jeppeq 05.04.2004 00:57:34 | |
---|
Jos omistat ( tai on vinkkiä mistä sais - ei kuulemma edes itse puuratilta.. ) kyseisen keräilyharvinaisuuden, kokoa ainakin XL ( L: kin menee - seinälle.. ) paa ihmeessä koodia.. Nim. pervous huipussaan.. |
pekkajau 05.04.2004 15:28:49 | |
---|
Kari Piirosella jos olis laulaessaan luistimet ja sukkahousut jalassa ja jos se tekis siihen vielä päälle vielä pari "lutsia" ja kärkisalkkovin niin siitä sen "liehumisesta" vois antaa täyden kutosen! Nimittäin taiteellisesta vaikutelmasta. Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
jeppeq 05.04.2004 18:53:36 | |
---|
kumielvis on kumielvis.. kerran on sitä kompannu ja kyllä se sen huutamisen lisäks aikamoiset koreografiat huitomisineen piti, että oli paree pysyä suht kaukana tyypistä ;) Pyys kokoajan lisää gainia, mää vaan nostin kontrollia, järjestäjäkin (helge) oli elementissään kun tul kerrankin "järkevällä tasolla" ulos kuulemma.. |
Irti Humpasta 07.04.2004 18:54:58 | |
---|
Kuulemma... Arto Nuotio oli tankomarkkinoilla ollu joskus samassa huoneessa "huutajan kaa" ja aamulla herätessään nähny Piirosen tupeen tuolin päällä ja kun Piironen avasi silmiään, niin Arto siihen:" Jaahas, lähdetään aamupalalle ja ota toi kaveriskin mukaan"....... P.S. Valitettavasti paita puuttuu.... |
Irti Humpasta 07.04.2004 18:56:54 | |
---|
Pyys kokoajan lisää gainia,.. Kerran se väänsi ite pöydästä ilman lupaa.... johon bändin tyyppi huusi:" Jumalauta näpit irti sieltä pöydästä... VEDÄ VAIKKA VANHOIHIN VERKKAREIHIS!!! " |
pekkajau 07.04.2004 19:21:54 | |
---|
Kuulemma... Arto Nuotio oli tankomarkkinoilla ollu joskus samassa huoneessa "huutajan kaa" ja aamulla herätessään nähny Piirosen tupeen tuolin päällä ja kun Piironen avasi silmiään, niin Arto siihen:" Jaahas, lähdetään aamupalalle ja ota toi kaveriskin mukaan"....... P.S. Valitettavasti paita puuttuu.... Karin oma virtuaalilemmikki? Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Tankoprinssi 07.04.2004 22:26:11 | |
---|
Anteeksi "tyhmyyteni" mutta onkse Piironen se MTV 3:n uutislukija? Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
nikolai 07.04.2004 22:56:50 (muokattu 07.04.2004 22:57:18) | |
---|
Jos omistat ( tai on vinkkiä mistä sais - ei kuulemma edes itse puuratilta.. ) kyseisen keräilyharvinaisuuden, kokoa ainakin XL ( L: kin menee - seinälle.. ) paa ihmeessä koodia.. Nim. pervous huipussaan.. Piirosta ei löydy, mut miten olis Joel Hallikainen- paita? Hommasin taannoin suurella vaivalla ja sen jälkeen meidän koirakin alkoi karttaa mua. Puhumattakaan muista lieve-ilmiöistä. Jossain vaiheessa leikkasin hihat pois lisätäkseni rok- uskottavuutta, muutoin edelleen hieno kampe :) |
M.i.k.key 08.04.2004 02:47:51 | |
---|
My name is Baron, M.i.k.key Baron |
KoskPaavo 08.04.2004 08:02:43 | |
---|
Hm.. Tiesittekö muuten että Piirosen Kari on Harjukarin Teemun eno.( Teemu on niitä Taivaanrannan maalareita) Soittaja selviää aina. |
jeppeq 08.04.2004 11:20:18 | |
---|
