perkeles 04.03.2004 18:48:33 | |
---|
nyt kun on ilmeisesti mollattu lähes kaikki suomen laulajat/lauluntekijät.niin kuka on se jota todella kunnioitatte saavutuksistaan? täytyyhän heitäkin olla,edes joitain? mitäs tilasit! |
perkeles 04.03.2004 19:12:43 | |
---|
itse nostan hattua kaikille nikkareille jotka ovat saaneet itse biisinsä kasaan ja levylle. helevetin hyviä soittajia löytyy pilvin pimein mutta hyvät lauluntekijät ovat lujassa.itseltäni ei moinen homma onnistu. mitäs tilasit! |
Tankoprinssi 04.03.2004 20:27:38 | |
---|
Keikkamiesten kruunamaton kuningas on Kari Tapio. Ja tietyst kaikille 50 - 60 luvulla Suomen niemeä kiertäneille pitää nostaa hattua. Pulliaisen Esa on tosin sanonut, että suomalaisen tanssimusiikin sankarit on niitä "nimettömiä" bändejä, jotka viikonloppuisin pakkaavt kamat ahtaaseen pakettiautoon ja ajavat satoja kilometrejä keikalle, soittavat siellä 5-6 settiä ja ajavat aamuyöllä takaisin jne.. |
Jonte 04.03.2004 21:45:11 | |
---|
nyt kun on ilmeisesti mollattu lähes kaikki suomen laulajat/lauluntekijät.niin kuka on se jota todella kunnioitatte saavutuksistaan? täytyyhän heitäkin olla,edes joitain? Maijasen Patelle. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
KoskPaavo 04.03.2004 22:14:27 | |
---|
Huuhaa Innaselle. Soittaja selviää aina. |
Kukko 04.03.2004 22:32:18 | |
---|
Taipaleen Reiska "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
WanhaWetäjä 04.03.2004 23:29:18 (muokattu 04.03.2004 23:29:50) | |
---|
tanssimusiikin sankarit on niitä "nimettömiä" bändejä, jotka viikonloppuisin pakkaavt kamat ahtaaseen pakettiautoon ja ajavat satoja kilometrejä keikalle, soittavat siellä 5-6 settiä ja ajavat aamuyöllä takaisin jne.. ....ja saavat siitä nimellisen korvauksen työmäärään nähden,toisin kuin eräät juoppolallit solistit,jotka lehdissä sitten "nöyrinä" pyytelevät anteeksi toilailujaan ja tilittävät elämäänsä... Kaikenlaisia pellejä nähneenä nostan hattua erityisesti niille pitkän linjan soittajille/bändeille jotka hoitavat hommansa tyylikkäästi illasta toiseen,vuodesta toiseen,jos sillä kovalla duunilla sitten jotain saavuttaa,niin sen he ovat aivan varmasti ansainneetkin... |
Tankoprinssi 06.03.2004 23:50:07 | |
---|
Nyt se tuli. Nimittäin olin eilen Yön keikalla, 1000 henkeä ja ikähaarukka 10v-50v ja meno mahtava. Olli puheli isällisiä ja opettavia asioita nuorisolle biisien välissä, eli nosta hattua ja korkealle LINDHOLMIN OLLILLE. |
bassomies 07.03.2004 01:20:08 | |
---|
nostan hattua erityisesti niille pitkän linjan soittajille/bändeille jotka hoitavat hommansa tyylikkäästi illasta toiseen,vuodesta toiseen,jos sillä kovalla duunilla sitten jotain saavuttaa,niin sen he ovat aivan varmasti ansainneetkin... Näin se on |
Sertzo S 07.03.2004 07:36:44 | |
---|
Itselleni, ja niille muille, jotka ovat yli viisikymmppisinä vielä hengissä ilman ensimäistäkään sydänkohtausta- toki sielu on arpia täynnä, mutta ollaan eletty aikoinaan täysillä. Nyt on jarrupalat kengissä. |
Sertzo S 08.03.2004 12:05:22 | |
---|
Keikkamiesten kruunamaton kuningas on Kari Tapio. Ja tietyst kaikille 50 - 60 luvulla Suomen niemeä kiertäneille pitää nostaa hattua. Pulliaisen Esa on tosin sanonut, että suomalaisen tanssimusiikin sankarit on niitä "nimettömiä" bändejä, jotka viikonloppuisin pakkaavt kamat ahtaaseen pakettiautoon ja ajavat satoja kilometrejä keikalle, soittavat siellä 5-6 settiä ja ajavat aamuyöllä takaisin jne.. Allekirjoitan! |
timwee 08.03.2004 12:58:45 | |
---|
Itselleni, ja niille muille, jotka ovat yli viisikymmppisinä vielä hengissä ilman ensimäistäkään sydänkohtausta- toki sielu on arpia täynnä, mutta ollaan eletty aikoinaan täysillä. Nyt on jarrupalat kengissä. Tuokin on hienosti sanottu. Hatunnosto |
Sertzo S 08.03.2004 13:04:24 (muokattu 08.03.2004 13:05:00) | |
---|
Taipaleen Reiska Tottakai Reiskalle! On muuten levyttänyt yhden säveltämistäni ja sanoittamistani lauluistani. Siitä kiitos hänelle ja Frimanin Ekille! |
ronkeli 08.03.2004 13:29:12 | |
---|
Mä luulen , että eiköhän kaikki pitkänlijan muusikot ja artistit ole ansainneet hatunnoston , huolimatta siitä ,että onko ne k-päitä vai ei. |
pekkajau 08.03.2004 14:09:57 | |
---|
Esa Pakariselle. Esa piti tyylinsä loppuun asti! Näin yhden Esan viimeisimmistä julkisista esiintymisistä. Oli silloin jo tosi sairas mutta jaksoi vain vetää severiä, impi umpilampea ja puupäätä ihan loppuun asti. Esalle nostan hattua! |
Sertzo S 08.03.2004 14:28:46 (muokattu 08.03.2004 14:30:11) | |
---|
Junkkarisen Erkki! Mukava vanha vetäjä ja reilu. Nähnyt kaiken, mitä alaan kuuluu ja komea talo Riihimäellä, eikä ole vouti vienyt. Hoitanut hommansa aina. Olin 40-vuotiskiertueella basistina v.89 mukana ja hauskaa oli. |
pekkajau 08.03.2004 14:34:22 | |
---|
Junkkarisen Erkki! Mukava vanha vetäjä ja reilu. Nähnyt kaiken, mitä alaan kuuluu ja komea talo Riihimäellä, eikä ole vouti vienyt. Hoitanut hommansa aina. Olin 40-vuotiskiertueella basistina v.89 mukana ja hauskaa oli. "Satakieli" ja "tamburiinimies" vailla vertaa. Kappale kauneinta Suomea! |
Mynthor 08.03.2004 14:47:01 | |
---|
Junkkarisen Erkki! Mukava vanha vetäjä ja reilu. Nähnyt kaiken, mitä alaan kuuluu ja komea talo Riihimäellä, eikä ole vouti vienyt. Hoitanut hommansa aina. Olin 40-vuotiskiertueella basistina v.89 mukana ja hauskaa oli. Oliko siinä bändissä rumpali, joka on piirtänyt makuaistinta roikottavan omakuvan jok'ikisen tanssipaikan takahuoneeseen? =) Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
pekkajau 08.03.2004 14:56:26 | |
---|
Oliko siinä bändissä rumpali, joka on piirtänyt makuaistinta roikottavan omakuvan jok'ikisen tanssipaikan takahuoneeseen? =) Minä tunsin aikoinaan yhden helevetin ruman rumpalin joka oli kovin naistenmies mitä minä oon nähnyt. Sitä aina tuli ihmeteltyä että millä lihaksilla se iski kapakasta naisen kun naisen? Yhdesti näin kun se nuolasta lipaisi soittaessaan hikipisarat omista kulmakarvoistaan pois . Sen jälkeen ei tarvinnu ihmetellä! |
Sandy 08.03.2004 15:03:59 | |
---|
nyt kun on ilmeisesti mollattu lähes kaikki suomen laulajat/lauluntekijät.niin kuka on se jota todella kunnioitatte saavutuksistaan? täytyyhän heitäkin olla,edes joitain? Kunnioitan myös näitä pitkän linjan puurtajia ja erityisesti naisia, jotka tällä miehisellä alalla jaksavat vuodesta toiseen.. Virve Rosti on mun mielestä aikas kova mimmi. Ja edesmennestiä täytyy mainita Laila Kinnunen, lahjakas niin monella tapaa! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |