajuakaan koko kappaleesta. Tuli soitettua tuota pikku syntistä 30 vuotta. On Malmstenin kappale, tehty jo ennen sotia. |