Piirosta ei löydy, mut miten olis Joel Hallikainen- paita? Hommasin taannoin suurella vaivalla ja sen jälkeen meidän koirakin alkoi karttaa mua. No tuo olis tietty toinen vaihtoehto...Jos siinä vielä lukis että "halipula", niin oispa rokkia !! Sitä ei kehtais pitää missään !! ;) |
pekkajau 08.04.2004 12:20:18 | |
---|
No tuo olis tietty toinen vaihtoehto...Jos siinä vielä lukis että "halipula", niin oispa rokkia !! Sitä ei kehtais pitää missään !! ;) "Tuttujuttu"-paita päälle ja baanalle! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Sertzo S 08.04.2004 12:30:53 | |
---|
Jos on olemassa Vilho Vartiainen- paita, ostan oitis. Pitää olla olkihattu päässä ehdottomasti! |
KoskPaavo 08.04.2004 16:35:10 | |
---|
Ja haavi ammollaan ... Soittaja selviää aina. |
Tankoprinssi 08.04.2004 19:58:35 (muokattu 09.04.2004 12:13:04) | |
---|
Piirosta ei löydy, mut miten olis Joel Hallikainen- paita? Hommasin taannoin suurella vaivalla ja sen jälkeen meidän koirakin alkoi karttaa mua. Puhumattakaan muista lieve-ilmiöistä. Jossain vaiheessa leikkasin hihat pois lisätäkseni rok- uskottavuutta, muutoin edelleen hieno kampe :) Tottakai Hallikaisen Joken paita on ROK. Onhan Jokke ex punk-rokkari. 70-80 luvun taitteessa pinnalla olleen punk-bändi Korroosion laulaja. Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Tankoprinssi 08.04.2004 20:00:53 | |
---|
Anteeksi "tyhmyyteni" mutta onkse Piironen se MTV 3:n uutislukija? Hähhää! Kuhan kiusasin faneja, kyllähän mä nyt huippumiehet tiedän. Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
Tankoprinssi 08.04.2004 21:40:47 (muokattu 08.04.2004 21:42:32) | |
---|
"kaikkien aikojen hirvein esitys Kirjoittanut: örkki, 30.3.2004 klo 08.19 Juuri äsken kuului radiosta kappale "Rakkaus on kuollut" esittäjänä Kari Pyrhönen. Koskaan en ole kuullut mitään niin vastenmielistä ja kamalaa kuin em. esitys. Minkälaista "kohderyhmää" on ajateltu, kun em. estys on soittolistalle otettu? ..kääämääätäää näää määä täääkää..jne." Tällainen osui silmiin, kun surffailin tuolla suomi24 sivujen tanssimusiikkiosastolla Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
jeppeq 08.04.2004 22:23:37 | |
---|
Onhan Jokke ex punk-rokkari. 70-80 luvun taitteessa pinnalla olleen punk-bändi Korroosion laulaja. En muistanukkaan tuota. Tässä taas nähdään, mistä niitä "tähtiä" iskelmätaivaalle taivaltaa..(rokkihuoria..) Ei silti, ihan pelimanniasentella nykyään touhuilee.Satuttiin vuoden parin sisään, muistaakseni, samalle stagelle ja sieltä jäi legendaarinen kommentti matkaan. Reenasivat rumpusekun kanssa joitain biisejä, ja lopetettuaan kitaristi markkula totesi:"pa...n se kuullostaa, mutta tästä ne o tykänneet !!"... jotta noin. |
Irti Humpasta 25.05.2004 14:30:43 (muokattu 25.05.2004 15:54:34) | |
---|
Sain haalittua itselleni Risto Nevala paidan. Se honottaa mukavasti yläkeskirekisterissä.... :=) Pitäis tosin saada jostain Piiros -paita... se kun suorastaan huutaa :) |
Sertzo S 25.05.2004 15:58:40 | |
---|
Martti Huu-Haa Innanen-paitaa pitäisin taatusti päälläni, jos sellainen vain löytyisi. Siinä paidassa Huu-Haa-setä olisi haavi auki ja vetäisi huutovettä naamariin. |