Anonymous-jazz 12.05.2004 02:12:11 | |
---|
Iskelmämusiikkihan se suomessa parhaiten aina myy. Mutta kumma juttu että isoimmat rahat niistä käärii nämä isot jehut jotka vääntää huttua liukuhihnalta monille artisteille. Toivo Kärkikin oli aikanaan ihan jazzmiehiä, mutta tajusi että mikä musiikki myy. Tuskin hän olisi apurahajazzilla itseänsä elättänytkään. Mutta ei suomessa vaan jazzilla pääse leiville. Teemujazz |
Neljä Ruuvia 12.05.2004 09:32:12 | |
---|
Iskelmämusiikkihan se suomessa parhaiten aina myy. Mutta kumma juttu että isoimmat rahat niistä käärii nämä isot jehut jotka vääntää huttua liukuhihnalta monille artisteille. Mitäs kummallista tuossa on? Toivo Kärkikin oli aikanaan ihan jazzmiehiä, mutta tajusi että mikä musiikki myy. Tuskin hän olisi apurahajazzilla itseänsä elättänytkään. Mutta ei suomessa vaan jazzilla pääse leiville. Kyllä noi Perkot ja Severit jotenki pärjäilee ja ehkä Lenni-Kalle Taipalekin... Tuskin sekään sillä sählyllä elää :-) |
Notefix 12.05.2004 09:39:27 | |
---|
Emmä tiedä...eiköhän jokainen keksi sen oman tavan, jolla itsensä elättää musalla. Mun mielestä asenne ratkaisee. Jos se on kunnossa, kaikki on mahdollista. My name is Baron, Notefix Baron " |
Sertzo S 12.05.2004 12:33:46 | |
---|
Emmä tiedä...eiköhän jokainen keksi sen oman tavan, jolla itsensä elättää musalla. Mun mielestä asenne ratkaisee. Jos se on kunnossa, kaikki on mahdollista. Näin! |
Neljä Ruuvia 12.05.2004 17:10:17 | |
---|
Iskelmämusiikkihan se suomessa parhaiten aina myy. Mutta kumma juttu että isoimmat rahat niistä käärii nämä isot jehut jotka vääntää huttua liukuhihnalta monille artisteille. Näinhän just Darude,Ville Valo,Rasmus ja kaikkien vihaama Tolkkikin on tehneet. Eiks je? |
bassomies 12.05.2004 23:55:16 | |
---|
Iskelmämusiikkihan se suomessa parhaiten aina myy. Mutta kumma juttu että isoimmat rahat niistä käärii nämä isot jehut jotka vääntää huttua liukuhihnalta monille artisteille. Toivo Kärkikin oli aikanaan ihan jazzmiehiä, mutta tajusi että mikä musiikki myy. Tuskin hän olisi apurahajazzilla itseänsä elättänytkään. Mutta ei suomessa vaan jazzilla pääse leiville. Niin, miks jazzilla sitten pitäis elää, jossei sitä kukaan viitsi ostaa ja kuunnella? Vaikka paskaa koittaa laittaa kuinka hienoon pakettiin, silti se haisee. |
baron 13.05.2004 00:07:01 | |
---|
Niin, miks jazzilla sitten pitäis elää, jossei sitä kukaan viitsi ostaa ja kuunnella? Kyllähän millä tahansa musalla elää, jos osaa (siis soittaa) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
isojussi 13.05.2004 12:27:50 | |
---|
Kyllähän millä tahansa musalla elää, jos osaa (siis soittaa) Paitsi että iskelmäpuolella elää paremmin jos ei osaa laulaa. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Rantsu 13.05.2004 13:22:19 | |
---|
Toivo Kärkikin oli aikanaan ihan jazzmiehiä--- Taisi tarkoittaa tuohon aikaan vähän eri asiaa kuin nykyään. Mutta hienostihan mies otti rakastamastaan musasta elementtejä ja sijoitteli lauluihinsa, ja turakaiset tykkäsi! Nykyään taas iskelmämusa on niin turvetta, niin turvetta... Suomi soittaa humppaa. |
perkeles 15.05.2004 19:33:39 | |
---|
Paitsi että iskelmäpuolella elää paremmin jos ei osaa laulaa. kyllä iskelmäpuolella elää paremmin jos osaa laulaa. soittaja varsinkin. HELLO CLEVELAND |
