Aihe: Hurriganes "kitaristi" Heimo Posio
1
Tankoprinssi
24.07.2004 14:01:32

Lueskelin taas (jo kolmatta kierrosta) Hurriganes kirjaa ja siellä on hauska juttu 70-luvulta, kun Hurriganes oli laiva keikalla ja Mr Järvinen ei pystynytkään soittamaan, niin apu löytyi laivan tanssiorkesterista, eli Heimo Posio toimi ko keikan Hurriganes kitaristina.
Missähän mies nykyään "viipottaa" ja oliko ko keikka ainoa rock rintamalla. Varmasti "vanhempi polvi" tuntee tai ainakin tietää kyseisen herran.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
Neljä Ruuvia
26.07.2004 17:06:10
Lueskelin taas (jo kolmatta kierrosta) Hurriganes kirjaa ja siellä on hauska juttu 70-luvulta, kun Hurriganes oli laiva keikalla ja Mr Järvinen ei pystynytkään soittamaan, niin apu löytyi laivan tanssiorkesterista, eli Heimo Posio toimi ko keikan Hurriganes kitaristina.
Missähän mies nykyään "viipottaa" ja oliko ko keikka ainoa rock rintamalla. Varmasti "vanhempi polvi" tuntee tai ainakin tietää kyseisen herran.

Heimo on erikoismies ja erikoismies on aina paikallaan erikoismiehen paikalla. Ei vain ,muuta en osaa tähän kertoa ku että äijähän on vetänyt urallaan varmaan ziljoona(oikeesti!,vähintään biljoona...) keikkaa kiipparistina,myynyt syntikoita,ties mitä muuta...
KoskPaavo
26.07.2004 17:56:59
Hemppahan oli myös jonkin aikaa Australiassakin, kans.väl.mies.
Soittaja selviää aina.
Zonebs
26.07.2004 19:34:50
joo hemppahan soitteli aikoinaan kontraakin ja kiippareita ja lauleskeli,,,australiassa oli ja israelissa sukelluskouluttajana(turisteille).on tullu muutama keikka tehtyä aikoinaan hempan kaa.ny asustelee pääkaupungissa.
www.bassnw.com/bass%20fun%20links.htm
KoskPaavo
26.07.2004 20:56:41
Hempasta on tällainen juttu että kun eräs miesasiakas lievästi päihtyneenä esitti Hempalle biisitoivomuksen joka ei ilmeiseti Hempalle sopinut,Hra Posio oli tokaissut syvällä rintaäänellä: "Palaa takaisin lähtöruutuun!"
Soittaja selviää aina.
pekkajau
27.07.2004 20:49:36
Hempasta on tällainen juttu että kun eräs miesasiakas lievästi päihtyneenä esitti Hempalle biisitoivomuksen joka ei ilmeiseti Hempalle sopinut,Hra Posio oli tokaissut syvällä rintaäänellä: "Palaa takaisin lähtöruutuun!"

Ho ho ho!
Ja vielä sille paljon puhutulle "likaiselle" puolelle?
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)