Aihe: Miksi soitat?
1 2 3 4 5 6 7
baron
25.03.2004 21:32:32 (muokattu 25.03.2004 21:32:56)

Mulle otsikon vastaus on maailman yksinkertaisin:

Mulla on esiintymistarve, haluan esiintyä yleisölle ja mitään muuta tapaa en ole (vielä?) keksinyt?

Oonks' mä ainoa, jolla on tämä syy, miksi te muut soitatte/haluatte soittaa?
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
Fuzzy Boner
25.03.2004 22:18:44
Mulle otsikon vastaus on maailman yksinkertaisin:

Mulla on esiintymistarve, haluan esiintyä yleisölle ja mitään muuta tapaa en ole (vielä?) keksinyt?

Kaikki mitä tehdään, tähtää hässimiseen.

Siksi me kaikki ollaan soittamaan alettu että pildeä tulisi. "Kauas Pildet Karkaavat" kuulostaa liian pahalta..
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron!
baron
25.03.2004 22:23:56

Kaikki mitä tehdään, tähtää hässimiseen.

Siksi me kaikki ollaan soittamaan alettu että pildeä tulisi. "Kauas Pildet Karkaavat" kuulostaa liian pahalta..

Mä kyllä voisin kertoa sulle helpomman ja nopeammankin tavan.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
Fuzzy Boner
25.03.2004 22:26:19
Mä kyllä voisin kertoa sulle helpomman ja nopeammankin tavan.

EN mä jaksais maksaa...
Notefix
25.03.2004 22:29:17

Hmmm, tähän on pakko vastata vaiheeksi asiallisesti.

Mulla nimittäin ei ole esiintymistarvetta. Ehkä jokin luomisen tarve kyllä, mutta se kai on eri asia.

Hmm, tarkemmin ajatellen, en kyllä siis esiinnykään...enkä edes paljoa soita :)
My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä"
Notefix
25.03.2004 22:29:57 (muokattu 25.03.2004 22:30:13)

EN mä jaksais maksaa...

Pahapaha...Baaaaad! :)
baron
25.03.2004 22:32:08

EN mä jaksais maksaa...

En mä sitä tarkoittanut. Sehän on raukkis helppoa.
baron
25.03.2004 22:33:13

Hmmm, tähän on pakko vastata vaiheeksi asiallisesti.

Mulla nimittäin ei ole esiintymistarvetta. Ehkä jokin luomisen tarve kyllä, mutta se kai on eri asia.

Hmm, tarkemmin ajatellen, en kyllä siis esiinnykään...enkä edes paljoa soita :)

Tätä mä tarkoitin, multa puuttuu se sun luomistarve.
Fuzzy Boner
25.03.2004 22:34:57

mul on tarve, mut välii se on tosi kivaaki
Le Haba
25.03.2004 22:36:39
Mulla ei esiintymistarvetta välttämättä ole, mutta soittamisen tarve kylläkin. Ja sitten mulla on tarve maksaa vuokraa
My name is Baron, Le Baron
Notefix
25.03.2004 22:39:06

Niinpä. Tota on tullut joskus mietittyä aika paljonkin. On esiintyviä "taiteilijoita" ja " luovia "taiteilijoita", joskus kumpaakin. Mä luulen että kummastakin leiristä jengi hakeutuu sellaiselle polulle, jossa saa toteuttaa itseään, ainakin toivottavasti. Joskus nämä tiet poikkeavat hyvinkin paljon toisistaan, vaikka musaa sinänsä tehdäänkin.
Notefix
25.03.2004 22:39:57

Ja sitten mulla on tarve maksaa vuokraa

Tota ei pidä koskaan sivuuttaa!
baron
25.03.2004 22:40:01

Niinpä. Tota on tullut joskus mietittyä aika paljonkin. On esiintyviä "taiteilijoita" ja " luovia "taiteilijoita", joskus kumpaakin. Mä luulen että kummastakin leiristä jengi hakeutuu sellaiselle polulle, jossa saa toteuttaa itseään, ainakin toivottavasti. Joskus nämä tiet poikkeavat hyvinkin paljon toisistaan, vaikka musaa sinänsä tehdäänkin.

You got the point!
Fuzzy Boner
25.03.2004 22:40:01
Mulla ei esiintymistarvetta välttämättä ole, mutta soittamisen tarve kylläkin. Ja sitten mulla on tarve maksaa vuokraa

(+)
baron
25.03.2004 22:42:54

Kun/jos oot ammattilainen, sen vuokran mä ymmärrän, mutta onko sulla tarve soittaa itsellesi - ilman yleisöä.

Mitä siis on soittamistarve ilman esiintymistarvetta?
Le Haba
25.03.2004 22:43:53
Mitäs kuuluu Fuzzy? Olen ymmärtänyt, että meillä on jopa muutama yhteinen keikka tiedossa :^)
My name is Baron, Le Baron
Fuzzy Boner
25.03.2004 22:44:42
Mitä siis on soittamistarve ilman esiintymistarvetta?

Eiköhän se soittamistarve oo se mistä kaikki alkaa. Se on pelottavaa jos esiintymistarve tuloo aikasemmin... Niitäki on nähty
baron
25.03.2004 22:44:55

Ainoa syy miksi mä yksin kosken soittimeen on se, että se on treenistä esiintymistä varten
poppamies
25.03.2004 22:45:50

No joo ei mullekaan ole se esiintyminen pääasia. Jos olisi soittaisin todennäköisesti kitaraa tai pianoa ja laulaisin.
Itse saan mielihyvää siitä kun ninä vedän tuosta "plonk" ja kitaristi siitä "plink" ja runpali vetää välistä "läts, läts". Jollain ihmeellisellä tavalla se joka kerta kuullosta musiikilta.Siinä se on koko tyydytys.
Sitten minusta tuntuu että nämä aikaisemmat kirjoittajat sekoittavat karkeasti kaksi eri asiaa. Minä kyllä keskityn mielellään vain yhteen hommaan kerralla, eikä siinä toisessa esim. tee yhtään mitään jollain vitun käyrätorvella...
"G-strings are for strippers"
Fuzzy Boner
25.03.2004 22:45:52
Mitäs kuuluu Fuzzy? Olen ymmärtänyt, että meillä on jopa muutama yhteinen keikka tiedossa :^)

Se on totta, ja on muuten aika siistiä.. Eiköhän me jotain keksitä vai mitä ;) Sit nimittäin pidetään kivaa...

Vois pitää parit hyvin pitkät treenit tuossa kans...

Mulle kuuluu kiireistä, vähän "remontteja" menossa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)