Sertzo S 17.05.2004 15:58:15 | |
---|
"Kyllä hyvä iskelmä aina huonon sinfonian voittaa!" Ajatus on ei ole omani, kuten voi päätellä, mutta näinkin voi olla. |
Sertzo S 17.05.2004 15:59:21 | |
---|
...saati sitten tuon oopperahuudon ja kiljumisen. |
WanhaWetäjä 17.05.2004 22:03:15 | |
---|
kyllä iskelmäpuolella elää paremmin jos osaa laulaa. soittaja varsinkin. Pieni provo on aina paikallaan:tanssimuusikoksi voi kutsua itseään vasta sitten kun pystyy hoitaan koko illan laulupolitiikan vaikka yksin! Suomalaisen tanssi/iskelmämusiikin yksi pääelementeistä on laulu,jotenka tanssimuusikoksi itseään kutsuvan pitää myöskin laulaa,soittimesta riippumatta ...no kele,rumpali saa armon,ainakin kvarteteissa ja isommissa bändeissä,mutta stemmat pitää sieltäkin pudota kun tallin katolta ;-) |
Rantsu 17.05.2004 22:08:19 | |
---|
--tanssimuusikoksi voi kutsua itseään vasta sitten kun pystyy hoitaan koko illan laulupolitiikan vaikka yksin! Huh, mikä helpotus. Kukaan ei voi nimitellä mua ainakaan tanssimuusikoksi! Suomi soittaa humppaa. |
baron 17.05.2004 22:11:24 | |
---|
Saaks sanoo edes soittajaksi? Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
isojussi 17.05.2004 23:43:34 | |
---|
Pieni provo on aina paikallaan:tanssimuusikoksi voi kutsua itseään vasta sitten kun pystyy hoitaan koko illan laulupolitiikan vaikka yksin!... No kiitos nimityksestä. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Fuzzy Boner 17.05.2004 23:44:44 | |
---|
Pieni provo on aina paikallaan:tanssimuusikoksi voi kutsua itseään vasta sitten kun pystyy hoitaan koko illan laulupolitiikan vaikka yksin! Suomalaisen tanssi/iskelmämusiikin yksi pääelementeistä on laulu,jotenka tanssimuusikoksi itseään kutsuvan pitää myöskin laulaa,soittimesta riippumatta ...no kele,rumpali saa armon,ainakin kvarteteissa ja isommissa bändeissä,mutta stemmat pitää sieltäkin pudota kun tallin katolta ;-) : D Eli tanssimuusikoks musta ei koskaan oo. Milloin voi kutsua itteään muusikoksi? |
baron 17.05.2004 23:47:04 | |
---|
: D Eli tanssimuusikoks musta ei koskaan oo. Milloin voi kutsua itteään muusikoksi? Laulathan sä, oon kuullut! Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Fuzzy Boner 17.05.2004 23:50:02 | |
---|
Laulathan sä, oon kuullut! lopeta ny iskä. Sä pakotit silloin. Pakotit mut olemaan alasti myös. Älä enää kiusaa. |
Kukko 18.05.2004 13:22:14 | |
---|
Pieni provo on aina paikallaan:tanssimuusikoksi voi kutsua itseään vasta sitten kun pystyy hoitaan koko illan laulupolitiikan vaikka yksin! Suomalaisen tanssi/iskelmämusiikin yksi pääelementeistä on laulu,jotenka tanssimuusikoksi itseään kutsuvan pitää myöskin laulaa,soittimesta riippumatta ...no kele,rumpali saa armon,ainakin kvarteteissa ja isommissa bändeissä,mutta stemmat pitää sieltäkin pudota kun tallin katolta ;-) Voisin olla kanssasi samaa mieltä.Stemmat ainakin olisi hyvä tulla varmasti ja oikein. Laulunopettajani sanoi että suurin osa tanssijoista tanssii (edelleen) laulun mukaan,joten ainakin timen tulisi olla paikallaan. Hyvässä bändissä kuuluu mun mielestä olla useampia solistisen laulun hoitajia. "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |