Aihe: Mukavia kollegoita!
1
Jaskaa pakoon
06.08.2004 21:12:07
Mieltä lämmiittää aina sydämestä kumpuava hyvyys. Kerran sattui niin, että olin porvarillisen ammatin puolesta Ähtärin Mesikämmenessä. Siellä veivasi tiistaitansseja elämää nähnyt trio, kuitenkin mainioita soittajia. Vetivät yhden biisin, joka jäi jotenkin alitajuntaan, mutta unohtui sittemmin.

Kunnes muistui parin viikon päästä mieleen. Ei siis biisin nimi, sanat, eikä mikään muu kuin pätkä melodiaa. Soitin hotelliin ja kysyin, kuka oli silloin keikalla. Sain nimen ja yhteystiedot.

Ja soittamaan puhelimella. Rallattelin liiderille muistamani melodianpätkän ja kysyin biisin nimeä. Sain paitsi tiedon, myös lupauksen kasetista, jolla olisi se kappale sekä suomeksi että englanniksi. Ja posti sen toikin sitten vähän ajan päästä.

Pistin pienen kiitoslahjan ja muistelen vieläkin lämpimin mielin tapausta. Onko sattunut moisia teitillen?
baron
06.08.2004 21:17:22

Mulla on vakaa käsitys, että vittumainen kolleega on samanlainen taruolento kuin Lumikki tai Joulupukki tai sitten ne ovat kuolleet sukupuuttoon (joka olisi niille oikein) koska sellaista en ole koskaan tavannut.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy
clave
06.08.2004 22:53:41

Muistelen lämmöllä edesmennyttä kitaristi Olli Lampilaa. Muusikko Jumalan armosta, sellainen fiilis-soittaja. Kun koordinaatit olivat kohdallaan niin meinas tippa tulla linssiiin kun veti soolon Still got the bluesiin tai moniin muihinkin ralleihin. Äärimmäisen herkkä persoona, mun kuulleni ei pahaa sanonut kestään selän takana tai edessä. Mukava kollega osaston #1.
"Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt"
isojussi
07.08.2004 01:08:39
...Onko sattunut moisia teitillen?

Onhan toki.

Ei tästä nyt ihan niin valtavan pitkää aikaa oo, kun posti toi kirjan...

...lahjoittaja tietää ken on ja saa tässä taas kiitoksen. Huomisen keikan häävalssi oli muunmuassa siihen teokseen präntättynä.

Jotta kiitos pääkaupunkiseudulle päin...
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
KoskPaavo
07.08.2004 13:44:14
Aihos-Pentti, Mannis-Nipa, Kvarnströmin Kurre , Utriainen, Hongan Sasu, Kujalan Nipa, Coleruksen Pärre, Vesterisen Arska... lista vois jatkua melkein loputtomiin
Soittaja selviää aina.
Summers
07.08.2004 14:56:29
Aihos-Pentti, Mannis-Nipa, Kvarnströmin Kurre , Utriainen, Hongan Sasu, Kujalan Nipa, Coleruksen Pärre, Vesterisen Arska... lista vois jatkua melkein loputtomiin

Unohtamatta tietenkään Vännis- Kepua, Laamas- Jussia, Liimas- Pavea, Rietas- Reiskaa, Pohjos- Kalea ja Koillis- Sepiä.
KoskPaavo
08.08.2004 04:33:24
Jumalaut- kaikki tuttuja.
Soittaja selviää aina.
riff
08.08.2004 05:12:24
Ei ehkä ihan kollega mutta äänimies anyway. Kiittää tulee Järvenpään Mikkiä suuuuresti!!! Pois päin roudatessa sattui Mikki kysymään mihin menemme yöksi. Kerroin. Aamulla (päivällä) herätessäni hotellista ja mentyäni kahvia kyselemään, sanoi tyyppi respasta, että mulle on tuotu jotain. Olipahan voimavirtakaapeli jäänyt keikkapaikalle ja Mikki oli tuonut sen vartavasten hotelliin! Mahtava kaveri ja muutenkin aika kova luu työssään! Sori, että olen hukannut numerosi mutta toivottavasti kiitokset löytävät tätä kautta perille!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)