Teemu Tee 18.05.2004 11:01:55 | |
---|
Esittäjä Reijo Taipale. Tarttis lauantaiksi ja en oo ees biisiä kuullu.. MP3 ois tietty vaihtoehto. Kitooos! Tyhjän saa pyytämättäkin |
baron 18.05.2004 12:04:15 | |
---|
Esittäjä Reijo Taipale. Tarttis lauantaiksi ja en oo ees biisiä kuullu.. MP3 ois tietty vaihtoehto. Kitooos! Mä ostin muutama viikko sitten Reijo Taipale nuottikokoelman, jossa on jotain 30-40 sen kappaletta, mutta en muista ulkoa, onko se siinä. Jos on, saat. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Teemu Tee 18.05.2004 14:58:30 | |
---|
Mä ostin muutama viikko sitten Reijo Taipale nuottikokoelman, jossa on jotain 30-40 sen kappaletta, mutta en muista ulkoa, onko se siinä. Jos on, saat. Sä olet paras! Saatko skannattua vai miten... (K:laillisesti? V:buhaaaaaa) Tyhjän saa pyytämättäkin |
KoskPaavo 18.05.2004 19:18:16 | |
---|
Nelisen vuotta sitten jossain häissä soitin, autuaasti unohtunut.Normaali viiden soinnun ralli, jostakin kasetilta kopioin.Frimanin Erkiltä tietysti löytyis arri.asuu Lopella. Soittaja selviää aina. |
baron 18.05.2004 19:33:14 | |
---|
Sä olet paras! Saatko skannattua vai miten... (K:laillisesti? V:buhaaaaaa) Älä kehu, kolme "Elämä" kappaletta löytyi, mutta ei "Elämän aalloilla" Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Teemu Tee 19.05.2004 08:56:50 | |
---|
Älä kehu, kolme "Elämä" kappaletta löytyi, mutta ei "Elämän aalloilla" Hätä ei paha! Mailailin sulhaselle ja tilalle käy joku eksoottinen valssi. Vaikkapa "Minä rakastan sua" tai jotain... Tyhjän saa pyytämättäkin |
aces 21.05.2004 18:28:32 | |
---|
Täältä löytyisi käsityö versio kappaleesta ... Tosin sanoja ei ole kirjoitettu ylös... Vieläkö on tarvista? Ilmeisesti ei mutta jos jossain vaiheessa tulee niin lappu löytyy... |